Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli toimeentulotuki täysimääräisenä vaikka vuokrani on 850e. Te jotka sanotte ettei virallisia "kuntakohtaisia rajoja" isompia vuokria makseta Kelasta, oletta väärässä.

Vierailija
02.09.2021 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005595092.html

"Toimeentulotukea voi lähtökohtaisesti saada kuntakohtaiseen rajaan saakka, mutta neljässä tapauksessa viidestä Kela korvaa myös enimmäisvuokran ylittävän osuuden."

Tuossa vielä ihan virallista faktaa tämän omakohtaisen kokemukseni lisäksi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Minä en saa toimeentulotukea mihinkään, koska työttömyystukeani huomioidaan laskelmissa paljon suurempana kuin sitä maksetaan tilille.

Vierailija
2/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Minä en saa toimeentulotukea mihinkään, koska työttömyystukeani huomioidaan laskelmissa paljon suurempana kuin sitä maksetaan tilille.

Et vain osaa pelata heidän peliään.

Sekin on taitolaji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa senttiäkään asumistukea vaikka tulot on 800e.

Vierailija
4/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne maksaa, jos ei ole halvempaa asuntoa saatavilla. Joissain kunnissa saatetaan olla aktiivisempia sen suhteen, että kehotetaan jatkuvasti hakemaan halvempaa asuntoa ja toisissa taas ei jakseta vaivautua edes kehottamaan.

Vierailija
5/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
6/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ylittää 40€ ja Kela kyllä maksaa. Mutta 40€ on pieniä pennejä veronmaksajille. Nautin tästä!

Ihanaa kun ulkomaalainen vuokranantajani saa isonnettua pääomaansa minun takia <3. 

Ja itse en voi sietää tietystikkään vuokralla oloa, sittenkun Kela korvataan perustulolla niin muutan asuinkelvottomaan koppiin asumaan KUNHAN SE VAIN ON OMA TONTTI!

Vierailija
7/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullekin maksettiin kun olin työtön.

Sitten muutin puolisoni kanssa yhteen, ja tuet laskivat. Työnteosta tuli kannattavampaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän