Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anorektikot ja muut ylilaihat - kysymys

Vierailija
07.10.2014 |

Mikä oli se BMI jossa olit vielä fyysisesti kondiksessa? Ja moralisoijat ja muut "huolestuneet" voivat pitää ne huolensa ihan omana tietonaan. En ole anorektikko tai proana tai syömishäiriöinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17. Ikää oli 17v tuolloin ja tästä alkoi totaalinen alamäki :( Nykyään (28v) jo terveen kirjoissa, paitsi että saliharrastuksen myötä tapahtuu lipsumista vanhaan "arkeen". Onneksi läheiset tietävät ja osaavat puuttua asiaan :) ja BMI nykyään 23.5
Pahimmillaan BMI oli 15.8 jolloin ei kroppa enää kestänyt vaan oli. Sairaalassa. BMI:n ollessa 17-19 pystyin elämään lähes normaalia elämää, väsynyt ja kalpea olin kyllä ja kärsin migreenistä.

Vierailija
2/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 00:37"]

17. Ikää oli 17v tuolloin ja tästä alkoi totaalinen alamäki :( Nykyään (28v) jo terveen kirjoissa, paitsi että saliharrastuksen myötä tapahtuu lipsumista vanhaan "arkeen". Onneksi läheiset tietävät ja osaavat puuttua asiaan :) ja BMI nykyään 23.5 Pahimmillaan BMI oli 15.8 jolloin ei kroppa enää kestänyt vaan oli. Sairaalassa. BMI:n ollessa 17-19 pystyin elämään lähes normaalia elämää, väsynyt ja kalpea olin kyllä ja kärsin migreenistä.

[/quote]

Mitä kaikkea oireita sinulla oli? Kuinka usein oli migreeniä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi oli 19 kun ihmiset alko huomautteleen laihuudesta. Itse en tätä huomannut kun peilistä katsoin. Vasta sitten kun näin valokuvia itsestä, niin huomasin kuin järkyttävältä sitä näyttääkään. Laihduin siis raskauspahoinvoinnin takia. Raskaus jo pitkällä mutta en ole saanut massaa kerättyä muualle kuin mahaan :) ja siihenkin aika heikosti.

Vierailija
4/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No BMI 16 tärisin jatkuvasti ja en jaksanut tehdä mitään. Nyt BMI ollut vuosia 18-19 ja olen terve eli ei ole oireita :D

Vierailija
5/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 17, raskaus lihotti ensimmäisen kerran 6 vuoteen. Nyt BMI 19. En siis ole tahdonvoimalla laihduttanut tms. en vaan yksinkertaisesti liho normitilanteessa.

Vierailija
6/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan toimintakykyinen vielä BMI 13.8:ssakin (alin painoni), johtui varmaan siitä että söin kuitenkin ihan ok määriä, en nälkiinnyttänyt itseäni, vaikka se varmaan hassulta kuulostaakin.

Vierailija
7/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 17.5-18 voin vielä hyvin mutta sen alle mentäessä tuli uniongelmat, ahdistus- ja paniikkikohtaukset, jatkuva väsymys, tärinä yms. Tuosta on jo 2v. ja nykyään BMI 19 ja jaksan työskennellä, opiskella, treenata, harrastaa sosiaalista elämää ja nukun hyvin!

Vierailija
8/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni olen ollut ylimmillään BMI 19, mutta enimmäkseen 17,5-18 ja olen vieläkin aivan terve ja hyväkuntoinen. Täytin keväällä kuusikymmentä.

Vierailija
9/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan hyvin ja tavallisesti bmi15. Uskokaa tai älkää, mutta eipä ollut mitään tärinää tai muuta, edes kuukautiset ei jääneet pois tai olleet epäsäännölliset. Tosin olin nuori, 17-19v.