Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opettaja ahdistelee

Vierailija
05.10.2014 |

Juttu on näin, että oon ysillä ja mun teknisen opettaja ahdistelee mua tunnilla. Saattaa tulla hieromaan olkapäitä, hivelee hiuksia ja kaulaa ("vahingossa").. Suosii nua muutenki, muille antaa jotakin kasia arvosanaks ja mulle kiitettävää, vaikka työni ei toimisikaan hyvin. Opettajani hymyilee vienosti, ehkä vähän irstaastikkin. Heittää läppää eniten mun kanssa... Listaa voisi jatkaa loputtomiin.. En kehtaa kertoa rehtorille, se ei ottaisi tosissaan, koska tästä opettajasta ei ole muut valittaneet.. Olen kertonut muutamalle ystävälle, vannottanut kyllä pysymään hiljaa.. Apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa vanhemmillesi? Tai koulun terveydenhoitajalle? Älä anna open enää koskea sinuun millään tavalla. Sano tiukasti, että näpit irti, jos vielä yrittää sitä. Nyt asia voi tuntua harmittomalta, mut voin sanoa että tuollainen ahdistelu vaikuttaa tuhoavasti itsetuntoosi. Kokemusta on.

Vierailija
2/4 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku tämänkin provon ottaa tosissaan. Tyhmiä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:21"]Voisitko kertoa vanhemmillesi? Tai koulun terveydenhoitajalle? Älä anna open enää koskea sinuun millään tavalla. Sano tiukasti, että näpit irti, jos vielä yrittää sitä. Nyt asia voi tuntua harmittomalta, mut voin sanoa että tuollainen ahdistelu vaikuttaa tuhoavasti itsetuntoosi. Kokemusta on.
[/quote]

mulla on aika huonot välit äitiin, mutta jos laitan vaikka kirjeen.. Ap

Vierailija
4/4 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtorille viesti myös! Hän on viime kädessä vastuussa työntekijöistään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän