Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut synttärilahjaa poikaystävältä

Vierailija
06.10.2014 |

Vaikka olin vihjaillut jo kauan et kohta on synttärit ja mitähän saan ja että tiedän jo mitä ostan hänelle sitten lahjaksi. Viime vuonna kyllä sain lahjan. Ois nyt voinu ees kukkia tuoda, josta oon vihjaillu että tykkäisin. Koko seurustelumme ajan. Vähän harmittaa :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö :( miehet on tyhmiä

Vierailija
2/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään saanut IKINÄ mitään. Ärsyttää niim helvetisti ja miehellekkin siitä valitan ja sanoo että joojoo mutta nyt mennyt jo 2v eikä mitään ole tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä teillä oikein on? Jokin mennyt noilla äijänkäppyröillä kasvatuksessa pieleen tai sit on luonteessa vikaa.

Vierailija
4/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäthä se sikha!

Vierailija
5/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vieläkin tosi pahamieli.. Onko mulla oikeus olla loukkaantunut? Tekisi mieli vaan olla näkemättä koko tyyppiä vähään aikaan

Vierailija
6/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjasta vihjaillaan tai jopa vaaditaan, sitä ei varmasti tule! Jos naiset haluatte lahjan niin olkaa hiljaa siitä, me ei olla ohjailtavissa.

Vierailija
7/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin tänne kirjoittanut, että aikuisten syntymäpäivien vietossa on isoja perhekohtaisia eroja. Joissain perheissä ei aikuisten syntymäpäiviä huomioida, ja tämä tapa sitten periytyy tuleviin suhteisiinkin.

Vierailija
8/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen on törkeää käytöstä. Kyllä lähimmät ihmiset tulee huomoida merkkipäivänä jotenkin. Ei varmaan mikään huomaavaisin tyyppi loppupeleisssä, tälläisissa asioissa tietyt " luonneviat" tulee just esille. Omakohtaista kokemusta löytyy.

Vierailija
9/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä vitutti tuo sun jatkuva vihjailu ja muistuttelu aiheesta. Ehkä se olisi halunnut yllättää sut lahjalla, eikä tuoda lahjaa palkintona mankumisesta.

Vierailija
10/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 00:27"]

En ole minäkään saanut IKINÄ mitään. Ärsyttää niim helvetisti ja miehellekkin siitä valitan ja sanoo että joojoo mutta nyt mennyt jo 2v eikä mitään ole tullut

[/quote]Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
11/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muakaan pahemmin muisteta minään merkkipäivinä. Synttäreinä oon pari kertaa saanu jotain rihkamaa, mutta yhtenäkään vuosipäivänä ei ole muistettu mitenkään, saati juhlittu yhdessä oloa, vaikka olen yrittänyt jotakin tekemistä järjestää. Kaiken huippu oli viime joulu: ukko osti kaikille sukulaisilleen joululahjaksi, mutta minut jätti ilman. Itse olen aina muistaut tavalla tai toisella pienimmätkin merkkipäivät, mutta se on loppu nyt. Viime synttäreinä jätin ukon ilman lahjaa, ja niin teen jatkossakin kaikkina juhlapäivnä. Miksi ihmeessä ostelisin lahoja tai järjestäisin jotain kivaa tekemistä, kun itsekään en saa koskaan mitään? Osaa nuo miehet olla juntteja. 

Vierailija
12/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse boyfriend köyhä? Ota rikkaampi.

Vierailija
13/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:43"]

No ei muakaan pahemmin muisteta minään merkkipäivinä. Synttäreinä oon pari kertaa saanu jotain rihkamaa, mutta yhtenäkään vuosipäivänä ei ole muistettu mitenkään, saati juhlittu yhdessä oloa, vaikka olen yrittänyt jotakin tekemistä järjestää. Kaiken huippu oli viime joulu: ukko osti kaikille sukulaisilleen joululahjaksi, mutta minut jätti ilman. Itse olen aina muistaut tavalla tai toisella pienimmätkin merkkipäivät, mutta se on loppu nyt. Viime synttäreinä jätin ukon ilman lahjaa, ja niin teen jatkossakin kaikkina juhlapäivnä. Miksi ihmeessä ostelisin lahoja tai järjestäisin jotain kivaa tekemistä, kun itsekään en saa koskaan mitään? Osaa nuo miehet olla juntteja. 

[/quote]

Ai miksi järjestäisit? Kysy itseltäsi mieluummin, sinähän tiedät, miksi olet aiemmin järjestänyt ja ostanut lahoja. Ilmeisesti vain sen takia, että saisit itsekin jotain.

Miksiköhän antamisen ilosta puhutaan niin paljon, kun se niin harvoin näyttää toteutuvan. Täälläkin vaan maristaan sitä, kun pitää nähdä vaivaa.

Vierailija
14/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:43"]

[/quote]

Ai miksi järjestäisit? Kysy itseltäsi mieluummin, sinähän tiedät, miksi olet aiemmin järjestänyt ja ostanut lahoja. Ilmeisesti vain sen takia, että saisit itsekin jotain.

Miksiköhän antamisen ilosta puhutaan niin paljon, kun se niin harvoin näyttää toteutuvan. Täälläkin vaan maristaan sitä, kun pitää nähdä vaivaa.

[/quote]

Voi luoja, oletko idiootti? Musta on aika törkeää, että toinen on se, joka muistaa AINA, ja toinen EI KOSKAAN. 

Jaksaisitko itse vuodesta toiseen vaan muistaa, jos toinen ei edes korttia vaivaudu kirjoittamaan? 

Vierailija
15/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen poikaystävä ei osta lahjaa tyttöystävälle??

Vierailija
16/16 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella suoraan, eikä vain vihjata. Meillä on poikaystävän kanssa aina ollut selvää, ettei osteta toisillemme lahjoja. Vanhempanikaan eivät ostaneet toisilleen, eivätkä hänen vanhempansa.

Eri perheissä on tosiaan erilaisia tapoja, ja jos huomaat, että teillä on eri odotukset, on aika keskustella. Mieti myös, miksi haluat lahjan, ja kelpaako, jos mies ostaa sen velvollisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi