Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus treffaillut miestä, joka on heti alkanut muuttamaan sinua?

Vierailija
31.08.2021 |

Esim. Vaatinut että sinun pitää laittaa silikonirinnat, ja hiukset pitää olla pidennykset. Itse joskus aikoinaan deittailin miestä, joka olisi samantien halunnut minusta silikonitissisen pimperon itselleen panopuuksi. En suostunut tähän, onneksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt vaatimaan, mutta varmasti jos suhde olisi jatkunut pidempään, olisi niin tehnyt. Kolmansilla treffeillä huomautti pienistä rinnoistani sekä ehdotti, millaiset tatuoinnit minulle sopisi. Olen tatuoimaton ja lookiltani luonnollinen, miehellä itsellään oli useampi tatuointi.

Vierailija
2/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olisi ekat ja vikat treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonu samaa sille miehelle että laittaa itselleen silikonit että kehtaa kahtella lol :')

Vierailija
4/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noin radikaalia ole tullut vastaan. Mutta suurin osa tapailumiehistä alkaa pikkuhiljaa huomauttelemaan esim. vaatteista, syömisistä, liikunnasta ja milloin mistäkin. Ihmetellään kun teen jonkun asian näin kun heidän mielestä pitäisi tehdä noin. Yleensä tapailut päättyy siihen kun ihan fiksunoloiset ja koulutetut miehet ei vaan voi ymmärtää miksi minä teen asioita eri tavalla kun ex-vaimo/työkaverit/sisko/äiti jne.

Vierailija
5/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä tillitti jotain täysin älytöntä mun talvisaappaista. Jatkossa ei voisi enää kuulema käyttää niitä. Jatkossa?! Juu, ei tullut jatkoa.

Vierailija
6/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haki synnyttäjää. Tämä kävi ilmi toisilla treffeillä.

Vierailija
7/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pahalta. Toki on hyvä puhua perheen perustamiseen liittyvistä asioista jo aika aikaisessa vaiheessa, mutten ole vielä mieltänyt vaimoani synnyttäjäksi - vaikka kaksi lasta jo onkin synnyttänyt.

Vierailija
8/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut muuttamassa mitään minusta, mutta kun kävi ekan kerran luonani, niin oli sisustamassa asuntoani uudelleen. Ei sitten tarvinnut tulla toiste. Oikeestaan naurattaa vieläkin kun muistelee asiaa.

Vierailija
9/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pahalta. Toki on hyvä puhua perheen perustamiseen liittyvistä asioista jo aika aikaisessa vaiheessa, mutten ole vielä mieltänyt vaimoani synnyttäjäksi - vaikka kaksi lasta jo onkin synnyttänyt.

Muulla ei tuntunut olevan väliä kuin a) nainen kykenee synnyttämäån b) mahd. vuoden sisään, niin ja c) avioliitto

Vierailija
10/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti saada minut pilaamaan hiukseni värjäämällä ne punaisiksi (väri ei sovi minulle!). Pian selvisikin että miksi ehdotti tällaista, hän salaa viestitteli jonkun punapään kanssa. 

Vierailija
11/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen jäisi kyllä treffailut sen miehen kanssa. Toki sellaisen mies kanssa olisin mielelläni, joka kannustaa minua kehittämään itseäni esim. opiskelemalla jne.

Vierailija
12/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ehdoteltu pukeutumistyylin muuttamista, otsatukan leikkaamista ja huulipunan käyttöä. Mikään näistä muutoksista ei tietenkään sopinut minulle, joten se oli siinä.

Vierailija
13/13 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä taidan olla sen oloinen nainen, ettei mulle tulla sanomaan millanen mun pitäis olla. Ja vaikka tulis niin epäilisin piilokameraksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi