Minkälainen ihminen maksaa
Kommentit (15)
Minä maksoin. Olen aikanaan maksanut puhelimesta yli 10000mk (1600€) ja sillä ei todellaakaan voinut muuta kun soittaa ja se oli näin pieni---> "Kännykkä"
Töiden takia sen ostin, se helpotti elämää ja oli viimeistä teknologiaa..
Ebolaa pelkäämätön varakas puhelinfanaatikko.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:41"]
Minä maksoin. Olen aikanaan maksanut puhelimesta yli 10000mk (1600€) ja sillä ei todellaakaan voinut muuta kun soittaa ja se oli näin pieni---> "Kännykkä"
[/quote]
Joo, ja nykyrahassa vastaa lähes kolmea tonnia.
[/quote]
Muistaakseni ensimmäiset noista maksoi yli 20.000mk, joka oli suunnilleen saman verran kuin duunarin kahden kuukauden palkka. Akukkin riitti jopa parin kolmen tunnin valmiusaikaan, kun sen irroitti autosta tai kotilaturista.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:48"]
Ebolaa pelkäämätön varakas puhelinfanaatikko.
[/quote]
tai hisbollahia
maksoihan nämä nykyajan tvtkin 10.000 euroa 14 vuotta sitten. hinnat ei ole mitenkään verrattavissa enää. ja miksi maksais?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:58"]
Muistaakseni ensimmäiset noista maksoi yli 20.000mk, joka oli suunnilleen saman verran kuin duunarin kahden kuukauden palkka. Akukkin riitti jopa parin kolmen tunnin valmiusaikaan, kun sen irroitti autosta tai kotilaturista.
[/quote]
Joo kyllä maksoi 20-30000mk väliin. Kun minä tuon ostin, oli tullut/tulossa ne tiiliskivet markkinoille ja noiden hinnat tippuneet.
No sellaiset, jotka haluavat puhelimeensa arkea helpottavia ominaisuuksia ja ohjelmia, esim nopean ja tökkimättömän netin, navigaattorin, nettipankkiappin, pivon ym.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:58"]
[/quote]
[/quote]
Juuh 18 900 markkaa.
Minä, ihan tavallinen 2500€kk tienaava nainen. Minulle se on paljon muutakin kuin puhelin.
Sellaiset, jotka haluavat, että puhelin toimii 100% hyvin. Mitä kalliimpi, sitä parempi.
No mitä ihmeellistä siinäkin nyt taas on. Minulle se laite on paljon muutakin kuin puhelin, ehkä jostain pelkästä puhelimesta ei kannatakaan maksaa eikä sellaisia taida juurikaan olla ,mitkä maksaisi yli 100€
hullu ja turhautunut