Mies, joka käyt täällä! Mikä on ammattisi?
Mielenkiinnosta kysyn, minkä tyyppisiä palstalla käyvät miehet ovat.
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:06"]
putkimies ja naista täältä etsiskelen..
[/quote]
Ihana! :-D
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:46"]
Miksi käytte täällä?
[/quote]
Naissukupuoli on mulle jäänyt varsin oudoksi ja etäiseksi tosielämässä joten lueskelen täällä teidän juttujanne ihan vaan uteliaisuudesta.
varaosamyyjä
[/quote]
Ei nämä jutut vastaa todellisuutta... :D
[/quote]
Näinköhän..?
varaosamyyjä
Miksi käytte täällä?
[/quote]
Naissukupuoli on mulle jäänyt varsin oudoksi ja etäiseksi tosielämässä joten lueskelen täällä teidän juttujanne ihan vaan uteliaisuudesta.
varaosamyyjä
[/quote]
[/quote]
Ja mistä tiedät ettei se ole mies joka kirjoittaa..! Ei täällä naisista mitään opi. Nettitrolllailun perusteet korkeintaat
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:27"]Lakimies [/quote] Repesin, yea right. Hahahah :D
[/quote]
Tää aina hämmästyttää miksei ihmiset millään meinaa uskoa jos joku sanoo olevansa lakimies! On niitä ihan oikeasti olemassa! :D Tuhansia Suomessakin, ei siis edes mitenkään erityisen harvinainen ammatti.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:44"]
Miksi käytte täällä?
[/quote]
varaosamyyjä
[/quote]
[/quote]
Näinköhän..?
varaosamyyjä
[/quote]
Näin.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:43"]
Palomies-sairaankuljettaja
[/quote]
Moi Pekka!
[/quote]
En ole Pekka. Mutta sä = tunnet kaikki samat tyypit aina kirjoituksissa-tapaus?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:34"]
Asian vierestä vähän, mutta tämä palsta on jo saanut sen verran nimeä ja mainetta, että varmasti toimittajat, poliitikot ym eliitti käy joskus täällä koska haluavat haistella ns.syvien rivien tuntoja. Eihän ne sitä koskaan myöntäisi!
[/quote]
Olen järkyttynyt, jos joku poliitikko käy täältä hakemassa tuntumaa, mitä mieltä ihmiset asioista ovat ja sen perusteella esimerkiksi tekee aloitteita.
t.monta täällä kieli poskessa provoavaa korkeakoulutettua, fiksua naista tunteva
Miksi sain pankinjohtajuudesta alapeukun?!? Käyn täällä naisten sielunmaisemaan ja ajatuksiin tutustumassa ja kyllähän osa AV:n ketjuista on uskomattoman viihdyttäviä ja joko tahallisen, tai tahattoman huumorin täyttämiä!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:41"]
Tuohon lakimieskeskusteluun sen verran, että valtaosa lakimiehistä eli erityisemmin välitä "juristi"-nimityksestä. Terv. Töihin lähdössä oleva lakinainen.
[/quote]
Ai miksei?
[/quote]
En ole tuo aiempi kirjoittaja, mutta
minäkään en tykkää käyttää itsestäni juristi-nimitystä. Sille on olemassa suomenkielinen vastine, lakimies (joka tosin sekin taitaa olla sanana peräisin ruotsista, mutta on silti selvemmin suomea kuin juristi). Myös virkanimikkeeni on lakimies, kuulun Lakimiesliittoon, tietoni löytyvät Lakimiesmatrikkelista jne.
Olen työtön ja varmaan vähän syrjäytynyt jos joltain paskalta kysyy ps. hyvää bisee ps. saako... p,,, ei niin välii kelpaa kyl....,mm
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:43"]
Palomies-sairaankuljettaja
[/quote]
Moi Pekka!