Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tuttavistanne?

Vierailija
06.10.2014 |

Onko kukaan tuttavistanne koskaan ollut av-palstalla ja tajunnut että juuri sinä olet kertonut hänestä täällä tai että on huomannut hänestä puhuttavan täällä?:D itse vastasin yhteen ketjuun kaverista ja kertoi nähneensä kirjoitteluni ja loukkaantui kovasti. Pyysin anteeksi mutta emme ole ystäviä tällä hetkellä. Kertokaa omia kokemuksianne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt se loukkaantuu uusiks, kun avauduit taas siitä :) Mutta ei oo käynyt, ja jos itse oon tutuista kirjottanut, muutan tarinaa hieman, ettei ketään vahingossa tunnista. Saako udella kerroitko kaveristas jotain noloa tai törkeetä vai kui se suuttui sulle?

Vierailija
2/3 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:18"]

Ja nyt se loukkaantuu uusiks, kun avauduit taas siitä :) Mutta ei oo käynyt, ja jos itse oon tutuista kirjottanut, muutan tarinaa hieman, ettei ketään vahingossa tunnista. Saako udella kerroitko kaveristas jotain noloa tai törkeetä vai kui se suuttui sulle?

[/quote]

No siis nimeä paljastamatta tietenkin kerroin että hänen poikansa oli meidän pyöräkellarin jättänyt paskaiseen kuntoon korjatessaan pyörää ja syytin äitiä siitä ettei katso poikansa perään näitä töitä tehdessään kun hyviin tapoihin kuuluu siistiä paikat poistuessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, siis olen ap