Onko sittenkin etulyöntiasema parisuhteessa, ettei ole aiempia seksikumppaneita?
Kommentit (55)
Minä epäilen, että ne, jotka sanovat että hyvän seksin löytää vain itseään jakamalla, ovat nuorina ja tyhminä menneet sukupuolielimet edellä suhteeseen, kun eivät vielä edes tunteneet itseään. Ja vasta sen jälkeen löytäneet jotakin parempaa. Joko sattumalta tai fiksummalla hakutavalla. Siksi eivät tiedä, että kaikki eivät käy turhia miehiä läpi ennen hyvää.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:05"]Ap, miksi otit miehen, jolla on edellisiä? Sinä olet suhteessanne heikommalla. Too bad. [/quote] juuri noin olen miehelle sanonut, sen mielestä mun ei tarttis ajatella niin. Mutta tosiaan, koitan kompensoidakseni tilannetta olla jatkossa hyvin vaativa. Jotain seksuaalista valtaa mullakin on oltava. Ap
[/quote]
Ap, mä olen ollut tuossa tilanteessa. Ei se korjaannu millään poppakonsteilla. Ero oli ainoa vaihtoehto, koska en koskaan antanut mielessäni meille mahdollisuutta. En suostunut olemaan kokematon enkeli, kun mies oli tehnyt mitä oli tehnyt. Liian alentavaa. Vein yhden poikuuden sen jälkeen ja aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:06"]
Entä kun mies toteaa ap:n kokemattomaksi lahnaksi ja alkaa pohtia niitä entisiä kokeneita naisia jotka tiesivät kuinka mies tyydytetään?
[/quote]
Kateellinen tautinenko siellä kirjoittelee? AP:n mies taitaa metsästää kokemattomia, harmi että menee helmiä sioille.
[/quote]
kyllä voi sanoa, että näin on tehnyt.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:58"]
No voi vittu sentään 13, voi sitä tietää mistä pitää ilman kokemuksiakin. Ap
[/quote]Niinhän sinä tyttöhyvä luulet. :-D Muista että yhden arvan ostaja ei välttämättä saa sitä pääpottia. Ihanan sinisilmäinen olet vaikka kiroiletkin kuin halpa huora.
[/quote]
En ole ap, mutta kyllä jauhat täyttä kuraa. Itse en ole kokemattomalta mieheltäni paskaa seksiä koskaan saanutkaan. Kyllähän ihminen nyt oikeasti tietää mistä tykkää. Vai eikö sinusta yhden kumppanin ihmiset voi olla seksuaalisesti aktiivisia ja kokeilunhaluisia? Meillä harrastetaan seksiä päivittäin tasavertaisina kumppaneina vaikka vuosia takana 13 ja yhteisiä lapsia kolme. Eletään vielä niitä kuuluisia ruuhkavuosia. Mutta taas mammalogiikalla minun olisi pitänyt nussia ympäriinsä, että nauttisin oikeasti seksistäxD
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:06"]Entä kun mies toteaa ap:n kokemattomaksi lahnaksi ja alkaa pohtia niitä entisiä kokeneita naisia jotka tiesivät kuinka mies tyydytetään?
[/quote]
Entisetkin ovat olleet kokemattomia kuulemma.
Ja mitäs sitten muutenkaan, ei toista voi omistaa. Menee vieraisiin jos menee. Minä nostelen korttejani. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:58"] No voi vittu sentään 13, voi sitä tietää mistä pitää ilman kokemuksiakin. Ap [/quote]Niinhän sinä tyttöhyvä luulet. :-D Muista että yhden arvan ostaja ei välttämättä saa sitä pääpottia. Ihanan sinisilmäinen olet vaikka kiroiletkin kuin halpa huora. [/quote] En ole ap, mutta kyllä jauhat täyttä kuraa. Itse en ole kokemattomalta mieheltäni paskaa seksiä koskaan saanutkaan. Kyllähän ihminen nyt oikeasti tietää mistä tykkää. Vai eikö sinusta yhden kumppanin ihmiset voi olla seksuaalisesti aktiivisia ja kokeilunhaluisia? Meillä harrastetaan seksiä päivittäin tasavertaisina kumppaneina vaikka vuosia takana 13 ja yhteisiä lapsia kolme. Eletään vielä niitä kuuluisia ruuhkavuosia. Mutta taas mammalogiikalla minun olisi pitänyt nussia ympäriinsä, että nauttisin oikeasti seksistäxD
[/quote]Voi raukkaa, nyt et ole ainakaan saanut miestä aikoihin kun noin kiivaasti kirjoitat! :-D
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:35"]Eikö tilanne tavallaan
[/quote]
Miksi se olisi eri asia sen tyydyttämisen tarpeen suhteen? Kyllä minä ainakin haluan tyydyttää mieheni parhaalla mahdollisella tavalla, ja hänellä(kin) on ollut lukuisia kumppaneita ennen minua.
Asia on eri juuri siksi, että lähtötilanne oli niin epätasa-arvoinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:58"]
[/quote]Niinhän sinä tyttöhyvä luulet. :-D Muista että yhden arvan ostaja ei välttämättä saa sitä pääpottia. Ihanan sinisilmäinen olet vaikka kiroiletkin kuin halpa huora.
[/quote]
En ole ap, mutta kyllä jauhat täyttä kuraa. Itse en ole kokemattomalta mieheltäni paskaa seksiä koskaan saanutkaan. Kyllähän ihminen nyt oikeasti tietää mistä tykkää. Vai eikö sinusta yhden kumppanin ihmiset voi olla seksuaalisesti aktiivisia ja kokeilunhaluisia? Meillä harrastetaan seksiä päivittäin tasavertaisina kumppaneina vaikka vuosia takana 13 ja yhteisiä lapsia kolme. Eletään vielä niitä kuuluisia ruuhkavuosia. Mutta taas mammalogiikalla minun olisi pitänyt nussia ympäriinsä, että nauttisin oikeasti seksistäxD
[/quote]
no me ei harrasteta, vaikka kolmoset luvuissa voi vaihtaa kakkosiin. Koska miestä ei ylläri pylläri huvita. Mutta katsotaanpa miten käy, kun nostan korttini! Ap
Luulen vienneeni poikuuden 36-vuotiaalta mieheltä ja koen, että kokemattomuutensa on haitta parisuhteelle.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:58"]
[/quote]
[/quote]
no me ei harrasteta, vaikka kolmoset luvuissa voi vaihtaa kakkosiin. Koska miestä ei ylläri pylläri huvita. Mutta katsotaanpa miten käy, kun nostan korttini! Ap
[/quote]
Ette vain ole panostaneet suhteeseen. Ehkä teillä on juuri niin, että miehellesi et ole yhtä spesiaali kuin hän sinulle. Me olemme molemmat toisillemme ainoat ihmiset joiden kanssa on intiimisti oltu. Toisen vartaloakin kunnioittaa kuten omaansa ja seksi pitää meidän suhteen läheisenä.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:38"]
Sitoutuvalle ihmiselle siitä ensimmäisestä ja ainoasta luopumiselle tai asian hajottamiselle kynnys on hyvin hyvin korkea. Mitä enemmän kumppaneita tulee, sitä vähemmän enää kiinnostaa panostaa tai vaalia suhdetta. Seuraavat eivät ole yhtä erityisiä.
[/quote]
Minulla on ollut monia kumppaneita ja jokainen on ollut aikansa erityinen. Mutta jos alkaa näyttää sitkeänkin yrittämisen jälkeen, ettei kumppani ole sopiva, niin on täysin hyväksyttyä jättää se ja ottaa uusi jos löytyy. Olen aina panostanut täysillä, enkä suhtaudu kevyesti. Vaalinut kuin kultaa. Mutta mahdottomia ei silläkään voi tehdä.
Nyt olen ollut parhaan mahdollisen kanssa 16 vuotta ja toivon että kestäisi loppuelämän. Ilman niitä huonoja, en osaisi nähdä tämän parhautta näin selvästi.
Ihminen ei kulu kokemuksista, vaan kasvaa ja kehittyy.
[/quote]
Entä jos se ensimmäinen onkin se paras mahdollinen? Yhtälailla kumpikaan (aiempia kokemuksia vs. ei aiempia kokemuksia) ei voi varmaksi tietää, onko tämä "se paras mahdollinen." Mutta jos niin ajattelee, niin eikö se silloin ole? Oli kokematon tai ei. Ja jos ei ole ollut niitä huonoja, niin kukapa sitä lähtisi hyvää vaihtamaan.
Onhan tällä "kokemattomallakin" kokemuksia, nimittäin ristiriitojen ratkaisemisesta, jos on pitkään ollut parisuhteessa. Aivan samallatavalla kuin sellaisella, joka on useamman kanssa seurustellut.
Mun mielestä kyse on vaan siitä, että joku löytää hyvän miehen ensimmäisestä ja toinen ei. Kummankaan ei tarvitse toisiaan sääliä.
En oikein osaa pukea sanoiksi kaikkia ajatuksiani, mutta tässä nyt jotain. Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:05"]Ap, miksi otit miehen, jolla on edellisiä? Sinä olet suhteessanne heikommalla. Too bad.
[/quote]
juuri noin olen miehelle sanonut, sen mielestä mun ei tarttis ajatella niin. Mutta tosiaan, koitan kompensoidakseni tilannetta olla jatkossa hyvin vaativa. Jotain seksuaalista valtaa mullakin on oltava. Ap