Miksi naiset saavat haukkua miesten munien kokoa ihan vapaasti, mutta?
Jos mies haukkuu naisen tissien pienuutta, se on ihan kamalaa?
Kommentit (29)
No en todellakaan tajua, koska pienet rinnat on kauniit...M33
Koska se on helpoin tapa tylyttää miestä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:24"]Jos mies haukkuu naisen tissien pienuutta, se on ihan kamalaa?
[/quote]
kumpikin on moukkamaista
[/quote]
Täällä vauva-palstalla olen törmännyt tarinoihin, joissa nainen on jättänyt seksin kesken miehen munan koon takia. Jos mies tekisi saman naiselle, niin jo olis helvetti irti.
miksi pieniä tissejä pitäisi haukkua ´? Ne on todella söpöjä!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:24"]Jos mies haukkuu naisen tissien pienuutta, se on ihan kamalaa? [/quote] kumpikin on moukkamaista [/quote] Täällä vauva-palstalla olen törmännyt tarinoihin, joissa nainen on jättänyt seksin kesken miehen munan koon takia. Jos mies tekisi saman naiselle, niin jo olis helvetti irti.
[/quote]
Ai jos mies jättäisi seksin kesken munan koon takia?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:27"]Koska se on helpoin tapa tylyttää miestä.
[/quote]
Kertoo vain verbaalisesta lahjattomuudesta.
-ap. 5 oli myös ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:24"]Jos mies haukkuu naisen tissien pienuutta, se on ihan kamalaa? [/quote] kumpikin on moukkamaista [/quote] Täällä vauva-palstalla olen törmännyt tarinoihin, joissa nainen on jättänyt seksin kesken miehen munan koon takia. Jos mies tekisi saman naiselle, niin jo olis helvetti irti.
[/quote]
[/quote]
Älä viitti ymmärtää tahallaan väärin. Tissien koon takia.
-ap
Molemmat sellaisia asioita, joille ei voi itse mitään, samoin kuin myös pituus. En ylipäätään Hauku ihmisiä heidän ulkoisten piirteidensä takia. Ymmärrän kyllä naisia, jotka eivät halua miestä, jolla on todella pieni penis. Se eimvain tunnu oikein miltään. Ymmärrän samoin miehiä, jotka haluavat isorintaisen naisen. Yleensä kuitenkin näiden miesten mieletsä niiden isojen rintojen pitäisi löytyä lähes alipainoisesta muusta kropasta ja terhakat pitää tietysti olla!
Eihän miehet välitä nykyisin mitään siitä mitä naiset sanovat, vaan siitä miten toisen miehet suhtautuvat ja mitä pitävät kikkelistä. Niin ovat ajat muuttuneet. Vain jotkut junttiheterot jumittuneet noihin juttuihin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:27"]
Täällä vauva-palstalla olen törmännyt tarinoihin, joissa nainen on jättänyt seksin kesken miehen munan koon takia. Jos mies tekisi saman naiselle, niin jo olis helvetti irti.
[/quote]
[/quote]
Olen jättänyt seksin kesken ison munani takia, jos nainen ei ole ollut sen arvoinen. Pankoon niitä minimuniaan, joita yleensä vain saa.
Kun ei tisseillä ja munan koolla ole juurikaan tekemistä keskenään. Jos penis on liian pieni tai emätin liian iso ei saa seksuaalista tyydytystä. Tissien koolla taas ei ole juuri merkitystä itse seksiaktin onnistumiseen. Toki se voi vaikuttaa kiihottumiseen, mutta niin kaikki muutkin fyysiset ominaisuudet, vaikka miehen hintelyys tai naisen lihavuus.
Ja ihan turha esittää etteikö miehet dumppaisi naisia ulkonäköseikkojen perusteella. Tottakai molemmat sukupuolet tekee sitä. Se taas, että sanoo sen syyn ääneen loukatakseen toista, on moukkamaista.
Enpä ole ikinä törmännyt moiseen. Olen toki kuullut termin "munaton" haukkumasanana, mutta sitä käyttävät yleensä miehet toisistaan, joten... Aijaa, kyse olikin kyrvästä. No eipä tämä kauheasti tilannetta muuta, oikean elämän naiset pitävät keskikokoisista peniksistä, mittailu ja pituudella kilpailu on pelkästään miesten juttu. Fleimatessaankin naiset yleensä haukkuvat miehen huonoa menekkiä eivätkä peniksen pituutta.
Varmaan samasta syystä, kuin naiset saavat haluta hyväkroppaisen miehen, mutta hyväkroppaisen naisen haluavaa miestä pidetään pinnallisena kusipäänä.
Pienen peniksen vastine naisessa voisi olla suuren suuri pimppi+rumat tissit. Tuossa on otettu fyysinen tuntemus ja visuaalisuus mukaan.
Kai naisella ihan syy jättää seksi kesken, jos pienen munan takia se ei kertakaikkiaan tunnu miltään! Mitä sitä aikaa tuhlaamaan?
Miehellä vastaavaa tilannetta ei voi tissien kanssa tulla. Muna tuntuu kivalta pillussa oli sitten tissit millaiset tahansa. Ei siis voi verrata tissejä ja munaa keskenään. Parempi pari on esimerkiksi naisen pienet tissit ja miehen kaljamaha sekä pieni muna ja roikkuva römpsä.
Minunkaan mielestäni rintoja ja munaa ei voi verrata toisiinsa, mutta ymmärrän, jos miehet valitsevat mielummin isorintaisen naisen. Itse tapailin erästä miestä ja olimme alkamassa harrastamaan seksiä, mutta minun oli pakko keskeyttää, kun tunsin, kuinka pieni hänellä oli. Sanoin, etten pystykkään vielä seksiin näin nopeasti eron jälkeen, mutta todellisuudessa en vain halunnut seksiä hänen kanssaan. Olen itse tiukka, mutta peukun kokoinen muna (kovana) ei vain tuntuisi miltään, enkä halua seksiä miehen kanssa, jonka kanssa en voisi kuvitella seurustelevani. Pakko myöntää, että käy sääliksi pienimunaisia miehiä ja ihmettelen naisia, jotka pystyvät heidän kanssa olemaan (ja tarkoitan siis todella poikkeuksellisen pieniä).
Tämähän on miesviha-palsta, mitä muuta odotit?
täh? täällähän ei muuta tehdäkään kun haukuta naisia.
Yhteen aikaan oli ainakin 4 ketjua etusivulla otsikolla "suomalainen nainen on hirveä lehmä koska..."
Eli, kyllä tämä ja muut suomalaiset nettipalstat on ihan naisviha-palstoja. Tämän tekee erilaiseksi IL, IS, suomi24- palstojen kanssa se, että täällä on MYÖS naisia haukkumassa miehiä. Yleensähän noilla muilla palstoilla on 90% miehiä nillittämässä kuinka suomalaiset naiset ovat syynä ihan kaikkeen pahaan heidän ja maailman tilanteessa.
Naiset eli synnyttäjät ovat tärkeämpiä kuin miehet. Se on ihan sama jos suuri osa miehistä nyt vaikka syrjäytyy, mutta se on ei jos suuri osa naisista ei lisäänny.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:24"]Jos mies haukkuu naisen tissien pienuutta, se on ihan kamalaa?
[/quote]
kumpikin on moukkamaista