Lopetin juomisen, kaverit kaikkosivat
Minulla oli tapana viikonloppuisin käydä baareissa kavereiden kanssa, mutta nyt kun olen 2 kk ollut kännäämättä ja olen käynyt salilla ja syönyt terveellisesti, en ole nähnyt näitä kavereita ollenkaan. Voin muuten paremmin kuin koskaan sekä fyysisesti että psyykkisesti.
Onko kellään muulla ollut samankaltaisia kokemuksia? Liikunta ja teveellisesti eläminen on nyt elämäntyylini, ja en todellakaan mene takaisin siihen että tuhlaisin rahoja kapakassa ja kasvattaisin kaljamahaa.
M25
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aloittajalla on myös naiset kaikonnut tuon päätöksen myötä.
Mies joka ei juo = naisten silmissä luuseri.
Alkoholiin menevät miehet taas suorastaan uivat naisissa. Tämän ilmiön jokainen on huomannut oikeasta maailmasta. Muutenkin Suomessa raittiit naiset ovat kuin yksisarvisia, valtaosa vähintäänkin tuhruttaa viiniä illoittain. Ja jos mies on raitis, niin se ei vain käy.
paskapuhetta.
Kaverit katosivat, kun kerroin lopettavani baarissa käymisen. Juon nykyään kotona yksin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiin menevät miehet taas suorastaan uivat naisissa. Tämän ilmiön jokainen on huomannut oikeasta maailmasta. Muutenkin Suomessa raittiit naiset ovat kuin yksisarvisia, valtaosa vähintäänkin tuhruttaa viiniä illoittain. Ja jos mies on raitis, niin se ei vain käy.
Kyllä mä voin 1-2 bisseä sillointällöin ottaa, mutta en juo itseäni enää humalaan. Ja haluan löytää samankaltaisen urheilullisen naisen jossain vaiheessa, mutta just nyt on muutakin ajateltavaa kuin naiset.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sixpäkki tynnyrin voittaa.
Minulle kävi nuorena juurikin noin. Kasvoin vaan ulos siitä kaveripiirin menosta. Kukaan ei ottanut enää yhteyttä ja vaikka itse otin, totesivat, että he ovat keskenään, kun on kiva juoda. Se siis siitä.
Olenkin sitten ollut läpi elämäni vähän se yksinäinen susi. Ystäviä ei oikeastaan ole. Tuttuja ja kavereita paljon. Teki ehkä vähän varovaiseksi tuo selän kääntäminen jonkin syyn suhteen. Vaan ei ystävyyttä viinassa mitata :)
Toivon, että löydät hyviä ystäviä ja ihanan kumppanin, kun aika on.
Minä olen saanut paljon uusia kavereita lopetettuani juomisen, eipä minulla ennen montaa kaveria ollutkaan. Juopottelin ja murjotin kännipäissäni yksin kotona miettien miten epäreilu voi maailma olla. Maailma on yhtä epäreilu kuin ennenkin, mutta nyt ymmärrän, etten mahda sille mitään, joten annan olla.
No mutta sehän on hyvä, jos samat kaverit eivät enää ole houkuttelemassa baariin.
Siitä näet miten ” Hyviä” ystäviä he olivat.
Raittiina löydät oikeita ystäviä aivan varmasti👍
Vierailija kirjoitti:
Pitää hommata uusia kavereita. Liity vaikka Jehovan todistajiin.
Jehovan todistajat ottavat kyllä viinaa.
Sano vielä että rupesit ihannoimaan kehonrakennusta ja haluat kasvaa mahdollisimman isoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voin 1-2 bisseä sillointällöin ottaa, mutta en juo itseäni enää humalaan. Ja haluan löytää samankaltaisen urheilullisen naisen jossain vaiheessa, mutta just nyt on muutakin ajateltavaa kuin naiset.
AP
Koittaisit nyt vaan päästä Pertsata yli
Mitä yhteistä tekemistä olet heille ehdottanut baarissa tapaamisen tilalle? Ja ovatko he siis kieltäytyneet?
Baariin voi myös mennä vaikkei alkoholia juo. Ihan tällainen vinkki vitonen. Ketään ei siellä baarissa kiinnosta juotko olutta, viskiä vai spriteä. Tai jos jotain ystävää kiinnostaa, niin olisin huolissani. Sitä varmaan sit kiinnostaa katsella vierestä kun käyt kakallakin. Noin syvälle en omia ystäviäni päästäisi :D
Pitää hommata uusia kavereita. Liity vaikka Jehovan todistajiin.