Etsitkö työpaikkaa, jossa kohtuullinen palkkataso? Lue tämä
Mikkelissä Mölnlycke palkkaisi välittömästi tuotantoon muutaman kymmenen työntekijää lisää. Mikkeli on kaupunkina ihan mukava, ei tarvitse asua missään slummissa, asumisen taso ja hinta erittäin kilpailukykyinen. Palkat tuotannon tehtävissä heillä brutto 2600-2900 euroa/kk. Pieni haitta että työ on kolmivuorotyötä mutta luonnonläheinen ja lyhyiden välimatkojen kaupunki tasoittaa sitä haittaa. https://www.mikkelinkaupunkilehti.fi/paikalliset/4275965
Kommentit (19)
Vähemmän kuin mulla nyt, katsotaan sitten jos työt loppuu, en tiedä vielä jatkuuko.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok mutta ihan liian kaukana.
Muuta lähemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta lähemmäs.
Taas tuo muuta muuta muuta.
Miksi aina kuvitellaan että työtön on perheetön, vuokralla asuva sinkku?
Kolmivuorotyöstä alle 3000 euron kuukausipalkka ei ole kummoinen. Esimerkiksi leipomoalalla maksetaan yötöistä tuplapalkkaa.
Kaivataan osaajia? Jäi epäselväksi mitä oikeasti haetaan. Mutta Suomihan on täynnä näitä yrityksiä, joilla olisi kasvupotentiaalia, mutta ne sijaitsevat jossain pikkusieluisessa sisäsiittoisessa hevonkuusessa, missä ei työvoimaa ole eikä kukaan sinne halua muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmivuorotyöstä alle 3000 euron kuukausipalkka ei ole kummoinen. Esimerkiksi leipomoalalla maksetaan yötöistä tuplapalkkaa.
Ja vanhusten hoidossa missä pidetään meidän maata rakentaneista huolta, paljon vähemmän.
Kävinpä kattomassa mitä tarjotaan. Eli tietenkin määräaikaisia työsuhteita, eihän sitä vakituista työtä tietenkään ole, mutta sepä jätetäänkin kertomatta.Eli taitaa olla kyseessä hetkellinen tuotantopiikki, johon tarvitaan nyt kiireesti tekijöitä.
Ja herra suuriherra tietenkin lehdessä itkee suuria sosiaalietuja syyksi kun ei firmaan ole tulijoita.
Lisäyksenä työnkesto 1-3kk, joten ei välttämättä kannata suunnitella muuttoa tuonne.
Kohtuullinen palkka 3-vuorotyössä on vähintään 5000 euroa perheellisellä. Palkkaa pitäisi maksaa perheen koon mukaan. 400 lisää per lapsi. Lapsettomilta taas otettaisiin sama 400 pois palkasta joka kuukausi.
Myisit asuntosi, muuttaisit Mikkeliin ja tyä kestäisi max. 3kk. Sitten möllöttäisit taas työttömänä, hyi Mikkelissä.
Vierailija kirjoitti:
Kävinpä kattomassa mitä tarjotaan. Eli tietenkin määräaikaisia työsuhteita, eihän sitä vakituista työtä tietenkään ole, mutta sepä jätetäänkin kertomatta.Eli taitaa olla kyseessä hetkellinen tuotantopiikki, johon tarvitaan nyt kiireesti tekijöitä.
Ja herra suuriherra tietenkin lehdessä itkee suuria sosiaalietuja syyksi kun ei firmaan ole tulijoita.
Piti oikein tsekata vuokrakämppien hintoja tuolla Mikkelissä ja yllättävän kallista sijaintiin nähden. Jos tuonne keikkahommiin kolmeksi kuukaudeksi lähtisi, niin aika reippaasti tulisi takkiin.
Vierailija kirjoitti:
mutta ne sijaitsevat jossain pikkusieluisessa sisäsiittoisessa hevonkuusessa, missä ei työvoimaa ole eikä kukaan sinne halua muuttaa.
Ilmansaasteet, ongelmanaapurit, törkeät elinkustannukset, korruptio, ruuhkat vai mikä ihanuus siellä kehien sisällä viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Kohtuullinen palkka 3-vuorotyössä on vähintään 5000 euroa perheellisellä. Palkkaa pitäisi maksaa perheen koon mukaan. 400 lisää per lapsi. Lapsettomilta taas otettaisiin sama 400 pois palkasta joka kuukausi.
Saattaisi olla perheellisillä runsaasti vapaa-aikaa tuon muutoksen myötä
Tietoa vuodelta 2025. Ei kannata mennä Mölnlyckelle. Sairas työyhteisö, palkkoja ei makseta kuten kuuluu, palkka on muutenkin paska. Kolmivuorotyöstä n. 2000 e kuussa on liian vähän. Lisät viikonloppu-, ilta- ja yötöistä ovat todella pienet. Pelkkiä hiluja verrattuna esim. kaupan alaan tai hoitoalaan. Valehdella he kyllä osaavat ja hienoja korulauseita ladella joka lähtöön. Todellisuus on painajainen. Perehdytys on surkea, vaihtuvuus jatkuvaa ja suurta, ilmapiiri sairas ja kiero, palkka ei nouse työvuosien tai osaamisen kerryttyä juuri ollenkaan. En löydä mitään hyvää ko. tehtaasta. Häirintää, kiusaamista ja haistattelua jatkuvasti. Kytätään kuin pikkulapsia jossain suljettujen ovien takana arestissa.
Jep, ei edes vielä 2025 palkkataso ok tasolla Mölnlyckellä. Kolmivuorotyö mutta lisät aivan surkeat. Ei kannata.
Voisin mä mennä.
Ainoo vaan, että oon tosi pahasti uniongelmainen ja lekuri ei suo mulle sitä neljän euron pilleripurkkia kuukauteen, jolla nukkuisin ja jaksaisin.
Ja oikeasti olen turvallisuusuhka unettomana.
Voisko työnantaja vakuuttaa lääkärin?
Tai ihan kuka tahansa kun mä en oikeasti jaksa.