Voxra
Siis voiko tällaista lääkettä ollakaan? Vuosikausia kokeiltu eri lääkkeitä huonoin tuloksin, Voxra toimi alle viikossa ja voin kerrankin oikeasti hyvin. Ei mitään sivuvaikutuksia. Näenköhän mä unta vai voiko mun elämä oikeasti jatkua normaalina?
Kommentit (17)
Mullakin Voxra on ollut ainoa tehoava lääke. Toivottavasti lekuri ei pakota minua lopettamaan. Vuoden olen syönyt ja vointi hyvä. Pelottaa että masennus uusii jos lääkäri alkaa vaatia lopettamista. 囧
Hitto että harmittaa olla allerginen sille.. Nyt pakko syödä venlafaksiinia eikä se edes auta mitään.
Uskaltaiskohan lääkäriltä pyytää sitä Voxraa? Kahta ssri-lääkettä olen syönyt, eikä tää toinenkaan auta. On vaan entistä huonompi olo.
Onko kokemuksia mitä lääkärit sanoo jos niille ehdottaa jotain lääkettä?
Monta vuotta jo syönyt voxraa, uusin oma kannan kautta eikä kukaan pakota lopettamaan 😊 Oikeasti vointi hyvä mutta elämän tapahtumat isoja ja traagisia, että en uskalla lopettaa, koska pelkään romahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Siis voiko tällaista lääkettä ollakaan? Vuosikausia kokeiltu eri lääkkeitä huonoin tuloksin, Voxra toimi alle viikossa ja voin kerrankin oikeasti hyvin. Ei mitään sivuvaikutuksia. Näenköhän mä unta vai voiko mun elämä oikeasti jatkua normaalina?
Niin siis mitä sairastit?
Päänsärky tuli.Voxrasta, muuten piristi ja sitä kautta vaikutti mielialaan.
Jos kärsii ahdistuksesta, niin Voxra ei sovi. Jos puhtaasti masennus, niin voi hyvinkin sopia.
Mulle ei kyllä Voxrasta ollut mitään apua. Yöunet vaan meni.
Mulla se ei tuntunut auttavan juurikaan. Mutta mitään sivuvaikutuksia siitä ei myöskään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se ei tuntunut auttavan juurikaan. Mutta mitään sivuvaikutuksia siitä ei myöskään tullut.
Täysin sama mulla.
Eikö tuo voxra sisällä piriä?
Näin kuulin.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaiskohan lääkäriltä pyytää sitä Voxraa? Kahta ssri-lääkettä olen syönyt, eikä tää toinenkaan auta. On vaan entistä huonompi olo.
Onko kokemuksia mitä lääkärit sanoo jos niille ehdottaa jotain lääkettä?
Vaikka kuinka monet potilaat pyytävät jotain tiettyä lääkettä ja vaikka kuinka monet lääkärit suostuvat potilaan pyyntöön. En tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta sitä tapahtuu paljon ja sitä ei jostain kumman syystä paheksuta, ja kaikki tästä touhusta tietävät. Sinä taidat olla ainoa koko Suomessa joka ei vielä tiennyt ;)
...
Itse käytin yhtä ssri:tä. Valitin sivuvaikutuksista lääkärille. Lääkäri sanoi että saattaisi vaihtaa minulle voxran mutta oli huolissaan siitä onko minulla varaa siihen. Tuo on mielestäni outo asia olla huolissaan. Ei minulle ole mitään väliä kuinka paljon reseptilääke maksaa. Jos lääkkeet ajan mittaan maksavat maltaita... tulee lääkekatto vastaan. Eli omat reseptilääkekulut joka tapauksessa on jotain max 700 € vuodessa. Paljon kurjempia ovat reseptivapaat lääkkeet - niiden kuluja ei mikään rajoita.
No siis, kerroin lääkärille että lääkkeen hinta ei ole ongelma. Lääkäri määräsi minulle voxran. Sekin aiheutti pahoja sivuvaikutuksia, itse asiassa pahempia kuin ssri. Onneksi lääkitystä ei muuteskaan tarvittu kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos kärsii ahdistuksesta, niin Voxra ei sovi. Jos puhtaasti masennus, niin voi hyvinkin sopia.
Niin tai jos on hoitamaton adhd taustalla, niin voxra voikin yllättävästi väsyttää ja masentaa sitten vieläkin enemmän.
Vieläkö tehoaa? Minä huomasin jo toisena lääkkeenottopäivänä, että vitutus on selvästi laskussa.