Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako ekoilla treffeillä suudella?

Vierailija
01.09.2021 |

Mitä mieltä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa

Vierailija
2/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin haluaa. Tai jos teitä on useampi, kaikkien osapuolten suostumus toki tarvitaan.

Vierailija
4/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei kannata.

Miksei? Minut se ensitreffien ensisuudelma vei pitkään parisuhteeseen.

Vierailija
5/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuuluu siihen opaskirjaan, mikä pitää AINA olla mukana: "onko normaalia, että"

Vierailija
6/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha miettiä jotain deittailusääntöjä (milloin voi suudella, milloin voi harrastaa seksiä, milloin sitä ja sitä...). Tehkää niin kuin tuntuu luontevalta. Jos mikään ei tunnu luontevalta ei kyseessä ehkä ole sulle sopiva tyyppi.

Vierailija
7/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Olen monta kertaa harrastanut ensimmäisillä treffeillä seksiäkin. Olennaista on, että molemmat haluavat.

Vierailija
8/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oliisin ainakin sillain että "tietsä mitä hani. IT s TIME TO KISS!" Suu ammollaan ihaan kuin oliisi syömässä toista niinkuin retkieväänä. Sitten työntää sämpylän suuhun että "ei näin, ota ihan oma aikasi".

Vierailija
9/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on alttarilla

Vierailija
10/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa harrastaa vaikka seksiäkin jos molemmat haluaa.

Vierailija
11/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei kannata.

Nykyaikana se vie vain seksisuhteeseen tai yhden yön suhteeseen, mutta ei ainakaan parisuhteeseen. Ajat ovat muuttuneet.

Vierailija
12/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oliisin ainakin sillain että "tietsä mitä hani. IT s TIME TO KISS!" Suu ammollaan ihaan kuin oliisi syömässä toista niinkuin retkieväänä. Sitten työntää sämpylän suuhun että "ei näin, ota ihan oma aikasi".

Eii mä oon niin ujo ja herkkä mies että varmaan menettäisin hetkellisesti tajuntani kunnes polttaisin naamani siinä tuuperduttuani retki termariiin ja "ei mitään hei, mä oon elossa taaas, hyvä meininki jes.".

Vierailija
13/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei kannata.

Nykyaikana se vie vain seksisuhteeseen tai yhden yön suhteeseen, mutta ei ainakaan parisuhteeseen. Ajat ovat muuttuneet.

Höpöhöpö sanon minä perustuen parikymppisistä koostuvan kaveripiirini kokemuksiin. Jos tulee hyvin juttuun, kemiaa löytyy ja kumpikin haluaa suudella niin mitä sitä panttaamaan. Jos taas haluaa odottaa niin yhtä hyvä sekin. Ihmiset on erilaisia. Minunkin kaveripiirissäni ainakin kolme suhdetta (pidempiä mutta kuitenkin tässä 2010-luvulla muodostuneita) on alkanut niin että ekoilla treffeillä on jo harrastettu seksiä. Ja yhtä hyviä suhteita on muodostunut niinkin ettei ole edes suudeltu ekoilla treffeillä. Jos synkkaa niin sitten synkkaa eikä se mihinkään suukkoihin kaadu.

Vierailija
14/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei kannata.

Onko ajat ihan muutamassa vuodessa kovinkin muuttuneet, kun mekin suudeltiin ekatreffeillä ja hyvin menee? En jaksaisi ikinä treffailla viikkokausia testaamatta onko fyysistä kipinää. Onneks ei tarvitsekaan enää.

Tietty parisuhteeseen tai edes toka treffeille suudelma tuskin vie jos on siinä kuin valju silakka.

Vierailija
15/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin just treffilain neljännestä pykälästä. "Ensimmäisillä treffeillä suuteleminen ei ole sallittua. Jos kuitenkin kahden tai useamman täysi-ikäisen, tai muutoin samassa kehitysvaiheessa olevan, henkilön taikka henkilöiksi luokiteltavien biologisten entiteettien huuliksi kutsutut poikkijuovaisesta lihaskudoksesta muodostuvat pehmeät suun ympäristöt koskettavat toisiaan jonkun ennalta-arvaamattoman ulkoisen syyn vaikutuksesta, niin tilanteessa syntyvä suudelma voidaan katsoa tahattomaksi ja siten tulkita se tapahtumaksi joka ei riko lakia vastaan." 

Vierailija
16/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin molemmista osapuolista. Itse en suutele ekoilla treffeillä.

Vierailija
17/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Olen monta kertaa harrastanut ensimmäisillä treffeillä seksiäkin. Olennaista on, että molemmat haluavat.

No hyi...!

Vierailija
18/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ainoan kerran mies voi antaa lyhyen poskisuudelman vain jos on komea ja rikas, muuten ei.

Vierailija
19/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain syytä että anaalia ei voi harrastaa ekoilla treffeillä jos molemmat sitä haluaa, onko jotain syytä olla tyhmä ja kysellä tyhmiä?

Mutta haluaisin kysyä, että mistä löytää anaalia harrastavan naisen? Saa vinkata mulle.

Enemmistö naisista ei halua anaalia harrastaa ja suurin osa miehistä haaveilee oman eturauhasen hieronnasta. Hienoa jos löydät kumppanin josta pidät mutta älä yleistä naisia oman eturauhasen takia?

Niiden anaalifanimiesten kannattaa mennä homopalstoille ja -baareihin.

Vierailija
20/24 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei kannata.

Minut se vei lopulta eroon ja omaisuuteni puolittumiseen.