Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia, jotka ovat kyvyttömiä seksiin?

Vierailija
07.10.2014 |

Viimeisen puolen vuoden aikana yhdyntä on käynyt mahdottomaksi kipujen takia. Tilanne harmittaa sekä minua että miestäni, joka kuitenkin onneksi ymmärtää.

N. kerran kuukaudessa olemme yrittäneet "ihan hellästi". Lopputulos on ollut jopa 6 tuntia jatkuva voimakas alavatsakipu, jota on lievittänyt vain Panacod. Fiilikset ovat menneet täysin. Aiemmin olin hyvinkin innokas rietastelija, mutta nykyisin en kykene edes kiihottumaan ilman että ahdistun. On kuin kehoni olisi ehdollistunut kipuun ja sen pelkoon.

Olen hankkiutumassa endometrioositutkimuksiin ja toivon, että vastauksia alkaisi löytyä. Diagnoosi toisaalta huojentaisi, toisaalta ajatus endon kroonisuudesta tuntuu vähän lannistavalta.

Onko muita, joilla olisi vastaavia kokemuksia? Miten pääsitte kivuista ja niiden pelosta yli? Vai pääsittekö? Onko joitakuita, jotka ovat joutuneet luopumaan seksistä kokonaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkyt kk ja oviskivut kiitos endon. Mutta orgasmi helpottaa kipua. Aluksi tekee tosi kipeää kun paikat kramppaa ja supistaa niinku synnytyksessä mutta se kuitenkin auttaa. Toinen apu endoon on minipillerit. Mulla oli cerazette. Alkuin tiputtelua noin kk. Mut sitten ei menkkoja eikä kipua ollenkaan! Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla