Näin toimii suomen "oikeusvaltio"... eli ihan päin helvettiä!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288747000370.html?pos=ok-nln
Meneekö tämä teidän mielestä ihan oikein? Nuori nainen on ollut pitkään itseään 6-vuotta vanhemman väkivaltaisen miehen kanssa parisuhteessa. Valitettavasti kun sitä väkivaltasuutta ei yleensä näe ihmisen naamasta joten sitä voi helpostikin päätyä tuollaiseen suhteeseen. Sitten miten irrottautua tuollaisesta psykopaatista onkin jo aivan eri asia. Koska tollaset psykopaatit kyllä osaa kietoa kumppaninsa, niin miehen tai naisen, sormensa ympärille ja manipuloida ja sitten et ENÄÄ siitä helposti eroon pääsekkään.
Sitä on vaikea käsittää, miten joku onnistuu sellaisessa manipuloinnissa, etenkin jos toisen pääkoppa on kuitenkin alussa vielä terve. Mutta niin sairas se psykopaatin luonne vaan on, että se monen kohdalla siinä onnistuu...
Sitten kun nainen on kestänyt henkistä ja fyysistä väkivaltaa vuosikaudet! ja yhtenä iltana saakin hommasta tarpeekseen ja lyö puukolla tätä miestä rasvakerrokseen. NIIN HÄNETKIN TUOMITAAN VANKILAAN!
Voitteko käsittää TÄTÄ VITUN TYPERYYTTÄ!?!?!?
Naisen olisi kuulunut saada psykiatrista apua, ei linna keikkaa.
Se on tuo äijä, joka sinne vankilaan olisi ainoastaan kuulunut + hänen saamansa kakun päälle vielä Sonjan tuomio myös ja Sonjalle kaikin mahdollisin keinoin yrittää antaa loppuelämän turvallisuus tuosta psykopaatista. Kaikista parhainta olisi jos nuo tuollaiset psykopaatit tapettaisiin, koska psykopatiaa kun ei paranna yhtään mikään ja äijä ehtii uuden uhrin, vapauduttuaan vankilasta...
Mua pistää niin vihaksi tää uutinen, vaikka Sonja sanoo itse, että vankila pelasti, koska mä olen joskus itse ollut parisuhteessa väkivaltaiseen mieheen ja ollut lähellä etten joutunut puukottamaan häntä, minkä mies olisi kyllä ansainnut...! Niin sitten että mut ois tuomittu siitä linnaan, vaikka äijältä ei ois ollu lähellä ees lähtee henki, niin huh huh sanon minä... !!!!!!!!!!
Kyllä on taas yhtä haista vittu - toimintaa, vai mitä ootte ite mieltä?
Ja jos joku rupeaa siellä nillittämään että ihan oikein että Sonja sai vankeustuomion, niin oot kyllä helvetin pihalla tästä todellisesta elämästä. Piste.
Kommentit (5)
Juttu ei ole totta siltä osin että mies saanut vain haavan kylkirasvaan. Tai sitten koko juttu ei ole totta. Sonjan saama kakku täytyy olla tapon yrityksestä eikä vain pahoinpitelystä kuten haavan tapauksessa on. Jotta kyseessä olisi tapon yritys, on veitsen täytynyt aiheuttaa jotain tuhoa sisäelimissä. Keuhkoissa tai jossain muualla siten että jouduttu tekemään leukkauksia.
Miehen saama tuomio taasen on liian pitkä tapahtuneeseen nähden kun ajatelleen että kertomuksena ei olisi kuin Sonjan sana. Eri asia jos mies tunnustanut kaiken.
Mutta rahanahneuksissaan iltapäivälehtien täytyy keksiä juttuja, koska koskettavat vaikka ne olisivat aivan samalla mielikuvituksen tuotetta kuin nettikirjoittelu. Se voikin olla sieltä poimittu eikä ketään haastateltu oikeasti.
Onko AP nyt sitä mieltä, että psyykkisesti sairailla (roikkuu väkivaltaisessa puolisossa ja ottaa osumaa aina vaan uudestaan sen sijaan että lähtisi menemään) pitäisi olla enemmän oikeuksia puukottaa kuin muilla?
Ja jätetään nyt keskustelun ulkopuolelle se oliko nainen psyykkisesti sairas jo suhteeseen lähtiessään vai sairastuiko hän sen aikana ja mikä miehen rooli sairastumisessa oli.
Jos oikeasti haluaa selvittää jutun, niin kun tuota tuskin on käsitelty suljetuin ovin, niin hieman ajankohtaa kartoittamalla voisi löytää käräjäoikeuden paperit että miten juttu on mennyt tai että onko kyseistä tapahtumaa käsitelty missään käräjäoikeudessa. Tai Alibi voisi selvittää sen miten haavasta kylkirasvassa saa noin paljon kakkua.
Tapausta vain ei ehkä ole koskaan käsitelty missään käräjäoikeudessa ja tuskin siitä murhainfossakaan kirjoitettu. Suomi niin pieni maa että asiat tulevat hyvin nopeasti tiettyjen piirien tietoon.
Joo. Siis mies hyökkää todistajien edessä nuoren naisen kimppuu, nuori nainen pakenee keittiöön ja kun mies jatkaa hakkaammista iskee sen mihen rasvamakkaraan keittiöveitsellä. Niin nainen istuu linnassa yli vuoden. Järkyttävää.