Ihastunut 14 vuotta nuorempaan, hjälp!
Mitä teen. Olen ihan retkussa itseäni 14 vuotta nuorempaan miespuoliseen työkaveriin. Olemme molemmat vapaita, mutta onko ikäeroa liikaa? Mies on 30 ja minä olen 43.
Meillä on hauskaa töissä keskenämme ja mies vaikuttaa todella kiinnostuneelta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun olette molemmat vapaita, niin tuskin haittaa vaikka johtaisikin ihastumisesi johonkin toisaala ei ole tarkootuskaan, että jokaien ihatumien etenisi. - Jos ikäeronne olisi toisin päin e. mies sinua samanverran vuotta vanhempi niin harvempi jaksaisi ihmetellä. Toivoa tietenkin sopii, että työpaikalla keskityt/-te enempi töihinne kuin toisiinne.
Uskovainen mies
lol, jos olisi toisinpäin niin naiset täällä alapeukuttais raivolla.
Voisko tuolla alapeukuttamisella olla jotain sen kanssa tekemistä, että tuollainen kuvio, jossa mies huomattavasti naista vanhempi on havaintojeni mukaan tällä palstalla lähes päivittäinen aihe, joka saattaa osaa jo hieman kyllästyttää.
Uskovainen mies
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eihän tuo nyt vielä oo ikäero eikä mikään! 😄
Siis kuinka vanha sinä oikein olet? Tai miten nuori tämä toinen osapuoli on, onko edes täysi ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisiahan te olette molemmat. Entä ulkoisesti? Näyttääkö jompikumpi/ molemmat ikäistään nuoremmalta/vanhemmalta?
Mies on oikeasti 57v mutta käyttää farkkupukua.
Ja purjehduskenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka vanha sinä oikein olet? Tai miten nuori tämä toinen osapuoli on, onko edes täysi ikäinen?
Oli täysi-ikäinen jo silloin, ku nähtiin ekan kerran 😎
Menin juuri loppuvuodesta naimisiin 18 vuotta nuoremman miehen kanssa. Itse olen vielä hetken aikaa 44-vuotias.
Ikinä koskaan en ole tavannut yhtä miehekästä ja samalla älykästä tyyppiä, joka on vielä makkarin puolellakin jotain sanoinkuvaamatonta. Pari vuotta pidettiin yhtä, kunnes tuumattiin, että virallistetaanpa tämä. Hänellä on aivan samanlainen huumorintaju, ja ajatellaan asioita yhtä aikaa, ja ollaan niistä useimmiten samaaa mieltäkin. Ulkoisesti kaikki luulevat, että ollaan samaa ikäluokkaa (ja ei, mies ei ole rupsahtanut ennenaikaisesti :D)
Mä en ainakaan jäisi sitä syntymävuotta tuijottelemaan, jos muuten on hyvä meininki! :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se just ollut 12 vuotta nuorempi?
Jos se oli pari vuotta sitten :)
Ei niin, paitsi heti kun 30v ottaa 14 vuotta nuoremman tytön, niin heti ollaan ikäerosta valittamassa, vaikka henkisesti ovat ihan samalla tasolla ja molemmat haluavat lapsia noin 10-12 vuoden kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei välttämättä ole tuo ikäero, vaan se, ettei työkavereiden kanssa seurustella. Ei vaan toimi.
Tätä olen aina ihmetellyt, kun ne läheiset työkaverit yleensä tunnetaan aika hyvin ja tiedetään myös paljon huonoista puolista ja vaikka mistä, niin sitten naiset erityisesti mielummin ottaa jostain baarista jonkun vaarallisen randon pervon.
Kanttura jahtaamassa toyboytä työpaikalla ja "anna mennä vaan ihq!"
Käännetäänkö roolit taas toisinpäin ajatusleikkinä? ;)
Ongelma ei välttämättä ole tuo ikäero, vaan se, ettei työkavereiden kanssa seurustella. Ei vaan toimi.