Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies painostaa kolmanteen lapseen :'(

Vierailija
05.10.2014 |

En enää jaksaisi....!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sterilisaatioon. Järkevä ihminen ei painosta puolisoaan lapseen. Minäkin halusin aikanani toisen mutta päätin että pystyn elämään yhden kanssa kun mies ei niin ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on helppo vaatia, kun ei itse joudu olemaan raskaana, synnyttämään tai imettämään. Miten paljon miehesi osallistuu kahden jo olemassa olevan lapsen hoitoon?

Vierailija
4/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:54"]Miehen on helppo vaatia, kun ei itse joudu olemaan raskaana, synnyttämään tai imettämään. Miten paljon miehesi osallistuu kahden jo olemassa olevan lapsen hoitoon?
[/quote] Ihan tarpeeksi. Pitäisikö mun siksi suostua, vaikken oikeasti halua? Ap

Vierailija
5/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ja kun hän on tähän asti jaksanut yövalvomiset, siivoamiset, ruuanvalmistukset ynnä muut ja hänellä tuntuu olevan energiaa, minusta sinun pitäisi ryhdistäytyä ja kestää se 9 kk odotusta, pääsethän heti sen jälkeen lepäämään ja mies hoitaa vauvan, lapset ja sinut :)

Vierailija
6/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se niin mene, yövalvomisista olen vastannut yksin, koska miehen jaksettava töissä. Ap

Vierailija
7/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:54"]Miehen on helppo vaatia, kun ei itse joudu olemaan raskaana, synnyttämään tai imettämään. Miten paljon miehesi osallistuu kahden jo olemassa olevan lapsen hoitoon?
[/quote] Ihan tarpeeksi. Pitäisikö mun siksi suostua, vaikken oikeasti halua? Ap
[/quote]
Ei lapsiin kuulu 'suostua' vaan niitä pitää haluta. Me jätettiin lapsiluku yhteen koska miehen halu oli suostumistasolla, itse olisin siis halunnut lapsen. Mies olisi tietty osallistunut paljon toiseenkin lapseen, vaikka sitä ei varsinaisesti halunnut. Ei silti edes yritetty.

Vierailija
8/8 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitikään ei kuulemma olisi halunnut enää minua, mutta isä sai puhuttua ympäri. vähäsen taisi äidillä väsy olla jo päälle nelikymppisenä, kun minut sai ja yksin hoisi huushollia ja vanhempia sisaruksia. mutta rakas lapsi kai äidilleni lopen kuitenkin olin ja toin paljon iloa hänen elämäänsä. vaikken olemattaolostani tietäisikään, niin aika mukavalta tuntuu kuitenkin olla täällä.