tunnen olevani surkea äiti
Tarvin jotain kodin ulkopuolistakin esim. iltatyöt kiinnostaisi vaan kovasti tulee halveksuntaa sukulaisilta ja tutuilta. "3 vuotta on niin lyhyt aika" mikään tunnin jumppa tiistaisin ei ole minulle se juttu. Haluan kehittyä ja tehdä jotain hyödyllistä.
Olen itsekin sitä mieltä, että lapsen on hyvä saada olla 3 vuotiaaksi kotona ja siihen pyrin, mutta onko se oikeasti niin vaarallista jos käyn 2-5 iltaa tekemässä viikossa ja lapsi olisi isänsä kanssa?
kavereiden mielestä taas on älytöntä viedä miehen vapaa-aikaa lapsenhoitoon kun ensin on ollut päivän töissä. Silti hoetaan kuinka lapsen olisi hyvä saada luoda suhde isään jo pienenä.
arvoisa av-raati mikä on todellinen syy sille miksei äiti voisi mennä iltatöihin ja mies hoitaa lasta, vaikkei taloudellisesti se olisikaan välttämätöntä?
Kommentit (6)
Se muksuhan on siis miehesi lapsi. Miehesihän pitäisi osallistua muutenkin.
Rohkeasti vain, se on teille kaikille hyödyksi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:17"]Se muksuhan on siis miehesi lapsi. Miehesihän pitäisi osallistua muutenkin.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä, mutta ystäväni ovatkin niitä "lapsi on äidin aina siihen asti kunnes vasara pysyy kädessä" ihmisiä. En tiedä mikä siinä niin keljuttaa, jos toinen menee töihin.
-ap
Meillä onnistuu hyvin tämä järjestely. Mies päivät töissä, mä katson lasta kotona ja mä teen sit useampana iltana siivoustyötä ja mies on katsonut lasta ne illat. Ei oo ollu minkäänlaista ongelmaa.
Mun oli ainakin pakko päästä tekemään jotain muutakin kuin vain oleilla kotona. ;-)
Mene ihmeessä! Itse palasin juuri työelämään, lapsi 1v2kk.
Minä ja lapsi molemmat ollaan tyytyväisempiä kuin ennen, uskokaa tai älkää.
Täh? Kuka noin ajattelee? Mene ihmeessä sinne töihin, jos vaikka sieltä löytyisi vähän järkevämpiä kavereita.