Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keravalaisia kuulolla?

Vierailija
01.09.2021 |

Minkälainen paikka Kerava on lapsiperheelle? Entä mikä alue on kiva, mikä ei niinkään? Kiitos!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, ei ole

Vierailija
2/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assan läheisyyttä kannattaa vältellä, muuten ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perheineni asunut täällä kohta 20 vuotta. Itse voisin lähteä jo muihinkin maisemiin mutta lapset ovat niin juurtuneet etteivät suostu. Kivoja alueita on mm. Kuusisaari, Päivölänlaakso, Sariolanmäki, Kaleva, Ilmarinen, Virrenkulma. En ole itse asunut esim. Saviolla taikka Kurkelassa joten en osaa asukkaan näkökulmasta kommentoida mutta kun pyöräilee ohi niin ihan tavallisia lapsiperheitä siellä asuu.

Vierailija
4/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pysyy junaradan länsipuolella niin kaikki OK.

Vierailija
5/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntomessualuekin on tulossa radan itäpuolelle ja Kaskelaan kohoaa parhaillaan varsin kiva pientaloalue, joten en kyllä säikkyisi juuri mitään alueita. Asun itse keravan keskustassa ja tietysti täällä on keskustan viikonlopun lieveilmiöt mutta sitten toisaalta myös ne palvelut, että puntit menevät aika tasan nekin.

Vierailija
6/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jättäisin ainakin Kiltan alueen lapsiperheenä väliin. Savio vaikuttaa aika vehreältä ja väljältä ainakin se omakotitalo seutu.

Vierailija
7/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla, kuin missä tahansa, on helppo selvittää asuinalueen viihtyvyys lukemalla porraskäytävän nimilistaa.

Vierailija
8/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakkolan kerrostaloalueen sais vetää maan tasalle. Ahjo, Kilta ja Savio perään.

Vierailija
9/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan kollit remuaa.

Vierailija
10/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: "keralaisia". Et sä kai myöskään kirjoita "venäjäläisiä".

Vierailija
11/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: "keralaisia". Et sä kai myöskään kirjoita "venäjäläisiä".

Paikkakunta on Kerava, ei Kera.

Vierailija
12/12 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keravalla, kuin missä tahansa, on helppo selvittää asuinalueen viihtyvyys lukemalla porraskäytävän nimilistaa.

Se on totta. Me asutaan kymmenen asunnon portaassa ja tässä on vain kaksi suomalaista perhettä. Parhaat naapurit ikinä. Rauhallisia, kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä kaikki. Suomalainen känniörvellys loistaa poissaolollaan. Suosittelen lämpimästi lukemaan nimilistaa. Jos et osaa lausua niistä ensimmäistäkään, olet saapunut paratiisiin, missä hiljaista ja rauhallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme