Houkuttelevimmat Lidlin teemaviikot?
Itse tykkään vege-, Kreikka- ja itämaisista teemaviikoista.
Kommentit (21)
Vähiten houkuttelevin lie meneillään oleva Balkanin viikko.
Ei houkuttele Villen pelmenit. 😑
Espanjan viikko, kun silloin myydään perunamunakasta. En ainakaan ole löytänyt vastaavaa mistään muualta. Kertokaa jos tiedätte, mistä muualta sitä saa.
Ne cevapcicit oli ihan hyviä. Eli mausteiset jauhelihapötkylät. Mutta turhan suolasia nekin tämmöselle verenpainevammaselle. Kai se on kohta syötävä pelkkää ilmaa, vettä ja kiviä.
Karibia oli viime viikolla mielenkiintoinen. Myös etelä-Amerikka olisi kiva kokea joskus.
Vierailija kirjoitti:
Karibia oli viime viikolla mielenkiintoinen. Myös etelä-Amerikka olisi kiva kokea joskus.
VIime viikolla, miksi minä noin kirjoitin kun tarkoitin viime KESÄNÄ
Vierailija kirjoitti:
Espanjan viikko, kun silloin myydään perunamunakasta. En ainakaan ole löytänyt vastaavaa mistään muualta. Kertokaa jos tiedätte, mistä muualta sitä saa.
Meidän keittiöstä. Sen tekeminen on helppoa kuin heinänteko.
Oluen ja juuresten hinta on viikosta toiseen sama, minkä vuoksi teemaviikot eivät pahemmin kiinnosta.
Mulla samat lempparit kuin ap:lla. Kreikka ehkä suosikki, koska silloin voi hamstrata viininlehtikääryleitä ja oreganosipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin ne suklaakuorrutetut ananasviipaleet.
Olen Lidl-psyko. Tykitän aina paskaa valehdellen lun liiti mainitaan.
Kreikka, paitsi teemaviikon tsatsiki, on kamalaa tönkkösuolqttua mössöä :/ Lidlin tavallinen tsatsiki on hyvää.
Tuosta suolatökötistä sain syömäkelpoista jatkamalla sitä runsaalla kreikk.jogurtilla.
Vaikea valita yhtä suosikkia koska siellä on niin paljon hyviä. Italia, espanja, raska ja kreikka kaikki hyviä. Amerikka ja britti myös kivoja. Nyt meneillään oleva balkanin viikko tosiaan varmaan huonoin.
Saksa! Spätzle ja juustot, sekä ne pakastekakut. Harmi kun sitä tummasuklaa-kirsikkaleivos(kakkua) ei saa enää. Oli parasta makeaa leivonnaista mitä kaupoista sai.
Ps. Spätzlet kun paistaa voissa pannulla, sekoittaa juustoraastetta ja päälle paahdettua sipulia, aijai!
salmonellaviikko, listeriaviikko, E Coli -viikko
Kyllä Somalian viikot ovat parasta.
Mahtavia, herkullisia ruokia.