Miksi miehet pitää naisten kuukautisia ällöttävinä?
Kommentit (18)
Rekka pena ajaa kelissä kuin kelissä
Olen nainen ja minustakin menkat on ällöttävät.
Koska oppineet kotonaan että niin äitikin piti.
Minä en pidä. Nytkin viiksissä roikkuu maksottuneita palleroita.
Miksi naiset pitävät vuovavia pukamiani ällöttävinä? Verta se vain on.
Kun ne ovat ällöt. Minustakin ne ovat kiusalliset, kivuliaat ja ikävät ja olen nainen.
Pysyvässä parisuhteissa ja liitoissa elävät miehet ovat tottuneet naisten kuukautiseen, eivät se mitenäkään enää ajattele. Se on kerran kuussa toistuva homma ja sillä sipuli.
Juurikin sama sanat kuin edellä. Ne on ällöttävät.
T. Nainen
Miten niin pitää? Minkäs nainen kuukautisilleen voi.
alapään eritteetkö on aloittajan mielestä jotenkin ihania?
En pidä kuukautisia ällöttävinä, jollei ne ala "yllätyksenä". Joskus vähän alle parikymppisenä olin sängyssä sen aikaisen tyttöystävän kanssa ja touhujen jälkeen lähdin käymään vessassa. Ja huomasin lantionseudun olevan aivan veressä. Ei siis pikkaisen, vaan olisi voinut luulla minun tappaneen jonkun kalullani. Nuorena jäbänä en ollut ihan perillä kaikesta ja luulin kaluni hajonneen ja veren johtuvan siitä. Painelin takaisin makkariin ja tyttöystävä oli pistänyt valot päälle. Lakanatkin olivat veressä. Siinä sitten neito istui sängyllä ja sanoi "hei, mulla tais menkat alkaa".
Oli aika traumatisoiva pano.
No mitä ällöttävää siinä on? Kyllä sitä ongelman on joku saanut taas itselleen keksittyä
Vierailija kirjoitti:
No mitä ällöttävää siinä on? Kyllä sitä ongelman on joku saanut taas itselleen keksittyä
Nuoletko sinä miehesi sissijuustot ja pershiet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoletko sinä miehesi sissijuustot ja pershiet?
Niin tartteeko sitä just silloin nuolla? Käskeekö joku?
Pojat pitää, ei miehet