Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja, miten saan 30.000e poikimaan rahaa?

Vierailija
02.09.2021 |

Olen saamassa piakkoin tuollaisen summan ja en viitsisi makuuttaa tuota summaa tilillä kun sille ei nyt ole akuuttia tarvetta. Onko pankkien tuottotileistä mitään isompaa hyötyä? Sijoittaminen kiinnostaa mutta en ole valmis menettämään tuota summaa joten sekään ei sitten ilmeisesti vaihtoehto..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkien tuottotileillä on tällä korkotasolla niin surkea tuotto, että hyvä jos inflaation kattaa. Ainoa mahdollisuus saada tollainen summa "poikimaan rahaa" (mitä ikinä sillä tarkoitatkaan), on sijoittaa. Kohteet ja tarkemmat neuvot saat etsiä muualta ja opetella itse.

Vierailija
2/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jo omistusasunnossa? Siinä saa melko ison tuoton etenkin isoissa kaupungeissa, kun vuokralla asuminen on niin kallista. Jos jo maksat omaa asuntoa, lisäksi voit ottaa esim. indeksirahastoa kuukausittain tai sitten jotain vakavaraisten yhtiöiden osakkeita, jos uskallat. Mutta oli sijoitus mikä tahansa, riskit on aina olemassa. Muista kuitenkin, että myös pankkitilillä rahan arvo heikkenee koko ajan ja jos inflaatio kiihtyy, on hyvä että raha on kiinni jossain omaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastoista ja osakkeista voi saada hyvän tuoton tai myös ison tappion. Laita niihin vain rahaa, jonka olet valmis menettämään. Itse sain 15% tuoton suuririskisestä rahastosta viidessä vuodessa, mutta olisi voinut tulla myös saman verran tai enemmän takkiin.

Vierailija
4/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko jo omistusasunnossa?

Kyllä, velaton asunto.

Vierailija
5/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä ostamaan ADA-kryptovaluuttaa (Cardano). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme