Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pyytäminen treffeille?

Vierailija
07.10.2014 |

Kyseessä on nainen, jonka tapaan yhteisissä menoissa noin kerran pari viikossa. Jutustelua on ollut, mutta nyt haluaisin pyytää treffeille. Kahville taikka vastaavaa, mutta miten sen teen? Heitänkö tyyliin "sinä, minä, kahvi, nyt" vai minkälainen kutsu saisi teidät vastaamaan kyllä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähtisitkö kahville?"

Saattais toimia.

Vierailija
2/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:13"]"Lähtisitkö kahville?"

Saattais toimia.
[/quote]

Mä repesin :D Mutta ihan tosissaan, älä ap nyt tollasia mauttomuuksia heitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mentäiskö joku päivä kahville? Sopisiko huomenna?"

Vierailija
4/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kivalta, kiinnostaisiko mennä mun kanssa kahville?

Vierailija
5/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinänsä olet jo hakoteillä pohtiessasi liikaa yksityiskohtia (ei kannata niin tarkkaan miettiä ja analysoida), niin sanoisin näin:

"Haluaisin käydä kanssasi joku lähipäivä kahvilla"

Se on parempi kuin "haluaisitko käydä kanssani kahvilla"

Ensiksi mainittu myös ilmoittaa selvemmin, että olet kiinnostunut, mikä on hyvä juttu ja miehekkäämpi tapa pyytää kuin hitusen naisen kiinnostuksen tiedustelu. Kyllä, minäkin olen analysoinut näitä joskus liikaa, kuten huomaat.

- Mies

Vierailija
6/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:14"]

"Mentäiskö joku päivä kahville? Sopisiko huomenna?"

[/quote]

Tämä kuulostaa suhteellisen hyvältä. peukkujenkin puolesta. kysymys ja ehdotus tuntuu muutenkin olevan suosittu tapa ja tuskin turhaan.

-ap

Vierailija
7/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille kuva sun peniksestä. Naiset on hulluna tollasiin yllätyksiin!

Vierailija
8/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
9/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 35.

Vierailija
10/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:24"]

[/quote]

Komppi. Laita sille sähköposti, jossa tunnustat rakastavasi häntä. Kerro myös yleisesti haaveistasi perustaa iso perhe hänen kanssaan ja kuinka olet valmis kuolemaan hänen puolestaan. Liitteenä kuva erektiosta ja tunnustus siitä, että olet jo monta kertaa masturboinut hänen facebook-kuvalleen. Toimii!

Vierailija
11/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:22"]

Vaikka sinänsä olet jo hakoteillä pohtiessasi liikaa yksityiskohtia (ei kannata niin tarkkaan miettiä ja analysoida), niin sanoisin näin:

"Haluaisin käydä kanssasi joku lähipäivä kahvilla"

Se on parempi kuin "haluaisitko käydä kanssani kahvilla"

Ensiksi mainittu myös ilmoittaa selvemmin, että olet kiinnostunut, mikä on hyvä juttu ja miehekkäämpi tapa pyytää kuin hitusen naisen kiinnostuksen tiedustelu. Kyllä, minäkin olen analysoinut näitä joskus liikaa, kuten huomaat.

- Mies

[/quote]

Ei, ei, ei mitään haluamisia. 

Se pitää jo lähtökohtaisesti epävarmuuden sisällään "mää tässä nyt vaan ehottelen mut ei oo pakko suostuu hei". 

Vierailija
12/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:24"]

[/quote]

Maksimoituuko onnentunne, jos toimii edellä kuvatulla tavalla?

Komppi. Laita sille sähköposti, jossa tunnustat rakastavasi häntä. Kerro myös yleisesti haaveistasi perustaa iso perhe hänen kanssaan ja kuinka olet valmis kuolemaan hänen puolestaan. Liitteenä kuva erektiosta ja tunnustus siitä, että olet jo monta kertaa masturboinut hänen facebook-kuvalleen. Toimii!

[/quote]

Vierailija
13/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen. Onkohan tässä nyt sit taas yksi ero naisten ja miesten välillä, koska mun mielestä toi "haluaisin käydä" on pahempi kuin "haluaisitko käydä". Itse toivoisin jälkimmäistä eli ketjun ekaa ehdotusta.

Vierailija
14/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antaisiks pimppii"

Vierailija
15/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aloittamaan sanomalla "Hiiohoi ja halojatapäivää!"

Vierailija
16/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:40"]Suosittelen aloittamaan sanomalla "Hiiohoi ja halojatapäivää!"
[/quote]

Mulla tulvahti kyyneleet silmiin, näen tässä ketjussa kehkeytyvän yhden aikamme kauneimmista rakkauskirjeistä.

Vierailija
17/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:33"]

Samaa mieltä kuin edellinen. Onkohan tässä nyt sit taas yksi ero naisten ja miesten välillä, koska mun mielestä toi "haluaisin käydä" on pahempi kuin "haluaisitko käydä". Itse toivoisin jälkimmäistä eli ketjun ekaa ehdotusta.

[/quote]

Sama. Jos mies sanois mulle, että haluaisin käydä kanssasi kahvilla mä olisin vähän että taas joku wannabe (muttei välttis aito) alfauros, kiinnostaako sua haluanko mä?  Kai sä nyt haluat, kun kerran ehdotat. Mun mielestä lähtisitkö kahville joku päivä esim. huomenna on hyvä.

Vierailija
18/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tapaavat pari kertaa viikossa yhteisissä menoissa..."Olisi kiva tavata muutenkin. Lähtisitkö kahville?"

?

Vierailija
19/19 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:50"]

[/quote]

Sama. Jos mies sanois mulle, että haluaisin käydä kanssasi kahvilla mä olisin vähän että taas joku wannabe (muttei välttis aito) alfauros, kiinnostaako sua haluanko mä?  Kai sä nyt haluat, kun kerran ehdotat. Mun mielestä lähtisitkö kahville joku päivä esim. huomenna on hyvä.

[/quote]

Tämä vähän riippuu kehonkielestäkin. Jos on olemukseltaan tosi kiltiltä vaikuttava mies on ehkä parempi, ettei enää lisää vaikutelmaa tossusta, eli puheisiin sitten vähän suorempaa otetta. Jos taas on jotenkin tosi äijämäinen olemus se on ehkä hyvä vaan, jos vähän sitä pehmentää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi