Ota etusivulta ensimmäinen kysymys alhaalta. Tämä kysymys kysytään sinulta työhaastattelussa.
Minulla: Miten kylmä tuolla ulkona oikein on? Hytisin aamukävelyllä
Kommentit (72)
K: Juotko tänä iltana viiniä? Jos juot, mikä viini lasiin kaatuu?
V: En juo. En pidä viinistä
Nyt tuli paha!
Elääkö koululaitoksessakin Yli-Viikarin henki?
Olen siis oikeasti opettaja. 😆
Arvostatkö sitä, mitä feministit ovat tehneet eteesi?
Mihinkähän oikein olen hakemassa…
Yksin asuva, paljonko tulosi ja paljonko maksat vuokraa? No johan on tungettelevia kysymyksiä, mitä se niille kuuluu
Helppo tuli, ellei tämäkin ole joku psykologinen testi:
Tekisi mieli jotain pientä hyvää. Mitä ihmettä kävisin ostamassa?
”Kertokaa nyt sitten mikä on sitä "oikeaa" ruokaa”
Tähän osaisin vastata kyllä. Mutta tuollainen kyllästyneen haastava sävy pistää kyllä hiukan pelkäämään, mitähän tästä haastattelusta tulee.
Mitä tehdä vauvalle,joka ei syö eikä nuku?
Kannattaa ehkä kysyä neuvolasta tai edes sellaiselta jolla on lapsia.
Miksei kaikki ihmiset elä oikein? Ok…
Voiko uskovainen kuunnella Ghost b.c. musaa?
Kaksostyttöjen nimeksi Meiju ja Tiiu. Eiks oo ihanat?
Ei kai sitä rekrytoijan nimivalintoja oikein voi kritisoimaankaan ruveta, joten pitänee sanoa, että ihanathan ne. Mutta itse tykkään kyllä enemmän sellaisista nimistä, jotka sopivat paremmin myös aikuiselle. Ei ne ikuisesti ole pieniä ja söppeleitä kuitenkaan.
Onko se sinusta lohduttavaa vai ahdistavaa, että univerumeita (ja kopioita sinusta) on äärettömästi?
K: Pitääkö tässä alkaa larppaa jännää?
V: Ei ole tarpeen. Kenttätöissä ohjeistuksen noudattaminen on ihan työturvallisuusasia, niin jos ajattelit kovin jännäksi heittäytyä kesken työkeikan, niin ole ystävällinen ja varoita sitten etukäteen..
Kostoyritykset viranomaisten välityksellä- mitä muuta voin vielä odottaa?
Öh, ehkä en haluakaan tänne…
Vierailija kirjoitti:
Eikä kysytä.
Ai? Onks sulla lähdettä tähän? Mä luulin ihan oikeasti ja aloin jo laatimaan pätevää mielipidettä Samin ja Katrin erosta.
Kuinka suhtautua lapsen epärealistisiin haaveisiin? 🤔
Onko sulla tapana syödä perjantaina jotain herkkuja viikonlopun alkamisen iloksi?
Haastattelija: Jeesuksen sanoma?
Minä: Jeesuksen pääsanoma taisi olla lähimmäisenrakkaus ja se, että kääntää toisen posken. Itse en ole kyllä uskonnollinen, mutta kunnioitan muiden vakaumuksia.
K: Kuinka suhtautua lapsen epärealistisiin haaveisiin?
V: Kannustavasti, vaikka tuntuisivat epärealistisilta. Onhan se rima hyvä asettaa korkealle. Voisi käydä lapsen kanssa läpi, mitä haaveiden toteuttaminen käytännössä tarkoittaa eli työmäärä ja taidot. Lapselle voi myös tulla iän myötä toisia haaveita tulevaisuudesta.
LÄäkäri ei suostunut määräämään Opamoxia? Saatan siis läpäistä työterveystarkastuksen.