Kiinnittääkö teidän miehenne huomiota siihen miten laitatte hiuksianne?
Kun toi mun mies vaatii et mulla on hiukset auki. JOKA IKINEN kerta kun ne on kiinni se pyytää että avaan ne tai se avaa ne ite. Kuulemma on seksikkäämmän näköistä...(Luulin vielä että miehet ei ees kiinnitä huomioo hiuksiin:-D) Ärsyttää sillon ku oikeesti ois kiva pitää näitä kiinni ton miehenki seurassa nii ei voi ku tunnen itteni rumaks jos on vaikka tukka ponnarilla!
Mites teillä? Tykkääkös teidän miehet erityisesti siitä kun ootte laittanut hiukset jollain tietyllä tavalla? :-)
Kommentit (24)
Ei kiinnitä. Eikä kiinnittä muutenkaan ulkonäöllisiin asioihin.
Tuoreessa suhteessa ok. Silloin tuntui olevan väliä niin vaatteilla kuin hiuksillakin, mies ihailee silloin naista lähinnä silmillään ja haluaa tämän olevan kaunis ja seksikäs häntä varten. Kun suhde arkipäiväistyy, en todellakaan halua, että mulle tulee kukaan sanomaan, miten pitää hiukset olla tai mitä päällä. Jos ollaan johonkin juhliin menossa, voin kysyä mielipidettä, mutta itse päätän.
Kiinnittää huomiota positiivisesti. Sanoo usein että onpa sun tukka tänään kivasti tai että kiiltääpä se kauniisti. Muutenkin se huomaa ja kommentoi ulkonäköä aina mukavasti. Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta.
Kiinnittää ne harvat kerrat, kun teen tälle jotain. Yleensä on vain auki tai letillä.
Kyllä. Ja toivoo että pidän hiukset pitkinä ja auki.
No hyi vittu mikä äijä. Mua ainakin kuvottaisi, jos mies vaatisi pitämään hiuksia kiinni/ auki jollain tietyllä tavalla, tai tulisi availemaan niitä silloin, kun ne ovat kiinni.
On siinäki kysymys alottajalla, puheenaihe aika mitäänsanomaton. ääh, ei voi muuta sanoa ko että ääh..oispa mullaki nui kepeitä aiheita ko miettisin.
Se toivois että kasvattaisin takas pitkät hiukset mutta en kasvata. Se toivoo etten leikkais kovin lyhyeksi, no tällä hetkellä tykkään itsekin polkkapituudesta.
Meillä poikaystävä tykkää mun hiuksista enemmän sillon kun ne on auki, mut ei se siitä koko aikaa huomauttele :D joskus kun avaan hiukset niin voi sanoa jtn että "oot seksikkäämpi hiukset auki" tms.
Ite tykkään vaan pitää tätä takkupehkoa kiinni!
Onpa ikävää käytöstä poikakaveriltasi jos otat kuitenkin tosissaan sen etkä tunne itseäsi vetäväksi ponnari päässä :/ mun poikaystävä kehuu tosi monesti että onpa ihana kampaus, tietenkin jos hiukset on tavallisesti auki tai kiinni vaan niin ei huomauttele mitään :) olisi outoa jos omalla poikakaverilla olisi jokin tarve huomauttaa ulkonäköseikoistani jotka eivät miellytä häntä, eihän sillä saa aikaan kuin pahaa mieltä :(
Mun hiuksiani on kehuttu paljon. Siis ihan vieraat ihmisetkin tulleet päivittelemään niiden kiiltoa, paksuutta ja pituutta. Minusta tämä on outoa, jäyhänä suomalaisena vaivaannun huomiosta. Mutta tiedostan siis että mulla on hyvän näköiset hiukset.
Mun mieheni ei oikeastaan koskaan kehu mun hiuksia, tai esitä mitään toivetta miten niitä tulisi pitää. Saisin varmaan hepulin, jos hän tulisi kiskomaan ponnariani auki kun olen lähdössä lenkille. Tai purkamaan nutturaani kun teen ruokaa. Öisin pidän hiukset aina letillä, koska muuten yöllä tulee tunne että kuristun pitkiin hiuksiini kun ne kietoutuvat kaulaan. Jos mies tästäkään alkaisi seksikkyyteen vetoamaan, niin kietoisin hänelle kaulaliinan tiukasti kaulaan ja kysyisin miten mukavalta tuntuisi semmoisen kanssa nukkua.
Ymmärrän hiuksilla leikittelyn esim seksin aikana - mun mies pitää siitä että alasti ollessa (esim suihkuun mennessämme) mun rinnat on peitossa pitkien hiusten alla ja saa sitten "paljastaa" ne sieltä alta (kuulostaapas typerältä...). Ja varmaan jos mun pitäis arvata, niin mun mies pitää mun hiuksista kun ne on kiharretut ja auki tai keikkuvat ponnarilla kun käyn lenkillä. Mutta nämäkin arvailut voi liittyä siihen että yhteisen lenkin jälkeen menemme yhdessä suihkuun ---> usein seksiä suihkussa tai hiukset on kiharat kun ollaan juhlimassa ---> seksiä
Olen tosi pahoillani jos sun elämäsi on kovin rankkaa. Työttömyyttä, sairautta, sotaa, läheisten kuolemia, poliittisia dilemmoja.... Eiköhän tänne palstalle kuitenkin mahdu ihan kaikenlaisia aloituksia, turha tulla toisten ketjuja dissaamaan. Ja mistä sä tiedät mitä suruja ap:lla on, sen mies ainakin kuulostaa tosi pahalta kontrollifriikiltä. Elä nyt sit semmoisessa parisuhteessa ettet saa edes lupaa pitää tukkaa ponkkarilla....
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:42"]
On siinäki kysymys alottajalla, puheenaihe aika mitäänsanomaton. ääh, ei voi muuta sanoa ko että ääh..oispa mullaki nui kepeitä aiheita ko miettisin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:42"]
[/quote]
Juu, ja oispa mullakin tollanen pää, että siihen mahtuisi vain yksi ajatus. Vähänkö ois helppoo!
Täällä taas on ponnari suosiossa "että kasvot näkyy". Ei mitään nutturoita tai hienoja vänkyröitä, vaan se perusponnari. Pitkät vaaleat hiukset on mulla.
Mieheni kyllä kommentoi hiuksiani aina välillä, sanoo niiden olevan tietyssä tilanteessa erityisen söpösti tai kauniisti tms. — mutta ei herranjestas tule ponnariani availemaan. Yhdessä vaiheessa leikkasin hiukseni lyhyemmiksi ja hiusten kasvettua takaisin mies kommentoi, että pitää minua paremman näköisenä vähän pidemmällä tukalla, että hänestä se lyhyt tukka oli huonompi. Tämä oli minulle ihan ok ja olin jopa samaa mieltä, mutta vaikka en olisi ollutkaan, oli kommentointi ihan asiallista. Sen sijaan en kyllä sulattaisi, jos mies vaatisi, että minun on pidettävä hiuksia aina tietyllä tavalla.
Mulla mies tykkää, kun hiukset on välillä kiinni, välillä auki. Ei erikseen kehu yleensä hiuksia, vaan kehuu kauniiksi ja seksikkääksi, hiuksista riippumatta. Eli ei näemmä välitä niin miten tukka on :) Arkena en jaksa niin panostaa, ja kehua se jaksaa silti.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:42"]On siinäki kysymys alottajalla, puheenaihe aika mitäänsanomaton. ääh, ei voi muuta sanoa ko että ääh..oispa mullaki nui kepeitä aiheita ko miettisin.
[/quote]
Jos luulet että tämä kepeä aihe on suurin murheeni niin onnea vaan sinulle neiti tietäväinen!
Miten kauan olette olleet yhdessä? Asutteko yhdessä?
Mä ymmärrän jos te olette vasta tavanneet, deittailette ja teidän yhdessäolo on lähinnä fyysistä sylikkäin kiehnäämistä, että näissä tilanteissa mies voi hiuksiisi koskea ja sukua niitä auki. Sen sijaan jos olette jo pidemmän aikaa olleet yhdessä ja jopa elätte saman katon alla, sanoisin että mulla kyllä hymy hyytyisi tuommoisesta käytöksestä hyvin pian.