Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolinilmoituksenne

Vierailija
07.10.2014 |

Jos nyt kuolisitte, niin keiden nimet olisivat kuolinilmoituksessanne kaipaamassa ja ikävöimässä itseänne?

Toisekseen riittäisikö arkun kantajiksinne läheisiä miehiä tarpeeksi eli 6 henkilöä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tuhkataan, uurnaa riittää kantamaan mies. Tuhkan haluan siroteltavan jonnekin lomakohteeseen, missä meillä on ollut ihania muistoja. En halua perinteistä arkkua, ehkä punon itse itselleni pajukorin johon mahdun tuhkaamista varten. Ilmoituksen nimiä en halua kertoa, mutta eiköhän siinä olis perhe, sukulaiset ja ystävät.

Vierailija
2/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja kaksi sisarusta kaipaisivat. En usko että ystävien lisäksi muita harmittaisi. Miehiäkään ei taitaisi olla tarpeeksi arkkua kantamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi varmaan mieheni, vanhempani ja läheisin ystäväni. 

Eikö nainen voi kantaa arkkua? Saisin kolme läheistä miestä haalittua. Haluaisin kyllä tuhkauksen.

Vierailija
4/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa tahdo kuolinilmoitusta.

Arkkua ei tarvitse kantaa sillä minut tuhkataan.

Vierailija
5/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainenkin voi kantaa. Lähinnä se on kai voimakysymys, mutta jos ei ole kovin lihava vainaja niin nainenkin jaksaa kantaa.

Vierailija
6/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:37"]

Mut tuhkataan, uurnaa riittää kantamaan mies. Tuhkan haluan siroteltavan jonnekin lomakohteeseen, missä meillä on ollut ihania muistoja.

[/quote]

Minulla sama, paitsi lomakohteen sijaan haluan tuhkani siroteltavan mereen. Ei väliä minne, mutta jonnekin tänne Lounais-Suomen merialueelle.

Vierailija
7/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantajana nyt voi olla nainenkin! Olen itsekin, heiveröisenä naisena, ollut kantajana, ja ei ole mikään ongelma.( jtkut vanhoilliset sukulaiset olivat toki vissiin ihmeissään,eipä juuri kiinnostanut heidän mietteensäm henkilö kun oli minulle varmasti paljon läheisempi kuin heille)

Vierailija
8/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, lapset,äitini, veljeni ja ystävät jäisivät kaipaamaan. Minut tuhkataan ja mies kantaisi uurnan.

Vierailija
9/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessa mua kaipaisi äiti ja mun koira.

Haluan, että mun ruumis vedetään joulupukin reessä alas jyrkänteeltä.

Vierailija
10/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua : D

Vierailija
11/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitukseen tulisi 20 nimeä, jotka kuuluvat omalle perheelle, vanhemmille, sisaruksille lapsineen ja puolisoineen sekä appivanhemmille.

Kyllä tuosta joukkiosta 6 miestä löytyy ja varamieskin jokaiselle.

Se on ihan sama mihin ruumiini kuopataan/tuhkani viskataan, tehkööt mainitut miten parhaaksi näkevät.

Vierailija
12/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sais kirjoittaa hautakiveen: "tulin, näin ja kuolin nauruun".

Jos laittavat tuhkani vaikka ukonputken tukahduttamaan, niin ei ole niin paljoa kantamista. Kantakoon sydämessään kuka haluaa. Ja unohtakoon ajallaan.

Vierailija
13/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulla ilmoitamme, että rakkaamme

X  X

on poistunut ajasta ikuisuuteen 38 vuoden 3 kuukauden ja 27 päivän ikäisenä jättäen jälkeensä puolison, kaksi poikaa, kaksi tytärtä, isän, äidin, sisaren ,veljen sekä isoäidin.

Luulet päivään pääseväsi

tulee ilta vastaan.

Ihminen on aavistusta

unta ainoastaa.

Jälleennäkemisen toivossa

Martti

Sanna, Sami, Seela ja Simo

Isä ja äiti

Pekka ja Reija perheineen

Siunaus toimitetaan ja sinne kutsutaan kaikki ne, jotka haluavat hyvästejä jättää.

Vierailija
14/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, kolme poikaa, aiti ja isä.

Näistä koostuu viisi kantajaa, kuudes olis luultavasti kummisetäni.

Vierailija
15/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinilmoitusta tuskin tulisi, jolleivat pateettiset vanhempani haluaisi sellaista väsätä mikä olisi omituista jopa heiltä kun ei vuosiin olla oltu tekemisissä. Hautajaisissa olisi 2 lastani, ja heidän isänsä, sukulaisia ei ole kuin vanhempani joihin en siis ole väleissä. Todennäköisesti ystäviä olisi runsaslukuisasti koska he muodostavat perheeni lasteni lisäksi. Jos arkkua jouduttaisi kantamaan jostain syystä (haluan tuhkauksen) sitä kantaisi 3 exääni, aikuinen poikani (kamala ajatus häntä ajatellen) ja kaksi läheistä ystävääni.

Vierailija
16/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. lisää tuohon alkukysymykseeni tosiaan, että jos olette aikoneet tuhkauttaa itsenne, niin kuka hoitelisi teidän uurnanne lopulliseen lepopaikkaanne? Toiset ovatkin jo ehtineet vastailla, etteivät arkun kantajia tarvitsekkaan, koska uurnahautauksen tahtovatten.  Kuolinilmoitustakaan ei tarvitse sanomalehteen omaisten laatia, mutta yleensähän sen jälkeenjäävät omaiset kuitenkin laativat sanomalehteen tai joidenkin kohdalla useampaankin sanomalehteen.

Vierailija
17/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että minut poltetaan ja tuhkat voi heittää minne ikinä se joka velvollisuuden joutuu suorittamaan, parhaaksi katsoo. Ei jää kukaan perään suremaan.

Vierailija
18/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin ristiriidan omissa suunnitelmissani, olen valkannut kuusi äijää kantajiksi, mutta minuthan tuhkataan. Hitsi. Ja muutenkin naiset ois parempia kantajia mulle, niin ne on kannatelleet eläessäkin :-)

Ilmoituksessa mies, lapset, vanhemmat, sisarukset. Ja toivottavasti huomaavat myös laittaa sen sisaruksia läheisemmän Ystävän. Kummilapset. Muut ystävät ja työkaverit.

Värssynä joku ihana, ei uskonnollinen, vaan valoisa ja vakuuttava, mulla on kaikki nyt hyvin.

Nyyh, oon ihan liikuttuneena täällä :-)

Vierailija
19/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär
Äiti
Veljet perheineen
Mummi
Muut ystävät ja sukulaiset

Ja työnantaja laitraisi oman ilmoituksensa

Löytyisi kantajat

Vierailija
20/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tuhkauksen, ja ne tuhkat saa minun puolesta vetää vaikka vessanpöntöstä. Jos ne on johonkin pakko kiikuttaa, niin kaverit saisi heittää meidän suosikkipaikkaan ne. Ainakaan en halua mitään pyhättöjä ja muita, että pitäisi läheisten velvollisuudeta välillä käydä. Ja maksaa siitä vielä! Joo ei. Kaipaamaan jäisi (ehkä, mistä minä tiedän olisko oikeasti ikävä) vanhemmat, sisarukset, sisarusten lapset sekä ennenkaikkea kaksi kissaa ja iso määrä ystäviä. Sitäkään en tosin mihinkään kuolinilmoitukseen halua, oon sanonut että pitäkää kunnon bileet kun potkaisen tyhjää. Minä tarjoan (kerrankin)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi