Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaiset on lattarintoja kaikki. Yök.

Vierailija
04.10.2014 |

Tässä on tullut sinkkuaikoja elettyä ja montaakin daamia jyystettyä. Mikä siinä on, että aina tulee vastaan pelkkiä lautoja. Vaatteet päällä on vaikea arvioida kun on push up-rintsikkaa ja ties mitä pumpulia. Mutta sitten kun päästään tositoimiin niin tissejä ei ole nimeksikään. Missä on kaikki isorintaiset naiset. Ei mitkään c tai D kuppiset...vaan ISO. Kyllä niitä pitäisi kaikilla olla. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:19"]

Toiset valitsee pieni rintaisen laudan joka on timmissa kunnossa, toiset lihavan valaan, jolla on isot rinnat. Itse valitsen timmin pieni rintaisen naisen ;)

[/quote]

Ja tämä isorintainen hoikka sinkkunainen kyllä valitsisi miehen, jolla olisi edes alkeelliset oikeinkirjoitustaidot. 

Vierailija
22/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:19"]

Toiset valitsee pieni rintaisen laudan joka on timmissa kunnossa, toiset lihavan valaan, jolla on isot rinnat. Itse valitsen timmin pieni rintaisen naisen ;)

[/quote]

Ja kolmannet (kuten oma mieheni) lievästi ylipainoisen jolla hädintuskin a-kupin rinnat =)
[/quote]

Ja neljännet hoikan, timmin ja isorintaisen, kuten minun mieheni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla