Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yht'äkkiä päivän vuodon verran kuukautisverta parissa minuutissa

Vierailija
07.10.2014 |

Toivottavasti otsikko on ymmärrettävä. Eli olen perusterve hoikka 20-vuotias nainen. Aina on ollut epäsäännölliset normaalimääräiset kivuliaat kuukautiset. Eilen ne alkoi niukasti. Tänään luennolla yht'äkkiä tunsin, kun parin minuutin ajan verta vaan tulee ja tulee. Istuin omassa verilammikossa. Oli aika paha kiire himaan. Mitä ihmettä tämä voi tarkoittaa? Voiko veri tulla noin epätasaisesti? Onko tämä vaarallista? Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että olisit ollut raskaana ja sait nyt keskenmenon? 

Vierailija
2/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:43"]Onko mahdollista että olisit ollut raskaana ja sait nyt keskenmenon? 
[/quote]

Voi olla mahdollista. Mutta siis nää on muuten tuntunu normaaleilta menkoilta. On ollu kuukautiskipuja ja vitutusta. Paitsi rinnat ei aristanu ennen menkkojen alkua, mikä on poikkeavaa. Viittaako se sitten keskenmenoon? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Mulla on ollut samaa, painajaismaista. Tutkittiin, mutta ei mitään vikaa löydetty. Cyclokapron-niminen lääke auttoi, sen avulla pärjäsin. Siis jos sinullakin tilanne jatkuu muinakin kuukausina.

Vierailija
4/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kivuliaat ja epäsäännölliset menkat, josta syystä en osannut ollenkaan aavistella olevani raskaana. Yhtenä päivänä tuli kuitenkin tosi iso tulva, ihan kuten säkin kuvailit, ja kävi ilmi, että se oli kuin olikin keskenmeno. Ihan normaaleilta menkoilta tuntui muuten, paitsi tuo määrä oli paljon isompi.

Mulla ainakin aristaa rintoja menkkojen aikaan aina, josku enemmän ja joskus vähemmän, joten ei se välttämättä ole mikään keskenmeno-oire.

Vierailija
5/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että yleensä rintojani aristaa ennen menkkoja ja niiden aikana. Nyt ei tunnu mitään. Kyllä alkaa keskenmenolta kuulostaa... No hyvä, jos löytyi selitys. Tää on vähän pelottavaa. Täytyypä parantaa meidän ehkäisykeinoja. -ap

Vierailija
6/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan säännöllinen kierto ja yleensä niukat tai normaalit menkat mutta silti joskus pari kertaa vuodessa tulee noita tulvahduksia eli sen ihan tunteen kun veri vaan lorisee siteeseen ja pitää äkkiä mennä vessaan ettei tulvi yli. Ja ei ole keskenmeno ainakaan minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme