Mies, joka käyt täällä! Mikä on ammattisi?
Mielenkiinnosta kysyn, minkä tyyppisiä palstalla käyvät miehet ovat.
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:46"]
Miksi käytte täällä?
[/quote]
Naissukupuoli on mulle jäänyt varsin oudoksi ja etäiseksi tosielämässä joten lueskelen täällä teidän juttujanne ihan vaan uteliaisuudesta.
varaosamyyjä
[/quote]
Älä nyt vaan täältä ota ideoita naisen etsintään! Jestas mitä porukkaa täällä nää naiset!
[/quote]
Huoli pois: en ole enää siinä iässä jossa naisia etsitään.
varaosamyyjä
Koneistaja. Pillua tekis mieli, vaan en kehtaa vauva palstalla alkaa ettimään. Liian pihtareita av mammoja tuntuu täällä olevan. Sori...
Mut käyn täällä mielenkiinnosta, kivoja juttuja paljon tuntuu olevan, joita on mukava lukea ajankuluksi.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:06"]putkimies ja naista täältä etsiskelen..
[/quote] Niklas?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:54"]
Onko teillä kaikilla miehillä lapsia?
[/quote]Ei varmaan kukaan osaa vastata kaikkien puolesta. Emme tunne toisiamme.
[/quote]
Varmaan osaat omasta puolestasi vastata kuitenkin? ;)
[/quote]
Tätä ei itse asiassa kysytty, vaan kysyttiin onko kaikilla täällä käyvillä miehillä lapsia. Muutenhan kysymys olisi kuulunut Onko teillä (miehillä) lapsia? t. pilkunrakastaja
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:45"]Koneistaja. Pillua tekis mieli, vaan en kehtaa vauva palstalla alkaa ettimään. Liian pihtareita av mammoja tuntuu täällä olevan. Sori...
Mut käyn täällä mielenkiinnosta, kivoja juttuja paljon tuntuu olevan, joita on mukava lukea ajankuluksi.
[/quote]
Joo parempi kun näpyttelet niitä laitteita vaan urpo :D
Mä oon vaan kokovartalokyrpä. Kalju kiiltää kuin kullinnuppi.
läkeläinen. luveskelen naisien kirjotuksia jotta saapi vähän potku tuoho emännän kasa peuhaamisseen.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:17"]
olen kirurgi
[/quote]
Yhtä totta kuin nämä lakimiehet
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:43"]Palomies-sairaankuljettaja
[/quote]
MM?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:25"]
Mä oon vaan kokovartalokyrpä. Kalju kiiltää kuin kullinnuppi.
[/quote]
Aika mielenkiintoista. Nyt siis tiedämme mitä kaltaisesi ulkonäön omaavat tekevät työkseen. Tänäänkin näin yhden ammattinne harjoittajan.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:26"]
En voi paljastaa, koska melkein lipsautin yhdelle naiselle, että käyn täällä ja jos kertoisin ammattini, hän tunnistaisi. Mistä tiedän, ettet ole juuri tuo nainen ja kalastele täällä varmistusta asialle?
[/quote]
Liittyykö työsi kenties tietokoneisiin?