Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~+~+~ENSIKOT TORSTAINA~+~+~

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten eilen unohdin sen pirun BB:n kun kaverit just soitteli pahaan aikaan.. No, tänään tsemppaan, vaikka tää alku tuntuu ihan hölmöltä. Musta on kiva katsoa sitten, kun porukkaa on enää muutama jäljellä! Mä rupesin kattomaan Diiliäkin siinä vaiheessa, kun kolmanneksi vika putosi! Nyt se on jännä!

Jessica: Muista ettei toivoa saa menettää ennen kun¿ Mä täällä peukut pystyssä kuitenkin!! bd bd !! Taidanpa matkia sua noissa suunnitelmissa¿ Kaapit onkin vähän tyhjät pulloista eikä mitään kivoja pirskeitäkään ole tiedossa¿

Kindness: Hyvä, hyvä!! Tättärä on eksynyt! Toivotaan ettei löydä sua ainakaan seuraavaan vuoteen!

Ja meillä tuli aika huonosti simppoja viljeltyä, mutta katsotaan kuin käy¿

Hoidoista: Meillä siis oltu ilman pillereitä joulusta 04 lähtien. Miestä en ikkuna päivänä saisi hoitoihin! En koskaan. Asiasta ollaan toki keskusteltu, mutta se on sille jotenkin älytön kynnys.. Mitenhän noihin hoitoihin meno niin, että mut tutkittais vaan aluks? Tarttee mennä kai tonne l-puolelle kyselemään. Mullahan niitä nyrkin kokoisia kystia ja muita juttuja on aiemmin ollut, mutta nyt viimeiseen reiluun vuoteen ei ole ollut mitään oireita. Silloin vuosi sitten lekurissa todettiin, että lähdetään tarkistelemaan lisää, jos ei toivottua tulosta ala syntymään. Lähete siis on allekirjoitusta vailla.. Osaisko joku täällä vastata? Voinko siis mennä tutkimuksiin ensin itse? Voihan se olla, että vika löytyy ennenkun miehen tarttis sinne edes mennä¿

Erma: Mulla on ihan läheisiä kokemuksia ¿huonoista vanhemmista¿. Naisella on tällä hetkellä 5 lasta (on tietenkin sellainen tyyppi, joka raskautuu jo seksiä ajatellessaan¿). Kaikki lapset eivät tietenkään ole samalle miehelle. Vanhimmat lapset ovat jo olleet lastenkodissa, mutta jollain ihmeen keinolla ne aina palautetaan kotiin. Viina kuuluu vain miehen harrastuksiin, mutta ei äidinkään tavat kovin kehuttavia ole¿ Välillä tekis mieli kovasti tempasta sitä /niitä. Lapset ovat tämänhetkisen miehen omassa arvojärjestyksessä, eli miehen omat lapset ensin ja muut saavat olla vaikka ilman ruokaa viikon¿ Viimeisen raskauden alkaessa sille yritettiin kovasti tuputtaa aborttia (vaikken sitä todellakaan kannata!), mutta tuossa tilanteessa se olisi ollut ainoa oikea vaihtoehto! Nyt toivon, että jompikumpi poikkaisee pikaisesti piuhansa tai tietenkin parempi vaihtoehto olisi ottaa itseään niskasta kiinni ja ottaa vastuu elämästään ja lapsistaan!

Meriheppa: Toivottavasti simpat todellakin oli nyt sitkeitä! Ja pupuiluintoa teille!

Naksu: Soita verovirastoon ja kerro, että teet työtä useammassa paikassa. Pyydä molempiin kortteihin sama prosentti vuositulorajalla (se on paras mun mielestä vuorotyöläiselle). Se tulee sulle postissa jo seuraavana päivänä, joten ehdit hyvin viedä sen sinne toiseen paikkaan. Kakkos kortista saa tietenkin ottaa vaikka sata kopiota, mutta normaalistihan sen prossa on turhan kova¿Ja saat samalla tarkistettua prosenttiakin näin loppuvuotta kohti. Pitäisköhän munkin huomenna tarkistuttaa tulot?? Muuten lähettelen hyviä ovislimoja ja muita pupuilu¿tarvikkeita¿ teille!!

Moolille ja Killalle virtuaalihali ja vilkutus o/

Oma napa lyhyesti: kp 18/25-28 ja hyvä mieli, vaikkei raskautumiseen uskokaan nyt tässä kierrossa :)

Oon@

Vierailija
22/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. saattoihan noita virheitä vielä jäädä, mutta nauroin kun luin ton tekstin.. Mä teen aina niin, että kirjoitan tekstin wordille jak opioin sitten tähän - on niin monta kertaa tekstit lähtenyt bittiavaruuteen...

No, mulla on wordissa se oikeinkirjoituksen tarkistus päällä.. sehän sitten muuttaa mun " oikeita" sanoja " vääriksi" .

Siitä johtuu tuo, että miestä ei IKKUNA sais hoitoon (eli IKUNA)

Omassa navassa luki, etten usko RASVAUTUMISEEN!!

Ja ennenkun miehen TATTIS sinne mennä!!

Voi räkä näitä tietokoneita [color=FF3030] [size=6] :) [/color] [/size]

Oon@ taas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos filosofoinnista ja tsempityksestä vauva-asiassa Killa ja Aqua! Mukavaa kun ei epäröiviäkään käännytetä ovella täällä enska palstalla.

Totta on, että ei kannata alkaa nyt pelkäilemään liikoja, kun mieskin on innoissaan ja mulla se endo-dg alla. On siis hyvin todennäköistä, että en paukahda heti plussanneeksi, kun ei se ole onnistunut tjottaillen tähänkään asti. Ja Moolin stressikommentti kun ynnätään tähän, niin mun hermorauniomentaliteetilla tämä touhu voi kyllä kestää ja kestää ja kestää!

Toisaalta jos Jessiksen reseptillä asiat alkavat sujua, niin mähän raskaudun heti ekana iltana, kun mies on takasin kotona! Tänään on uudet housut ostettu ja työasiat sopivasti levällään, ja baarikaappi pullollaan! Vain bileet täytyy buukata¿Siis nou hätä! ;)

Oikeesti, kun ei elämäänsä voi ennalta suunnitella niin on aika vapauttavaa ajatella, että antaa asioiden nyt tapahtua omalla painollaan!

Vitsi, täähän on varsinainen terapiapalsta mulle! Saan täällä hyviä oivalluksia, kun pistän näitä asioita tänne palstalle. Terveisiä vaan meidän sykoloogille: Silly Sausagelle, jos satut palstaa vilkaisemaan! Ja onnellista masunkasvatusaikaa!

G: Yrityskiertoja on se 4, koska heinäkuussa ei oltu samalla maaperällä ja elokuussa pidettiin taktinen tauko.

Naksu: Jaksuja työkuvioihin! Tuo paperirumba on joskus uuvuttavaa!

Erma: Tervetuloa, unohdin eilen toivotella! Te pitkään yrittäneet olette sellainen voimavara täällä palstalla ja toivonkipinöitä syttyy aina, kun ette luovuta vaikka koville ottaa!

Oona: Ihana punainen hymy tuossa viestissä! Ei ne kirotusvireet haittaa, vaikka tuo rasvautuminen ei liene kovin tavoiteltavaa;)

Mooli: Kasvattelehan aamuksi hyvät hcg:t!

Vilkutuksia kaikille, ootte ihquja!

nellamaija

Vierailija
24/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin pari viikkoa taas vierähtänyt siitä kun viimeksi täällä piipahdin. Ja enpä olisi parempaan aikaan voinut tulla takaisin: mahtionnittelut Moolille!! Aivan mielettömän hienoa, on varmaan turha sanoakaan että jos lussan piti vaan yhdelle täällä tulla niin hyvin valitsi!

Vanhoja pinoja en tällä erää ehdi lukea. Täytyy vaikkapa viikonloppuna ihan ajan kanssa vähän kahlata vanhoja kuulumisianne.

Meillä lääkäriaika lähestyy, eli lokakuun alkuunhan sen varasin. Ei ole kovin toiveikas olo sen suhteen, että tärppäisi ennen sitä. Täti kurvasi kylään eilen: kierto jäi huimaan 22 päivään (?!?). Mikä lienee häiriö tuokin - tähän saakka siis vaihteluväli on ollut jotain ihan eri luokkaa, 28-33.

Mutta kaikille tasapuolisesti peukutuksia ja lussasäteitä, ja rattoisaa viikonlopun odotusta!

bianco

Vierailija
25/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko oli vielä Apilalle kirjoitaa pari lohtusanaa. Siis ymmärrän tosi hyvin miltä susta tuntuu. Mun mies on juuri tuollainen, se tarvii aikaa käsitelläkseen juttuja. Mä oonkin vaihtanut mun tapaa kommunikoida, jos on joku iso juttu josta mä haluan jutella sen kanssa. Meillä homma toimii siis nykyään niin, että mä kerron yleensä että mä oon miettinyt tätä asiaa, ja oon ajatellut tällaista ja tällaista. Ja sit mä sanon, että en odota, että se kommentoi sitä nyt, mutta että mä toivon että se miettii asiaa. Sit kun mä kysyn parin viikon päästä, niin se on ehtinyt vähän omassa päässään pyöritellä juttuja, ja päästään ehkä keskustelemaankin. Tai joskus se ihan oma-aloitteisestikin ottaa asiat puheeksi, kun on niitä riittävästi haudutellut. Joskus mä saatan myös ehdottaa ihan aikoja, tyyliin " mä haluaisin puhua sun kanssa tästä jutusta, juteltaisko lauantaina" .

En tiedä kuulostaako laskelmoivalta, ei oo tarkoitus sitä olla. Mä vaan oon yleensä vähän nopeampi etenemään asioissa ja välillä on vaikea ymmärtää, että toinen tarvitsee enemmän aikaa - ja tietty tarviikin, kun mä oon pyöritellyt niitä ideoitani ja ajatuksiani päässäni jo pidempään, kun toiselle ne tulee ihan puun takaa. Mua kuitenkin helpottaa, kun saan itse ajatukseni ilmoille, mutta kuitenkin toinen saa vähän aikaa sopeutua ja miettiä.

Toivottavasti sulla on jo parempi mieli ja ootte päässeet jutskaamaan.

*halaus*

b

Vierailija
26/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätti väsyneenä vääntäydyn jutustelemaan, tuntuu ettei sormea jaksa liikauttaa, väsyttää niiiin...

Halit kaikille ihanille jotka jaksaa taas myötäelää mun " suruissa" *halaaa ja lujaaaa* Mies ei oo kommentoinut mitenkään vieläkään sitä eilistä hoito-episodia..ja kyl mä oikeestaan nyt päivän mietittyäni ymmärränki sitä. Meinaan et ei tainnut ihan tietää miten rankkoja ja monimutkaisia noi hoidot voi olla. Eli tais tulla jonkin sortin tietoshokki :) Katotaan jos se avautus mulle viikonloppuna muutaman " nallejuoman" avulla... :)

Hoitoihin olis siis tarkoitus hakeutua joskus ens keväänä tai kesällä jos toivottua tulosta ei ole saatu siihen mennessä aikaseksi. Eli on vielä tovi miehellä sopeutua ajatukseen :)

Anteeksi hirmuisesti omanapaisuus, on vaan niin hirmu väsy et painun pehkuihin ja laitan beebeenkin nauhalle (heh vaikka meneekin levylle, mut kuuloistas niin hassulle sanoa!) Kommentoin huomisissa paremmin ja toivottavasti virkumpana.

Hyvää yötä ja kauniita unia enskattaret!

-apila

Vierailija
27/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apila; älä ole hoitojutusta murheissasi. Mä olin varma, että meillä mies ei IKINÄ lähtisi hoitoihin, mutta ajan kuluessa ja plussan odottaessa itseään mieli muuttui...ja pääseehän mies tutkimusten ja hoitojen kanssa ihan sikahelpolla meihin tytsyihin verrattuna...hei, ja kun mietitään ihan, että meistä suht moni käy muutenkin joka vuosi gynen ronkittavana...

*isolohtuhali*

Moi Bianco ja kiitos:=)

Oona-boona, plussahan voi tulla myös ihan odottamatta;=)

Moikat vielä Jessikselle, Killaliinille ja Naksulille!

Ja kauniita unia, kun sinne asti pääsette...Naksu senkin telkkarintuijottaja;=D

Ai niin, Nellan suunnitelmat kuulostaa hyviltä - en lukenut ko vin tarkkaan taaksepäin, mutta suosittelen ihan kaikille, ettei pidetä mitään taukoja yrityksessä...nyytti se tulee kun on tullakseen ja se sitten on se oikea aika!! Paraskin puhuja täällä...

-mooli

p.s. joo, pistän itteeni hooceegeetä, kun noita neulojakin vielä on!!

Vierailija
28/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle pitää jättää asioita hautumaan ja palata aiheeseen sitten hetken päästä...meillä kaikki tärkeät asiat keskustellaan viikonloppuisin, yleensä sunnuntaina - mies on viikolla niin työajatuksissaan, ettei siltä saa juuta eikä jaata irti!!!

Vierailija
29/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][b]anitah[/b] ja [b]meriheppa[/b]: Ihan kiva toi risteilyidea, mutta vasta oltiin Tukholman risteilyllä pari viikkoa sitten... Ja voin kertoo ettei ollu halpa reissu vaikka itse risteily oli meille ilmainen. Saatiin noin 800¿ kahdestaan menemään... Eikä edes mitään kotiin tuomisia ostettu! Oltais melkeimpä jo molemmat lennetty viikoks etelään sillä rahalla...

[b]Erma[/b]: Kiitos myös sinun ideastasi. Laitan yhdeksi vaihtoehdoksi, kuulostaa mukavalta! Eipä olla elokuvissa käytykään varmaan pariin vuoteen...

[b]Naksu[/b]: Ota vaan sinäkin onkeesi näitä ehdotuksia mitä täällä satelee! Saadaan yhdessä miehet hyvälle tuulelle! :) [/color]

Vierailija
30/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, kun mä viisastun täällä! Apilalle tarkoitetut kommentit oli nimittäin myös tänne tervetulleita, kiitos siis ainaskin BIANCOLLE, MOOLILLE ja monelle muulle viisaista sanoista! Meillä myös nimittäin pitää miehelle aina varata tuumailuaikaa, kun on isot jutut kyseessä. Toki toivon, ettei sitä hoitoasiaa koskaan tarvii puheeks ottaa..

Jessiksellä oli hyvät toimet " plussan varmistamiseksi" :D Meikäläisen kalenteriin on kans muutamat booli-bileet merkattu ja uudet farkutkin on ostettu (vaikka luulen yllättäin laihtuvani tällä suklaa-dietillä) ;)

Kauniita unia, enskaliinit!

Vierailija
31/31 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannaan kellonajan piikkiin..

Siis hammaskivuissa valvon..pakko oli ottaa särkkkäriä.. lämmöt laskenu niin että tietää kuka tulee käymään.. :(

Oona: siistii, kun v...n keskellä näkee hauskan hymynaaman!! Kiitti siitä!!

Nellamaija: kiitos, aika mielettömästi lämmitti sydäntä lukee toi sun kommentti :' ).. sain taas ajan polille marraskuuksi.. katsotaan missä alakerta menee.

Apila: usko pois, mä olen itkeny niin katkerat itkut mieheni joskus ajattelemattomista sanoista, mutta aika tuo yllätyksiä!! Se on kummiski monelle miehelle (ja naiselle tottakai) iso ja uus asia, et pitäis mennä keskustelemaan suht henk.koht. asioista, antamaan näytteitä jne. Mieshän voi " pelätä" pahinta, että olisikin hänessä, ja se on varmasti suuri asia miehelle... Itselläni se on ottanu itsetunnolle, vaikka tiedän toisaalta, ettei vika oo " mun syy" ..

Puuh.. anteeks oma napa, vaan nyt KOSKEEE... NIISK..

kauniita unia kaikille!!!