isäni suuttui, kun en soittanut hänen puolestaan asiakaspalveluun.
Oli tullut sähköpostilla tieto, että sinne pitäisi nyt soittaa, koska ei ollut vastannut soittoihinkaan tai saamaansa tekstiviestiin.
Olisiko näille boomereille aika tilata vaikka ihan kaikille sieltä vanhainkodista oma huone?
Kommentit (17)
Kysy mikä on syy ettei itse soita. Entä jos se on hyvä syy tai ei pysty soittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voit toivoa että oma lapsi soittaa puolestasi. Jos on kuten sinä ei soita eikä välitä.
Jos kyseessä on täysin oma asia, jonka on vielä itse kaksi viikkoa sitten laittanut vireille, miksi lapsen pitäisi joutua "kärsimään" välittäjänä? Ota se saakelin puhelin käteen, näppäilet sen numeron ja kysyt mikä on ongelma? Vai onko ongelma se, että kitupiikki ei halua maksaa paikallisverkkomaksua...
Vierailija kirjoitti:
Joskus voit toivoa että oma lapsi soittaa puolestasi. Jos on kuten sinä ei soita eikä välitä.
Mitäpä se lapsen soitto auttaa, kun asiakaspalvelussa sanovat kuitenkin, että isän pitää ihan itse soittaa ja tunnistautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on täysin oma asia, jonka on vielä itse kaksi viikkoa sitten laittanut vireille, miksi lapsen pitäisi joutua "kärsimään" välittäjänä? Ota se saakelin puhelin käteen, näppäilet sen numeron ja kysyt mikä on ongelma? Vai onko ongelma se, että kitupiikki ei halua maksaa paikallisverkkomaksua...
Vanhempasi rakastavat sinua varmasti hyvin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempasi rakastavat sinua varmasti hyvin paljon
Varmasti, mutta minä en rakasta heitä niin paljon, että auttaisin täysin toimintakykyisiä ihmisiä hoitamaan niinkin perusasioita, kuin puhelimella soittamista.
toivottavasti sinut hylätään paskavaippoihisi sinne vanhankotiin aikanaan
Meillä on töissä 25 ihmistä - osa jättää kaikki puhelimen välityksellä hoidettavat asiat muille. Joskus mietin, onkohan vika kuulossa, vai puhutun ymmärtämisessä - rahasta ei ainakaan ole kyse, kun kaikki asiat hoidetaan firman piikkiin.
Eiköhän se ole hyvä vaan ettet soittanut. Sen verran epäselvä ulosanti ja veemäinen asenne.
Sinä soitat, ymmärrätkö, sen verran voit isäsi eteen tehdä, kehtaatkin valittaa!
Kaikkea ei toisen puolesta pysty tekemään. Äitinikin haluaa, että minä soitan hänen puolestaan sairaanhoitajalle ja kerron sitten, mitä hoitaja on sanonut. Ei se noin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä soitat, ymmärrätkö, sen verran voit isäsi eteen tehdä, kehtaatkin valittaa!
Eli lapsi voi sopia jotain maksullisia palveluja oman vanhempansa puolesta? Vaikka vanhempi on ihan kykenevä hoitamaan asiansa itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsi voi sopia jotain maksullisia palveluja oman vanhempansa puolesta? Vaikka vanhempi on ihan kykenevä hoitamaan asiansa itse?
Mitä hittoa, etkö osaa kysyä isältäsi, mitä hän haluaa tehtävän ja kyllä, lapsi voi todellakin soittaa annettuun numeroon ja kertoa mitä kerrottavissa on. Onneksi et ole minun lapsi, uusavuttomuus, se uusavuttomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap kertoi, että kysymys on maksullisen palvelun tilaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se lapsen soitto auttaa, kun asiakaspalvelussa sanovat kuitenkin, että isän pitää ihan itse soittaa ja tunnistautua.
Juuri näin. Aika huonosti kyseinen firma asiansa tosiaan hoitaisi, jos asiakaspalvelu suostuisi jonkun random tyypin kanssa toisen asiakkaan asiaa hoitamaan. "Joo kyllä se on varmasti mun isä ja varmasti käski mua soittamaan" ei oikein pitäisi mennä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, etkö osaa kysyä isältäsi, mitä hän haluaa tehtävän ja kyllä, lapsi voi todellakin soittaa annettuun numeroon ja kertoa mitä kerrottavissa on. Onneksi et ole minun lapsi, uusavuttomuus, se uusavuttomuus.
Vaikea kysyä, kun isä on kuollut. Jos vanhempi kykenee muuten hoitamaan asiansa, niin tietenkin hän soittaa itse. Jos ei kykene, niin sitten hänelle pitää hommata edunvalvoja. Ei tee mitään, jos joku väittää hoitavansa jonkun toisen asioita. Voisinhan minäkin irtisanoa sinun netti- ja kännykkäliittymän ja tilata sinulle Hesarin sinun laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap kertoi, että kysymys on maksullisen palvelun tilaamisesta?
Missä kertoi, ettei ole?