Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei tykkää suihinotosta?

Vierailija
02.09.2021 |

Ollaan joitakin kertoja nyt seksiä harrastettu. Mies keskittyy lähinnä minun hyväilyyn ja on suht kiihkeäkin. Ei ole pyytänyt suihinottoa tai mitenkään eleilläkään vihjannut. Ei myöskään ole minua nuollut, mutta tämä on minulle ok. Mutta välillä tykkäisin ottaa mieheltä suihin. Mutta nyt vaikuttaa ettei oikein välitä siitä, kun yleensä miehet sen jotenkin edes ilmaisee jos haluaa sitä. Mies siis lähes aina haluaa "ottaa" minut, eli ei ole oikein ollut sellaista luonnollista tilannetta että pääsisi imemään. Kysyäkö siis suoraan vai miten tämän selvittää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään, jos kysyisit suoraan? On miehiä, joita suihinotto ei juuri säväytä (mm. minä itse), mutta tuskin mies sinua torjuu, jos se sinulle on tärkeää.

Vierailija
2/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että miehesi ei ole kenties aiemmin saanut hyvää suuhoitoa. Itse olin about 40 kun sain ekat kunnon suikkarit ja sen jälkeen se on ollut menoa. Olin aiemmmin ollut 15 v pitkässä liitossa jossa seksi oli jokseenkin kuivaa ja ns. perusnylkytystä, suukseksistä ei ollut edes puhetta.

Sitten kun tuli daami joka otti molon suuhun ja ai että sitä tekniikkaa - pehmeästi mutta jotenkin niin oikein että huh huh...aika usein läks lastit suuhun ja tämäkös tälle daamille sopi. Daami oli vielä niin hiton innokas että kyllä säväytti.

Oli kyllä kyydit muutenkin tosi hyvät!

Eli heittäisin vinkiksi että kokeile vaan rohkeasti....uskon että kundi kyllä innostuu !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan pyytänyt naiselta suihinottoa enkä edes vihjaillut siitä. Edellinen nainen kysyi että saanko ottaa suihin. Ja hyvän suihinoton antoikin :)  Pitkässä suhteessa taas oli harvemmin suuseksiä eikä silloinkaan asiasta puhuttu. Minäkin sain ekan oikeasti hyvän suihinoton vasta yli 40 vuotiaana. 

Pitkässä suhteessa alkuaikojen suihinotot oli aika turhauttavan huonoja enkä oikein osannut/kehdannut alkaa neuvomaan. 10 vuoden tauon jälkeen, kun olin jäänyt pettämisestä kiinni, niin nainen yllätti hyvällä suihinotolla. 

Vierailija
4/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/16 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset miehet on vaan jollain tavalla ilmaisseet että haluavat myös suihinottoa. Ja yksi mies taas sitten suoraan kertoi ettei oikein välitä siitä. Toki voisin suoraankin kysyä. Ei vaan ole ikinä tarvinnut suoraan kysymällä kysyä mieheltä moista.

Vierailija
6/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ymmärtää, että voi saada sukupuolitaudin, limakalvo kuin limakalvo tartuttaa!!! Lue ketju: voiko sukupuolitaudin saada suihinotosta.

Voi ja suu- ja nielusyövän.

Vierailija
7/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että on olemassa miehiä jotka eivät pitäisi (hyvästä) suihinotosta? Miten siitä voi olla tykkäämättä? Ellei ole jotain kauhukokemuksia. Kertokaa jotka ette pidä miksi?

Vierailija
8/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ymmärtää, että voi saada sukupuolitaudin, limakalvo kuin limakalvo tartuttaa!!! Lue ketju: voiko sukupuolitaudin saada suihinotosta.

Voi ja suu- ja nielusyövän.

Mutta ilman kortsua uskaltaa panna.😃 Testit toki tehtynä molemmilla ja minulla kierukka.

Vierailija
9/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan asiaa. Voi olla ettei ole tottunut saamaan suuseksiä tai ei pidä siitä (haevinaisempaa). Itse en naisena pidä yhtään suuseksistä itselleni annettuna, mutta rakastan ottaa suihin pitkään.

Vierailija
10/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies

Vierailija
11/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en siitä oikein pidä. En ole ikinä pitänyt, tai sitten vaan saanut huonoa suuhoitoa.

M51

Vierailija
12/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en siitä oikein pidä. En ole ikinä pitänyt, tai sitten vaan saanut huonoa suuhoitoa.

M51

Millaista se saamasi oli?

Vierailija
13/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Kyllähän siihen aina tilaisuus tulee. En ole koskaan odottanut mitään viitteitä ja pyytämisiä. Joskus olen kyllä innokkaan kaverin painanut takaisin selälleen, että pääsen niihin hommiin. Osaahan mies kieltäytyä, jos ei tykkää. Kaikki on kyllä tykänny ja paljon. Myöskin homman jälkeen, kun vielä makoillaan pitkään alasti, niin toiselle kierrokselle siitä lähtemällä? En ymmärrä, miten ei ole tilaisuutta. Niitähän on vaikka miten. Esim. siinäkin, että itse vedät miehen housut alas.

N42

Vierailija
14/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kovin paljon suuseksistä. Kukaan ei ole onnistunut tuntumaan paremmalta kuin pillu.

Annan suuseksiä silloin tällöin hyvän hyvyyttäni, koska vaimo saa hyvin nuolemalla mutta mitenkään kiihottavaa se ei minulle ole mielellään ota eikä vaimo mielellään anna.

Vielä vähemmän tunnen mielenkiintoa perspuoleen, yh.

Mutta pillu kelpaa. Panen mielelläni. Paljon.

Vierailija
15/16 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naisista parhaimpia sanoi näyttääpä kalusi hyvältä saahan sitä maistaa🤪

Vierailija
16/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en miehenä pidä suihinotosta sen enempää saavana kuin varsinkaan antavana osapuolena. Alan liian vahvasti miettiä hygieniaseikkoja yms. Ei kiihota yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi