10kk ikää autolla. Ei ole paljon kilometrejä tullut.
Aika tarkalleen päivälleen sitten minulle luovutettiin uusi auto. Ajomäärät on vähentyneet. Ennen tuli sellaiset 8000 km vuodessa. Nykyisellä autolla ikää siis se 10kk ja kilsoja 2550. Näyttää siltä, että vuodessa siihen tulee häthätää 3000.
Ei ainakaan ole loppuunajettu, kun vaihdon aika tulee.
Paljonko sinulle tulee ajokilsoja vuodessa?
Kommentit (7)
Mulla auto vajaat 10kk ja kilometrejä reilu 16000.
Onko mitään järkeä ostaa aivan uutta autoa, jos noin vähän tulee ajettua. Aika kalliita kilometrejä ovat, taloudellisempaa olisi ostaa halvempi auto noin vähälle ajolle.
Autoni on pian ollut minulla vuoden. Jännään, tuleeko 20000 minun käytössäni täyteen; näyttää siltä, että tulee. Parhaimmillaan tuli kesällä yli 3000/kk. Pitkän työmatkan takia tulee kilometrejä paljon, sen lisäksi käyn katsomassa isääni 400 km päässä n kerran kuukaudessa. Muutaman kerran vuodessa käyn myös poikani opiskelukaupungissa 250 km päässä. Moni käskee muuttaa lähemmäksi työpaikkaa, heti kun tai jos mies saa lähempää töitä, luovun koko autosta. Mutta nyt asutaan siellä, mihin ehdittiin jo asettua ja puolisolla on työmatka 2 km.
tuu tätä kautta niin tulee kilsoja :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 10:13"]
Onko mitään järkeä ostaa aivan uutta autoa, jos noin vähän tulee ajettua. Aika kalliita kilometrejä ovat, taloudellisempaa olisi ostaa halvempi auto noin vähälle ajolle.
[/quote]
On. Ostin uuden ja annoin vaihdoissa isomman auton pois. Oli noin 7v vanha auto. Turvallinen, taloudellinen, pieni ja ketterä yms.
Huoltosopimus kuului kauppaan joten ei niistäkään kuluja 3 vuoteen. 2 renkaat vanteineen kuului kauppaan myös.
t. ap
Minulla tulee noin 70t km vuodessa.
mun autoon tulee n 20 tuhatta, miehen autoon toinen samanmoinen