Aktiivisuusranneke ?
Löytyykö sinulta? Oletko pitänyt siitä? Mikä aktiivisuusranneke sinulla on?
Itsellä olisi suunnitelmissa sellainen hankkia. kaipaan mielipiteitä ja kommentteja aiheesta. Mihin kiinnittää huomiota? Onko helppo käyttää?
Kommentit (7)
On käytössä, Polar Loop. Helppo ottaa käyttöön ja askelten ja unen määrän mittaaminen vaikuttaa luotettavalta. Virheitä tulee kylläkin, jos pitää ranneketta kutoessaan tai pyykkiä viikatessaan.
http://www.polar.com/fi/tuotteet/lahde_liikkumaan/fitness_crosstraining/loop
Kiitos viestistä 4! Lisää kokemuksia? Ap
Itsellä on FitBit. Ollut jo puoli vuotta jatkuvassa käytössä. En riisu sitä käytännössä koskaan, koska sen voi ottaa suihkuun, saunaan jne. Olen asettanut tavoitteeksi 10 000 askelta päivässä, ja kun se tulee täyteen, rannneke värähtelee, samoin ranneketta napauttamalla voi nähdä, onko askeleet kasassa (10 000 askelta = viisi pientä valoa palaa, jos yksi palaa 2000 askelta on kasassa). Ranneke mittaa myös matkan ja kalorinkulutuksen, ne voi tsekata kännykkään asennettavasta pienestä ohjelmasta tai tietokoneelta. Rannekkeeseen voi asettaa myös äänettömän herätyksen (silloin värähtelee). Lisäksi sen avulla voi tarkkailla unta ja unen laatua. Olen ollut todella tyytyväinen. Fitbitin akku ladataan tietokoneen usb-portin avulla noin kerran viikossa.
Kiitos tästä viestiketjusta! Luin tämän tuossa kahden aikaan ja kävin saman tien ostamassa Loopin itsellenikin! Olen kuullut positiivisia kokemuksia siitä, kuinka ranneke aktivoi liikkumaan. Omalla kohdallani ehdoton plussa oli se, että ranneketta voi käyttää uimassakin. Pakko lähteä heti lenkille, että saa askelia :)
t. ei ap