Olisipa hauskaa jutella Andy McCoyn kanssa
drinksuja siemaillen. Enpä vaan ole koskaan sattunut samaan baariin. Toisin, kuin tänä lettipää kuvassa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/harmaantunut-rokkivaari-andy-mccoy-palasi…
Kommentit (34)
Korkeavuorenkadulla käveli vastaan. Ei voi erehtyä miehestä. Persoonallinen ilmestys toi kyllä hymyn huulille. Muutoin vastaantulijat kuin yhdestä muotista.
Näin sen vilaukselta kerran Kantsulaisessa baarissa. Valitettavasti oli just poistumassa joten en voi kehua jutelleeni.
Persoonallinen tapaus. Piristävä poikkeus.
Sinne vaan, Skifferin terdelle. Tuskin kauan joudut odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä tuurilla voisit törmätä Andyyn tuolla Ullanlinnassa
Varmimmin Sikalan eli Sea Horsen terassilta.
Olen monesti jutellut hänen kanssaan, ei ole mitenkään ihmeellinen.
Mukava, eikä yhtään limanen. Viimeksi toivotteli Jumalan siunausta :D
Olen asunut hänen kanssaan samassa pihassa
Se on jännä kaveri, puhuu tuota omaa mongerrustaan. Pelkosenniemeläisiin törmätessään ottaa kuitenkin nopeasti haltuunsa lapsuutensa murteen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Muistan, kun vuosia sitten iski 85-vuotiaalle äidilleni silmää 😉Ullanlinnan kuuluisassa Sikalassa (Sea Horse) keskellä päivää. Mutsi oli pyörryksissä onnesta kuolemaansa asti 😍🤩🥰
Olen kade
T.toinen mummo
Vierailija kirjoitti:
Andy-pappa osaa kyllä vielä skebaa rämpyttää!
Kun mies on suht selvinpäin on soittoa ilo kuunnella, andyn soolot on tosin suht pimeitä muttei lainkaan huonolla tavalla.
Mä olen ilokseni saanut jutella Andyn kanssa muutaman kerran. Hän kävi kahvilla mun työpaikalla (ravintola) joinakin arkiaamuina ennen lounasaikaa, oli ehtinyt jo käydä shoppailemassa, usein kirjakaupassa ja esitteli mulle ostamiaan kirjoja. Joskus oli ostanut Led Zeppelin-kirjan ja siihen sanoin, että mun veljen suosikkibändi ja hän siitä ihan innostui:).
Hän oli tosi mukavan oloinen ja äärimmäisen kohtelias.
Andy on ihan ufo.Ei sen puheesta saa mitään selvää eikä ymmärrä mitä se sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallinen, omaperäinen
Luulen et on melko ujo kun aina pitää olla huppelissa?
On saanut diagnoosin parantumaton narkomaani.
Kirjoituksesi perusteella, paljonko pitäisi sinua arvostaa. 🙈