Eihän tää black swan toimi
Jos kenenkään muun ei pitäis nähdä tuota Lilya, niin eihän tuo toimis ilman. En tajunnut eka kerrallakaan mitä erityishienoa tässä elokuvassa on.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:23"]Miten niin muut ei näe Lilyä?
[/quote]
Minä luulin että se on koko homman juju, että Lily on vaan mielikuvitusta ja Ninan pimeäpuoli.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:23"]Miten niin muut ei näe Lilyä? [/quote] Minä luulin että se on koko homman juju, että Lily on vaan mielikuvitusta ja Ninan pimeäpuoli.
[/quote]
Ei ole! Ei siinä elokuvassa ole mitään "jujua".
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:35"]
Eli minä en tajua tätä vieläkään.
[/quote]
Ei siinä ole mitään erityistä tajuamista. Se kertoo päähenkilön persoonallisuuden hajoamisesta.
Hyvä elokuva, mutta elokuvan jälkeen jäi jotenkin ahdistava olo.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:37"]
[/quote]
Onhan se aihe aika ahdistava!
mun mielestä sillä ninalla on jonkun sortin skitsofrenia ja ehkä anoreksia kans.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:08"]
Jos kenenkään muun ei pitäis nähdä tuota Lilya, niin eihän tuo toimis ilman.
[/quote]
Muhahahaaaaa!!! Taisi mennä jotain ohi sulta tuon leffan suhteen.
Keskinkertainen leffa, joka on apinoi Polanskin Inhoa. Kauniita tyttöjä tosin, joten kyllä sen ihan niidenkin takia katsoo.
Taisin olla kännissä kun katoin tän eka kerran. Eihän tossa tosiaan tarttekaan sen Lilyn olla mielikuvitusta... Mulla oli tosi vahva mielikuva, että näin oli :D ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:37"]
[/quote]
Onhan se aihe aika ahdistava!
[/quote]
Niin, tarkoitin sitä että elokuvasta jäi ahdistunut ja toivoton tunne pitemmäksi aikaa. Elokuva oli erilainen mitä odotin. Harvoin elokuvat vakuttaa muhun millään tavalla. Yleensä niiden tapahtumat unohtuu aika nopeasti. Tämä elokuva herätti paljon kysymyksiä omassa mielessäni, syitä päähenkilön päätymistä tuohon tilaan yms.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:58"]Niin, tarkoitin sitä että elokuvasta jäi ahdistunut ja toivoton tunne pitemmäksi aikaa. Elokuva oli erilainen mitä odotin. Harvoin elokuvat vakuttaa muhun millään tavalla. Yleensä niiden tapahtumat unohtuu aika nopeasti. Tämä elokuva herätti paljon kysymyksiä omassa mielessäni, syitä päähenkilön päätymistä tuohon tilaan yms.
[/quote]
Olen itse myös alalla, jossa pärjätäkseen täytyy kyetä jatkuvasti ylittämään itsensä, olla äärimmäisen kurinalainen ja jatkuvasti erittäin motivoitunut. Elokuvassa kerrotaan mielestäni hyvin realistisesti niistä mielenmaisemista, joihin tällaisella alalla toimivalla on riski ajautua. Oma alani ei siis ole tanssi, mutta voin hyvin uskoa että juuri noin jonkun tanssijan mielenterveydellinen kehitys voisi edetä. Etenkin jos äiti-suhde on samanlainen kuin elokuvassa, ja aika usein rankoilla taidealoilla pärjäävillä näin onkin.
Tää on hyvä leffa :D