Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ystävä pilaa kaikkien kanssa välit, mikä tätä ihmistyyppiä vaivaa?

Vierailija
02.09.2021 |

Kun kaikkien kanssa suhteet ovat menneet poikki ja työasiatkin menevät pieleen, niin mikä silloin ihmistä vaivaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipolaarisuus, narsismi

Vierailija
2/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se sinua vaivaa?

Vierailija
4/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on suht kiva luonne (vaikka erimielisyyksiä joskus tulee ihmisille), niin ei vaivaa mikään, ehkä hänen tutuillaan on luonne joka ei sovi yhteen hänen kanssa. Jos hän on ikävä luonne, sitten vastauksen jo tietää. Ja ei kai se muille kuulu, ei ole pakko olla tekemisissä.

Vierailija
5/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi se sinua vaivaa?

Näyttää niin tyhmältä sen touhu ja sitä se on. Mitä se sua vaivaa😂

Vierailija
6/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioista en tiedä, mutta tarvitaan nyt kyllä tosi paljon enemmän tietoa. Ei tuosta voi päätellä yhtään mitään. Kerro miten hän käyttäytyy ja mitä on käynyt, niin voi ehkä arvailla edes johonkin suuntaan mikä voisi olla vialla, jos edes on.

Vierailija
7/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriö

Vierailija
8/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla lyhyissä työsuhteissa, jolloin töiden muutokset ja loppuminen kuormittavat ihmissuhteita ja saa työt näyttämään huonosti meneviltä?

Vierailija
9/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä, älä pölli sitä muilta.

Vierailija
10/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi se sinua vaivaa?

Näyttää niin tyhmältä sen touhu ja sitä se on. Mitä se sua vaivaa😂

Näyttää erittäin tyhmältä sinun touhu.

Katkaisin välit entiseen ystävääni kun hän lähetti lainassa olleen pleikkarini rikkinäisenä postissa takasin. Ensin ei enää vastannut viesteihin ja sitten tämä. Mitään erimielisyyttä ei ollut.

Ko henkilö oli sellainen että tykkäsi juoruta, oli varmaan itse kehitellyt jotain draamaa. Itse vältän draamaa joten eipä ollut menetys.

Vierailija
11/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaton adhd.

Vierailija
12/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen kampaaja oli tälläinen ihminen. Kävin hänellä neljä vuotta, sinä aikana kuudessa eri paikassa vuokratuolilla. Kaava oli aina sama: alkuun hehkutus siitä, miksi tämä paikka on paras ja kollegat upeita. Ja mikä kaikki siellä edellisessä paikassa oli pielessä ja kuinka hän ainoastaan tietää, miten asiat tehdään oikein. Kävin hänellä viimeisen kerran vuosi sitten ja samalla ilmoitti, että seuraavan kerran nähdäänkin sitten eri paikassa. En enää jaksanut, joten se suhde loppui siihen.

Vierailija
13/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen muiden miellyttäjä, siis liian kiltti. Olen aina ollut.

Ensin kavereiden kanssa menee hyvin, sitten joko kyllästyn siihen että he kävelevät ylitseni, enkä saa takaisin sitä mitä annan. Tai he ovat näitä ihmisiä jotka jatkuvasti vaihtavat ystäviä ja kyllästyvät ihmisiin. Joten yhteydenpito loppuu.

Näin jotkut suhteeni päättyvät. Onko tässä sinulle ap mehukas juoru, kuulostat olevan sitä tyyppiä.

Vierailija
14/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen kampaaja oli tälläinen ihminen. Kävin hänellä neljä vuotta, sinä aikana kuudessa eri paikassa vuokratuolilla. Kaava oli aina sama: alkuun hehkutus siitä, miksi tämä paikka on paras ja kollegat upeita. Ja mikä kaikki siellä edellisessä paikassa oli pielessä ja kuinka hän ainoastaan tietää, miten asiat tehdään oikein. Kävin hänellä viimeisen kerran vuosi sitten ja samalla ilmoitti, että seuraavan kerran nähdäänkin sitten eri paikassa. En enää jaksanut, joten se suhde loppui siihen.

Tällainen

Vierailija
15/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on tällainen, joka onnistuu riitautumaan ihan kaikkien kanssa. Äiti Teresalla ja Gandhillakin palaisi käpy alta vartissa.

Veli siis omaa hirveän suuren egon, mutta järjettömän huonot sosiaaliset taidot. Luulee osoittavansa älykkyyttä mollaamalla muita. Saattaa siis ihan puskista kommentoida että oletpa lihava, tässä laihdutusvinkki. Puuttuu mielellään negatiivisesti muiden asioihin jne. On ollut lapsesta asti jotenkin siinä uskossa, että parempi ihminen puhuu muille ilkeästi ja ajaa "tasapuolisuutta". Mikä siis hänen kohdallaan tarkoittaa sitä, että jos joku työpaikalla tupakoi hänellä on oikeus pitää 1h lounas 30min sijaan.

Ei ole ikinä onnistunut pitämään yllä ihmissuhteita tai työpaikkaa muutamaa kuukautta pidempään. Nyt on aivan loukkaantunut kun sai taas koeajalla potkut ja ex-pomo oli todennut, ettei noin hankalan ihmisen kanssa pysty kukaan töitä tekemäänkään.

Jonkinlainen kompleksi veljellä on. Tuskin narsismi, mutta jotain sinne päin.

Vierailija
16/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun kaverisi Maisa Torppa tai Tytti Isoviikari jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan