Niin, rokottakaa vaan niitä teinityttöjänne! Kuinkas taas kävikään:
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:36"]
Tuo rokote ei tehoa kaikkiin hpv kantoihin. Kohdunkaulan syöpä voi silti tulla.
[/quote]
Eli miksi käyttää turvavyötä kun se ei kuitenkaan pelasta henkeä kaikissa kolareissa?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:36"]
[/quote]
Eli miksi käyttää turvavyötä kun se ei kuitenkaan pelasta henkeä kaikissa kolareissa?
[/quote]
Jep. Täysin naurettava argumentti, että ei pelasta kaikilta hp-viruksilta. Huoh. Siltä kuitenkin joka yleisimmin sitä syöpää aiheuttaa.
Aiheesta on kirjoittanut myös Antti Heikkilä. Kuinkas kävikään sikspiikin kanssa? Siitäkin Heikkilä varoitteli.
Nykyisillään alan luottaa enemmän noihin magneettimedioihin kun valtamediaan, sillä thl muutenkin yrittää salata kaiken tiedon mikä ei ole linjassa niiden kampanjoiden kanssa. Pidän thl:lää melkoisen epäluotettavana laitoksena.
Minulle on ihan sama, jos ap:n tytär kuolee syöpään.
Tietämättömyys ja typeryys on näemmä yleisempää kuin omassa kuplassani eläessäni olen kuvitellut. Yksi ehkäisee kohdunkaulansyöpää opastamalla tytärtään kieltäytymästä aviottomasta seksistä, toinen kertoo luottavansa enemmän Magneettimediaan kuin THL:ään.
Tuttavapiirini alkaa vaikuttaa hyvinkin valikoituneelta joukolta. Hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:50"]
Nykyisillään alan luottaa enemmän noihin magneettimedioihin kun valtamediaan, sillä thl muutenkin yrittää salata kaiken tiedon mikä ei ole linjassa niiden kampanjoiden kanssa. Pidän thl:lää melkoisen epäluotettavana laitoksena.
[/quote]
Magneettimedia on ryvettänyt oman maineensa niin pahasti, ettei siihen ole luottaminen enää missään asiassa. Itse haluaisin lukea puolueetonta uutisointia, en Magneettimedian tyylistä uutisointia.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 09:22"]
[/quote]
Magneettimedia on ryvettänyt oman maineensa niin pahasti, ettei siihen ole luottaminen enää missään asiassa. Itse haluaisin lukea puolueetonta uutisointia, en Magneettimedian tyylistä uutisointia.
[/quote]
Noh, mä luen senkin. Ei haittaa vaikka lukisin monia lähteitä. Helpompi sitten muodostaa se oma mielipide.
No kuinkas monella aikuisella nyt on syöpä,.kun ei ole rokotettu teini-iässä?
Pitäis varmaan jokaisen olla sairastuneita?
Tuo rokotus on hölynpölyä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 09:24"]
[/quote]
[/quote]
Noh, mä luen senkin. Ei haittaa vaikka lukisin monia lähteitä. Helpompi sitten muodostaa se oma mielipide.
[/quote]
Kannattaako ottaa siihen mielipiteenmuodostukseen ihan kaikkea mukaan? Ei huuhaasivustoja tai lääkäriliitosta eronnutta ortopediä kannattaisi minusta kuunnella, kun puhutaan rokotteista. En mä muutenkaan varaa aikaa ortopedille kun mulla on gynekologinen ongelma, enkä mene antisemitismiä levittävälle saitille katsomaan miten maailma makaa. Vaan tilaan ajan gynelle ja menen vaikka hesarin sivuille.
Kaikissa rokotteissa on riskinsä, ja osa saa aina vakavat seuraukset. Itse en ottaisi tuota. En tiedä ketään kohdunkaulansyöpään sairastunutta ihmistä parin eläkeläisen lisäksi. Ei taida olla kovin yleinen nuorilla. Parempi on, kun käy papa-kokeissa useammin. Miksi jokaiseen sairauteen pitäisi rokote kehittää, en ymmärrä. Huvittavaa, kun nuo kaikki piikit ottavat ihmiset kuvittelevat olevansa turvassa sairauksilta. Ei huolehdita terveydestä, syödään vaan lääkkeitä joka vaivaan ja rokotellaan, muuten syödään mitä sattuu ja juodaan alkoholia ja poltetaan. Sitten moralisoidaan ihmisiä, jotka panostaa vähän eri lailla terveytensä eteen eivätkä ota jokaista vapaaehtoista turhaa rokotetta. Typeryys huipussaan.
Voi reppanat kun ette tajua, että sillä jalkojen levittelyllä ei ole mitään tekemistä sukurasitteen kanssa. Meidän suvussa tämä on ollut kaikilla naispuolisilla ja jos joskus tyttären saan, todellakin rokotan hänet, edes jonkinlainen mahdollisuus säästää hänet suurelta huolelta ja hoidoilta.
Ja käykää naiset siellä papa-kokeessa!!!!
Vai että oikein magneettimedia näin kertoo :D. Huomaan, että aloittaja ei oikein ole kartalla.
Miten SINÄ tietäisit että kuinka moni vastaantulijoista on saanut syövän? Ei kohdunkaulansyöpä ole mikään kahvipöytäkeskustelun avaaja eikä sen sairastaneet pidä rintanappia takinkauluksessa. Enkä näe, että nimenomaan rokotuksen ottajat olisivat niitä jotka eivät huolehdi terveydestään. Kommenttisi on pelkkää mustamaalaamista ja oman pelon puolustelua. Papa-koe ei suojaa syövältä, vaan auttaa löytämään sen ajoissa, kun sen voi vielä hoitaa.
Missään ei ole edes todistettu, että tämä rokote ennaltaehkäisisi syöpää. HPV-tartunnan saaneelle se voi olla päinvastoin kohtalokas. Onneksi Suomessa voi vapaasti valita ja lapseni ovat poikia. Kohdunkaulansyöpä ilmaantuu yleensä 60v+ ja rokotteen ns. suoja kestää muutamia vuosia. Aika usein saa tytär itseään käydä piikittämässä jos aikoo "suojautua" :) Muistakaa kertoa tämä myös tyttärillenne. Ja papakoe kannattaa ottaa ennen rokotteen ottamista, jotta tietäisi ettei kanna jo valmiiksi hpv:ta. En lukenut aloittajan linkkiä mutta olen vuosien varrella lukenut paljon sekä Cervarix- että Gardasil-rokotteista muista lähteistä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 09:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kannattaako ottaa siihen mielipiteenmuodostukseen ihan kaikkea mukaan? Ei huuhaasivustoja tai lääkäriliitosta eronnutta ortopediä kannattaisi minusta kuunnella, kun puhutaan rokotteista. En mä muutenkaan varaa aikaa ortopedille kun mulla on gynekologinen ongelma, enkä mene antisemitismiä levittävälle saitille katsomaan miten maailma makaa. Vaan tilaan ajan gynelle ja menen vaikka hesarin sivuille.
[/quote]
Jaa. No mä tykkään lukea kaikkea. Ei voi tietää kuka lopulta on eniten oikeassa, joten sen takia otan asioista selvää mahdollisimman kattavasti. Joskus saattaa olla niin, että parjatulta huuhaasivulta löydänkin juuri sen tiedon mitä olen hakenutkin. Valtamedia ei kerro kaikkea aina ihan kattavasti ja luotettavasti. Valtamedialla on monta kertaa omia intressejä (raha+ muut kytkökset) ja siksi jättävät kertomatta jotakin sellaista, joka kuitenkin olisi hyvä tietää. Olen tullut epäluuloisemmaksi vanhemmiten ja haluan lukea myös ne huuhaasivut erityisesti.
"Kohdunkaulan syöpä kehittyy yleensä hitaasti, vuosien tai vuosikymmenten kuluessa. Sen taustalla on aina ihmisen papilloomaviruksen (HPV) aiheuttama pitkittynyt tulehdus. Kuitenkin vain pieni osa HPV-tartunnoista etenee syöväksi, joten syövän syntyyn vaaditaan muutakin. Esimerkiksi tupakointi, useat synnytykset, elimistön oman puolustusjärjestelmän heikkous sekä muut tulehdustaudit voivat edistää syövän syntyä."
Cancer.fi
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:43"]
Magneettimedia? Oletko tosissasi?
[/quote]
news yahoo com, sama uutinen kelpaako
http://news.yahoo.com/mystery-illness-plagues-girls-colombia-052825963.html