Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on muuten virolaisissa lentoyhtiöissä todella ystävälliset lentoemännät!

Vierailija
02.09.2021 |

Niissä ei myöskään nipoteta joka ikisestä pikku asiasta kuten että se ikkunan aurinkosuoja pitää olla laskeutuessa ylhäällä. Eikä siellä jankuteta 10x lennon aikana että tupakointi ja sähkötupakointi on kielletty. Ja palvelu ei ole sellaista ulkoaopetellun oloista, vaan jotenkin paljon aidompaa. Olin yllättynyt kun ajattelin että virolaisest on joskus vähän etäisiä, mutta ei ilmeisesti ainakaa lentoyhtiöissä ole sellaista porukkaa. Erittäin ystävällistä palvelua ollut nyt ainakin kahdella lennolla (eri lentoemännät).

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
2/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näpsäkän näköisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset harvemmin osaa asiakaspalvelua.

Vierailija
4/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näpsäkän näköisiä!

Näin on muuten!

Vierailija
5/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne virolaiset lentoyhtiöt on?

Vierailija
6/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kommentin kirjoitti huono kansallinen itsetunto. Ei me sen huonompia olla kuin muutkaan.

Vierailija
7/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuojan ylhäällä pitäminen laskeutuessa kuuluu ihan vaan sellaiseen pikkuseikkaan kuin ilmailun turvallisuuskysymyksiin, samoin tupakointikielto. Mitäs kaikkia virolaisia lentoyhtiöitä taas olikaan olemassa? 

Vierailija
8/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on joku ihme tarve haukkua itseään. Esim omaa kotimaataan Suomea. Onko suomalaisilla jotain traumoja?

Vierailija
9/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kommentin kirjoitti huono kansallinen itsetunto. Ei me sen huonompia olla kuin muutkaan.

Suomessa asiakaspalvelu on aika jäykkää. Kyllä ne asiat tulee usein selviksi sinänsä, mutta se vuorovaikutus on usein inhimisellä tasolla aika jäykkää. Ei toki aina. Poikkeuksia on tietysti. Olin vasta yhteydessä erääseen vakuutusyhtiöön Suomessa ja siellä oli todella poikkeuksellisen hyvä miespuolinen asiakaspalvelija. Hän osasi sekä asiat mutta myös vuorovaikutustaidot olivat poikkeuksellisen hyvät. Olin ihan ihmeissäni suorastaan.

Vierailija
10/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ei ole sallittua missään lentoyhtiössä. Ihme aloitus taas. Turvallisuus ei ole nillittämistä! Toivottavasti virolaiset saavat kunnon palkkaa edes.

Vierailija
11/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän Joe Bidenin nostaa aurinkosuoja laskeutuessa ylös kun hän matkustaa Air Force Onella?

Vierailija
12/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa asiakaspalvelu on aika jäykkää. Kyllä ne asiat tulee usein selviksi sinänsä, mutta se vuorovaikutus on usein inhimisellä tasolla aika jäykkää. Ei toki aina. Poikkeuksia on tietysti. Olin vasta yhteydessä erääseen vakuutusyhtiöön Suomessa ja siellä oli todella poikkeuksellisen hyvä miespuolinen asiakaspalvelija. Hän osasi sekä asiat mutta myös vuorovaikutustaidot olivat poikkeuksellisen hyvät. Olin ihan ihmeissäni suorastaan.

Suomalainen asiakaspalvelu on aitoa, rehellistä ja jäykkää, asiapitoista. Meillä ei mielistellä eikä imarrella asiakasta ellei tämä sitä ansaitse. Amerikkalaiset esim. ovat niin mielin kielin, mutta vetävät vain roolinsa olematta aitoja ja tarkoittamatta todellisuudessa yhtään mitään muuta kuin rahat tänne kiitos.

Vierailija
13/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Finnair toistaa sitä tupakointikieltoa 10 minuutin välein?

Vierailija
14/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ei ole samanlaisia asiakaspalvelussa kansalaisuudesta riippumatta. Jotkut on ystävällisiä ja jotkut jäykkiä. Ei sen vaikeampaa ole tajuta.

Vierailija
15/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset lentoemännät on sellaisia "määräilijöitä" ja "komentelijoita", mutta virolaiset osaa aidon asiakaspalvelun paljon paremmin.

Ainoa poikkeus suomalaisten suhteen on se, jos matkustajana on pieni lapsi. Häneen suhtaudutaan kyllä sitten ihan eri tavoin. 

Vierailija
16/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai on vai? Itse olen saanut yleensä aina tosi hyvää asiakaspalvelua Suomessa.

T: Eri

Vierailija
17/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen asiakaspalvelu on aitoa, rehellistä ja jäykkää, asiapitoista. Meillä ei mielistellä eikä imarrella asiakasta ellei tämä sitä ansaitse. Amerikkalaiset esim. ovat niin mielin kielin, mutta vetävät vain roolinsa olematta aitoja ja tarkoittamatta todellisuudessa yhtään mitään muuta kuin rahat tänne kiitos.

En mäkään pidä mielistelevästä palvelusta. Mutta suomalainen palvelu on kuitenkin usein aika jäykkää.

Vierailija
18/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä virolainen lentoyhtiö. Odotan.

Vierailija
19/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus. Tyypillisen alemmuuskompleksista kärsivän suomalaisen aloitus. Tätä näkee melkein kaikkialla. Ei ihme, sillä suomalaisia on alistettu vuosisatoja ja pidetty alempiarvoisina. Kai tämä on jotain traumaa siitä.

Vierailija
20/34 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääköhän Joe Bidenin nostaa aurinkosuoja laskeutuessa ylös kun hän matkustaa Air Force Onella?

Tai Putinin kun hän lentää omalla erikoiskoneellaan?

Miksi CIA:n kone muuten sai laskeutua Helsinki-Vantaalle niin, että kaikkia aurinkosuojat olivat alhaalla koko koneessa? Tekiköhän Suomi tuosta valituksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi