Ihastunut 14 vuotta nuorempaan, hjälp!
Mitä teen. Olen ihan retkussa itseäni 14 vuotta nuorempaan miespuoliseen työkaveriin. Olemme molemmat vapaita, mutta onko ikäeroa liikaa? Mies on 30 ja minä olen 43.
Meillä on hauskaa töissä keskenämme ja mies vaikuttaa todella kiinnostuneelta.
Kommentit (30)
Eikö se just ollut 12 vuotta nuorempi?
Anna palaaa vaan ja nauti ihanasta tunteesta. Mies tekee aloitteen jos on yhtä ihastunut kuin sinä. En vaarantaisi hyvää työtoveruutta olemalla itse liian päällekäyvä.
Kokemuksesta tiedän, että nuorempi mies ja kokeneempi nainen on seksuaalisesti se toimivin parisuhdeyhdistelmä - jo myös yhteiset arvot löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se just ollut 12 vuotta nuorempi?
Mies on kuukautta vaille 14 vuotta nuorempi, joten pyöristin. Ei ole ollut ihastusta muihin itseäni nuorempiin aikaisemmin. AP
No muutaman vuoden olet vielä soiva peli, sen jälkeen mies vaihtaa sinut nuorempaan. Mikäli mies haluaa omia lapsia, et ole hänelle järkevä vaihtoehto.
On varmasti kauheata joutua pussailemaan sen kanssa, ehkä jopa enemmänkin! ;)
Eihän tuo nyt mikään järkyttävä ikäero edes ole.
Mulla on sama juttu, olen 42 ja ihastunut 14 vuotta nuorempaan työkaveriin.. Ainoa ongelma on että olemme molemmat varattuja. Välillämme on selvästi ”jotain”, meidän on vaikeaa katsoa toisiamme silmiin ja takeltelemme sanoissamme. Olen yrittänyt unohtaa miehen, mutta se on vaikeaa kun olemme töissä päivittäin tekemisissä.
Aikuisiahan te olette molemmat. Entä ulkoisesti? Näyttääkö jompikumpi/ molemmat ikäistään nuoremmalta/vanhemmalta?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisiahan te olette molemmat. Entä ulkoisesti? Näyttääkö jompikumpi/ molemmat ikäistään nuoremmalta/vanhemmalta?
Mies on oikeasti 57v mutta käyttää farkkupukua.
14-vuotias on kohta täysi-ikäinen. Onnea teille!
Jos ja kun olette molemmat vapaita, niin tuskin haittaa vaikka johtaisikin ihastumisesi johonkin toisaala ei ole tarkootuskaan, että jokaien ihatumien etenisi. - Jos ikäeronne olisi toisin päin e. mies sinua samanverran vuotta vanhempi niin harvempi jaksaisi ihmetellä. Toivoa tietenkin sopii, että työpaikalla keskityt/-te enempi töihinne kuin toisiinne.
Uskovainen mies
Eihän tuo nyt vielä oo ikäero eikä mikään! 😄
Vierailija kirjoitti:
Anna palaaa vaan ja nauti ihanasta tunteesta. Mies tekee aloitteen jos on yhtä ihastunut kuin sinä. En vaarantaisi hyvää työtoveruutta olemalla itse liian päällekäyvä.
Kokemuksesta tiedän, että nuorempi mies ja kokeneempi nainen on seksuaalisesti se toimivin parisuhdeyhdistelmä - jo myös yhteiset arvot löytyy.
Eli mies tekee työt ja nainen vaan antaa palaa ja nauttii?
Kauheen kiva.
Ei tuo oo iso ikäero. Tosin 30v voi haluta oman ikäisen kumppanin.
Minun ihastus on minua 16v vanhempi.
Olen sinua muutaman vuoden vanhempi.
Ota selvää häneltä asioista.
Vierailija kirjoitti:
No muutaman vuoden olet vielä soiva peli, sen jälkeen mies vaihtaa sinut nuorempaan. Mikäli mies haluaa omia lapsia, et ole hänelle järkevä vaihtoehto.
Tai vanhempi nainen vaihtaa vielä nuorempaan mieheen. Ihan miten päin vain!
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun olette molemmat vapaita, niin tuskin haittaa vaikka johtaisikin ihastumisesi johonkin toisaala ei ole tarkootuskaan, että jokaien ihatumien etenisi. - Jos ikäeronne olisi toisin päin e. mies sinua samanverran vuotta vanhempi niin harvempi jaksaisi ihmetellä. Toivoa tietenkin sopii, että työpaikalla keskityt/-te enempi töihinne kuin toisiinne.
Uskovainen mies
lol, jos olisi toisinpäin niin naiset täällä alapeukuttais raivolla.
Jos molemmat haluavat, olette vapaita, niin siittä vaan. Älä mieti liikaa. Kadut kuolinvuoteellasi eniten sitä, miten et uskaltanut tehdä mitä tahdot. Ne ihmiset, joiden mielipiteitä nyt mietit, eivät ole kuolinvuoteellasi pitämässä sinua kädestä kiinni ja kiittämässä miten elit niin kuin he tahtoivat.
Jos vaikka työpaikan sosiaalinen paine on liikaa ettekä halua duunia vaihtaa, sitten se varmaan on liikaa. Ja ilmeisesti on kun kerran pitää muiden mielipiteitä täältä käydä kyselemässä. On tuo jo varmaan liikaa lapsiperheen perustamiseen, mutta siitä ei ehkä kuitenkaan ollut kyse?