Mitä tehdä, kun 18-vuotias tyttö seurustelee 27-vuotiaan kanssa?
Kommentit (12)
Antaa olla rauhassa? Mitä se sulle kuuluu ketkä aikuiset keskenään seurustelee?
Ei mitään. Kyllä aikuiset ihmiset saa keskenään seurustella miten heitä huvittaa.
Ihmettelimmekin jo tuossa toisessa ketjussa, missä luuraat.
Ikis-akatemian opiskelija vois varmaan tehdä siitä vaikka gradun.
Ei kai tuossa ole mitään tekemistä. Ei tuo ole ikä eikä mikään. On sitten eri asia millainen tuo mies on. Jos normi vastuuntuntoinen ja rehellinen mies niin mitäs tuosta. Saahan aikuinen tyttäresi valita itse miehensä.
No heippahei Ikis, ihmettelinkin jo missä olit. Traumoista selvitty siis.
No et oikein mitään. Itse toivon, että olisin uskonut vanhempiani kun 19-vuotiaana seurustelin 28-vuotiaan kanssa. Mies käytti hyväkseen rahallisesti ja esti mun koulunkäynnin. Sain jatkuvasti turpaan ja menetin luottotiedot tämän miehen takia. Mies myös varasti minulta mukavan summan rahaa.
Tosiaan, älä tee yhtään mitään. Tai voit varmistaa että miehellä on toivottavasti jo omat tulot, eikä mielellään muita ketä pitää elättää.
Itsellä oli puolen vuoden suhde 19-vuotiaaseen naiseen, ja itse olin silloin 36. Ei kaatunut mihinkään ikäkysymykseen, ja kivaa oli aikansa molemmilla.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:45"]
No et oikein mitään. Itse toivon, että olisin uskonut vanhempiani kun 19-vuotiaana seurustelin 28-vuotiaan kanssa. Mies käytti hyväkseen rahallisesti ja esti mun koulunkäynnin. Sain jatkuvasti turpaan ja menetin luottotiedot tämän miehen takia. Mies myös varasti minulta mukavan summan rahaa.
[/quote]Tuolla ei välttämättä ole mitään tekemistä ikäeron kanssa. Mies vain sattui olemaan kusipää. Luultavasti olisi tehnyt saman tempun myös oman ikäiselle naiselle. Tai ainakin yrittänyt.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:45"]No et oikein mitään. Itse toivon, että olisin uskonut vanhempiani kun 19-vuotiaana seurustelin 28-vuotiaan kanssa. Mies käytti hyväkseen rahallisesti ja esti mun koulunkäynnin. Sain jatkuvasti turpaan ja menetin luottotiedot tämän miehen takia. Mies myös varasti minulta mukavan summan rahaa.
[/quote] tuo on SINUN omaa tyhmyyttäsi. Minä seurustelin tuollaisen miehen kanssa 15v ja osasin silloin jo erota hyvin nopeasti
Sen jätkän vois vaikka vampata.