Zalandon aspan aukioloajat
Miksei Zalandon sivuilta löydy vahingossakaan aspan aukiolo aikoja? Näkyy vain se jos chatti tai puhelinpalvelu on avoinna tällähetkellä, kuten onkin. Mutta mihin saakka illalla? Sama juttu joissain muissakin paikoissa, tieto aukioloajoista pantataan. Zalando myös katkaisee chatin äkkiä jos et kirjoita tarpeeksi nopeasti. Miksi asiakkaiden elämä tehdään hankalaksi? Muuten Zalando on kyllä suosikkini ja kaikki on muuten helppoa.
N-43
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin zalandon aspaan viestiä jonkun nettilomakkeen välityksellä joskus ilta-aikaan, taisi olla jo yli klo 20. Joku siellä oli reagoimassa, koska pari tunnin päästä sain sähköpostia takaisin, tosin automaatilta, mutta asiani oli hoidettu.
Mun asiassa ei automaatti auta. TUntuu tyhmältä jos soittaisin sinne ja kysyisin miten myöhään voi soittaa uudestaan?
N-43
Minä laitoin zalandon aspaan viestiä jonkun nettilomakkeen välityksellä joskus ilta-aikaan, taisi olla jo yli klo 20. Joku siellä oli reagoimassa, koska pari tunnin päästä sain sähköpostia takaisin, tosin automaatilta, mutta asiani oli hoidettu.