Sinkkunaiset on lattarintoja kaikki. Yök.
Tässä on tullut sinkkuaikoja elettyä ja montaakin daamia jyystettyä. Mikä siinä on, että aina tulee vastaan pelkkiä lautoja. Vaatteet päällä on vaikea arvioida kun on push up-rintsikkaa ja ties mitä pumpulia. Mutta sitten kun päästään tositoimiin niin tissejä ei ole nimeksikään. Missä on kaikki isorintaiset naiset. Ei mitkään c tai D kuppiset...vaan ISO. Kyllä niitä pitäisi kaikilla olla.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:19"]
Toiset valitsee pieni rintaisen laudan joka on timmissa kunnossa, toiset lihavan valaan, jolla on isot rinnat. Itse valitsen timmin pieni rintaisen naisen ;)
[/quote]
Ja kolmannet (kuten oma mieheni) lievästi ylipainoisen jolla hädintuskin a-kupin rinnat =)
[/quote]
Ja neljännet hoikan, timmin ja isorintaisen, kuten minun mieheni. :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:19"]
Toiset valitsee pieni rintaisen laudan joka on timmissa kunnossa, toiset lihavan valaan, jolla on isot rinnat. Itse valitsen timmin pieni rintaisen naisen ;)
[/quote]
Ja tämä isorintainen hoikka sinkkunainen kyllä valitsisi miehen, jolla olisi edes alkeelliset oikeinkirjoitustaidot.