Miksi saan päänsäryn aakkosista? Onko kohtalotovereita?
Etenkin sirkusaakkosista tulee päänsärky. Mistähän se johtuu?
Kommentit (11)
En tiedä.
Jos pahentuu päänsärky, niin älä syö niitä enää. Tai käy lääkärissä.
Mä saan niistä hedelmäaakkosista astmakohtauksen. Se tuoksu on niin voimakas.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:08"]
En tiedä. Jos pahentuu päänsärky, niin älä syö niitä enää. Tai käy lääkärissä.
[/quote]
Mitähän se lääkäri sitten sanoisi? Kehottaisi olemaan syömättä niitä. Melko turha tuollaiseen on lääkärin aikaa tuhlata.
Mulla tulee kanssa aakkosista päänsärky enkä pysty syömään niitä. Se hajukin on paha :o en tiiä mistä johtuu, oon ihmetelly samaa!
Minun tädillä tulee myös päänsärkyä joistain karkeista, limuista, mehukeitoista tms. Syynä allergia makeutusaineelle ja parille lisäaineelle joita käytetään usein ton tyyppisissä herkuissa. Joskus hälle tulee myös hengenahdistusta...herkistyminen voi olla siis yksi mahdollinen aiheuttaja!
En syö oikeastaan muita karkkeja, joten en osaa vertailla, mutta ehkä se on tosiaan jokin lisäaine. Hajukin on kieltämättä turhan voimakas. Täytyy lopettaa niiden syöminen ja siirtyä kokonaan suklaaseen.
Ap.
mulle tulee päänsärky Lontoon rakeista. Päättelin, että ne vaatii niin paljon jyystämistä ja jauhamista, että purulihasten rasittaminen aiheuttaa sen. Näin kävi siis kun vedin niitä pussillisen. Voisko aakkosissa olla sama?
Mutta totta, että se hajukin on tosi voimakas ja esanssinen aakkosissa.
Olisi kyllä kiva tietää, mikä se aine on, niin osaisi välttää. Muistin juuri, että minulle tulee joistain mehuistakin päänsärky.
Ap.
Mulla muuten sama! Viimeksi sain niistä painajaisia! Ihan oikeasti siis, todella outoa.
Ehkä ap:n kannattaisi lopettaa lukeminen ja kirjoittaminen mitä pikimmin.
Ennen diagnoosia pitäisi vielä tietää miten näitä aakkosia tarkalleen ottaen käytät? :)
Olisiko joku lisäaine, katso E-koodit ja vertaile johonkin karkkiin josta ei tule päänsärkyä.