Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko syntynyt sektiolla?

Vierailija
08.10.2014 |

Millaista elämäsi on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sektiolla ei voi synnyttää, en katso syntyneeni lainkaan. Muuten menee ihan hyvin.

Vierailija
2/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihan normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin hätäsektiolla koska kaksoisveljeni ehti synnytyksessä jo kuolla kohtuun ja olin vaarassa kuolla itsekin. Elän ihan tavallista opiskelija elämää mutta kaksoisveljeäni kaipaisin elämääni :(

Vierailija
4/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen ja olen myös synnyttänyt kaikki lapseni sektiolla. Elämä on ihan mukavaa, terveitä ollaan kaikki.

Vierailija
5/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve kuin pukki (sairastelen ehkä jopa epätavallisen vähän), en ole kuullut noista allergioiden ja sektioiden yhteyksistä mutta allergioita minulla ei ole. Olen elämääni oikein tyytyväinen :) Koulutukseltani olen puheterapeutti (FM). 

Vierailija
6/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia hapenpuuttesta johtuvia ongelmia on, kun synnytys pitkittyi ja epäonnistui. Hätäsektion ansiosta olen hengissä. Ei allergioita.

Vierailija
7/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Ihan tavallista kait.

Vierailija
8/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juu. Millaista elämäni on? Oikein mukavaa, kiitos. Olen kolmekymppinen, koulutustani vastaavassa työssä, onnellisessa liitossa, mukavia harrastuksia, ystäviä jne.

Vierailija
9/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on mennyt pilalle ja olen ikuisesti katkera sektiosta, olisin halunnut kokea luonnollisen alatiesyntymän.

Vierailija
10/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hätäsektiolla kun kaksoissisareni sydänäänille kävi jotain lapsivesipunktion jälkeen.

Ihan jees, paskaaks täs ku kasaa pysyy. Ja sisarellakin menee ihan kivasti. Ei tullut traumoja.

Vierailija
11/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta olis ehkä pitänyt. Nimim, syntymässä melkein kuollut, nykyisin kaikenlaisista vaivoista kärsivä

Vierailija
12/12 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt sektiolla, samoin isoveljeni. Se oli terveydellisistä syistä välttämätöntä. Toinen isoveljeni ja isosiskoni ovat syntyneet alakautta. Muistaakseni sektiolla syntymisen sanotaan viisinkertaistavan allergiariskin. Meillä onkin näin, että alakautta syntyneillä sisaruksilla ei ole ollut mitään allergioita, mutta me sektiolla syntyneet olemme perheemme ainoat moniallergikot.