Olen viisikymppinen nainen enkä ikinä sekaantuisi parikymppiseen
Ei mitään fixua tai oikeeta tarjottavaa. Ton ikäisen "elämä" pyörii oman m_n_n ympärillä.
En kyllä yli 60veetäkään vois ajatella, kun en ole ns palvelija-ainesta.
Tyytynen kohtalooni...
Kommentit (30)
Hyvä aloitus, kiitos siitä. Kuulin eräältä ammatti ihmiseltä, että hän toivoo omaksi puolisokseen juuri samana vuonna syntynyttä. Niin hän myös sai saman ikäisen puolison ja he ovat onnellisesti yhdessä. Kyllä siinä tietenkin muutkin puolet loksahtivat paikoilleen, kuin ikä.
Itse rupesin miettimään ikä asian hyviä puolia, ja kyllä ne vakuuttivat. Tästä aloituksesta tuli mieleeni nämä hyvät kokemukset liittyen ikään. Jätän asian hoitumaanitsekseen.
Elämän iloinen kirjoitti:
Hyvä aloitus, kiitos siitä. Kuulin eräältä ammatti ihmiseltä, että hän toivoo omaksi puolisokseen juuri samana vuonna syntynyttä. Niin hän myös sai saman ikäisen puolison ja he ovat onnellisesti yhdessä. Kyllä siinä tietenkin muutkin puolet loksahtivat paikoilleen, kuin ikä.
Itse rupesin miettimään ikä asian hyviä puolia, ja kyllä ne vakuuttivat. Tästä aloituksesta tuli mieleeni nämä hyvät kokemukset liittyen ikään. Jätän asian hoitumaanitsekseen.
Tsemppiä kovasti. T. Ap
Ok. Ei kukaan kyllä tule pakottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Dänks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dänks.
Anteeksi, puhuin ohi suuni. Ei noista idän ihmeistä koskaan tiedä.
Jos rakastuisit parikymppiseen, niin montako vuotta odottaisit ennen kuin harrastaisit hänen kanssaan seksiä?
Minä kyllä tykkään nuorista miehistä kovasti :-)
t. N48
Minäkään en sekaantuisi parikymppiseen missään tapauksessa. N48
Mä oon nelikymppinen ja voisin vielä ehtiä sekaantumaan parikymppiseen. Muistan kaiholla nuorten miesten stondista, ja monta kertaa päivässä..
Ootko viikko-viikkojutskassa?
Vai mikä puoli on sussa se vapautunut puoli?
Sinänsä, kiitos nauruista😁