Lyhyitä bloggaajia
Kommentit (58)
White & Fresh Irina on musta sanonut blogissa olevansa lyhyt. OKV Miian olen nähnyt ja vaikutti kyllä useita senttejä mua lyhyemmältä ja itse olen 161cm.
Entä kuka suomalaisista muotibloggaajista on kaikkein pisin? :)
Kävin kaapeli tehtaalla bloggaaja kirppiksellä katsomassa miltä bloggaajat näyttää livenä. Mungo on lyhyempi kuin mitä kuvien perusteella olettaa, W&F Irina oli kääpiö ja OKV muutaman sentin Irinaa pidempi. Place for dreams bloggaaja oli pitkä ja hoikka, pitempi kuin kuvissa. No home without you bloggaaja istui tuolillaan joten hänestä en saanut kuvaa, vaikutti väsyneeltä.
Itselleni oli pettymys ettei Sharon ollut lauantaina kirppiksellä kuten ilmoitettiin. Hänet olisin tahtonut nähdä, kuvissa näyttää pyylevältä mutta moni on sanonut että on livenä hoikempi ja kauniimpi.
Ida365 on lyhyt ja tosi pienikokoinen tyttö.
Pieni perhe Suvi on reippaasti aööe 160cm
Vilma Kenttä ja Petrina, molemmat alle 160cm.
Lukeeko kukaan Sivumaku-blogia? Jani on... hobitti, 160 senttinen (sulka päässsä siis)
s world sini on vissiin aika lyhyt
Sandra Hagelstam näyttää pitkältä, mutta taitaa olla ilman korkoja vain n. 162-164 cm?
NFV-Emmi näyttää aika lyhyeltä, mutten tiedä tarkkaa pituutta.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:35"]Sandra Hagelstam näyttää pitkältä, mutta taitaa olla ilman korkoja vain n. 162-164 cm?
NFV-Emmi näyttää aika lyhyeltä, mutten tiedä tarkkaa pituutta.
[/quote]
Normimittainenhan tuo Sandra on
Colour me-Ia on todella suloinen ja melko pienikokoinen.
NFV-Emmi on reilusti alle 160-senttinen, samoin Heijastuspinnan pitäjä.
Colour Me -blogin Julia on vähän päälle 160-senttinen.
Eivätkös lähes kaikki bloggaajat ole noin 160-165 cm?
2