Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni uusi miesystävä aikoo osallistua koronapassia vastustavaan mielenosoitukseen

Vierailija
01.09.2021 |

Mitä tästä oikein pitäisi ajatella? Hyväksyisitkö tuollaisen vävyehdokkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sut ap saataisiin sinne nyrkin ja hellan väliin kun niin nautit rajoituksista? Jos vaikka ensiksi sulta pois toi kommunikointi. 

Koronapassin ajatus on päästä eroon niistä rajoituksista. 

Koronapassi itsessään ON rajoitus.

Hyvin on toiminut aivopesu näille.

Vierailija
22/26 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset olen ottanut, mutta en silti kannata passia. Eikö ole jo tarpeeksi monta kertaa nähty mihin tämmöiset listat johtavat kun asiat lähtevät käsistä? Juutalaiset, nyt afgaanit, kiinaa ei tarvinne mainitakaan. Yhteiskunta auki vain, "epidemia" jää vain rokottamattomien keskuuteen ja se on heidän ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos siksi menossa että tahtoo baarit kiinni kunnes virusta ei enää maassa ole.

Jos taasen menee siksi että tahtoo välttyä pelkäämältään rokotukselta (jotka tosin ei auta koska uudet variantit tulee ne väistään), kannattaa puhua vähintään ehkäisyn merkityksestä ja mieluummin siitä kuinka helppoa tyttären on löytää parempi. Sellainen joka kannattaa tukahduttamista ei ole niin tyhmä että tarvii vanhempienkin hävetä tytärtään.

https://www.eroonkoronasta.fi/

Vierailija
24/26 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kun olisi ap:n tytön miesystävän kaltaisia. Olen kapinoinut koko pandemian ajan.Ei nössöt uskalla vaan pelätään maskin takana. Bööö

Vierailija
25/26 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 / 5

Vierailija
26/26 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sut ap saataisiin sinne nyrkin ja hellan väliin kun niin nautit rajoituksista? Jos vaikka ensiksi sulta pois toi kommunikointi. 

Koronapassin ajatus on päästä eroon niistä rajoituksista. 

Luulin että rokotteiden idea on se. Olen itse ottanut kaksi rokotetta ja vastustan koronapassia - joskaan en niin intohimoisesti, että jaksaisin vaivautua mihinkään mielenosoitukseen (ja toiseksi mielenosoituksessa on kuitenkin qanon-hörhöjä, joiden kanssa en ole samoilla linjoilla). Itse en koe tarvitsevani koronapassia "turvakseni", jotta voisin mennä tapahtumiin, koska ajattelen, että olen rokotteilla suojannut itseäni sen, minkä voin. Ne, jotka eivät ota rokotetta, ottavat riskin pahemmasta koronataudista, mutta ei ole henkilökohtainen ongelmani, jos joku niin tekee. Minusta rajoitteista voitaisiin luopua rokotuskattavuuden perusteella ilman mitään passeja. Tulisi myös vähän neuvostoliitto-olo, jos pitäisi kantaa jotain passia mukana päästäkseen ihan tavallisiin paikkoihin - ei kiitos tällaista tänne. Minusta myöskään pohjoismaiseen yhteiskuntaan ei oikein kuulu epärehellinen käytäntö, jossa joku asia on näennäisesti vapaaehtoinen, mutta käytännössä erilaisten painostuskeinojen vuoksi pakollinen, ja sitähän tuolla passilla oikeastaan haetaan: sen toivotaan painostavan ihmisiä rokotukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän