Onko Ok panna puoli siskon ex-miestä?
Hei olen 35 vuotias nainen Ylöjärveltä! Pari kuukautta sitten tapasin puoliskoni miehen Artturin, heillä vaikutti menevän ihan hyvin ja aloin tulea vähän kateelliseksi. Viime kuussa he erosivat, heidän suhde ei loppunut hirveän hyvin mutta päätin ottaa yhteyttä Artturiin. Hän alkoi kyselemään päivästäni ja eteni villiksi. Loppuen lopuksi Artturi alkoi jakamaan kuviaan vähän erihkoisia kuvia, viime viikolla Artturi kävi meillä vähän kylässä ja jotenkin päädyttiin sänkyyn yhdessä. Miten kertoa puoli siskolle että panimme?😁
Kommentit (12)
MARJA!!! MITÄ HELEKUTTIA JUMALAN NIMESSÄ SINÄ TEET TÄÄLLÄ! JÄIT KIINNI JEREN KANSSA LAPSETKIN KUULI! ISÄKIN ON VIELÄ RAIVOISSAN ASIASTA! TÄMÄ ON MIKSI ET PÄÄSSYT MEILLE JOULUNA
Terveisin Liisa 😀
Hei, tässä Siiri Seinäjoelta, JA MINUSTA SINUN PITÄISI TODELLAKIN KERTOA TÄSTÄ!! TÄMÄ ON ERITTÄIN TÄRKEÄ ASIA, EIKÄ SEURAUKSISTA PITÄISI VÄLITTÄÄ !!! huom myös aiemmat vastaajat teidän ei tarvitse laittaa nimeänne loppuun, kiitos :)
Onneksi meillä on Suomessa korkea rokotekattavuus, että 35-vuotiasta Ylöjärven naisen kaltaisia ihmisiä voidaan pitää tarpeettoman pitkään hengissä.
Hän on ehdoton lahja ihmiskunnalle!
Lähetä sille linkki tähän keskusteluun.
HERRANJUMALA MIKÄ LUUSERI KUN EI OSAA KIRJOITTAA KUNNOLLA KÄY KOULU LOPPUUN SENKIN 4 LUOKKALAINEN
Mieheni esinahan alla oli kakkaa. Ottaisitko eron vai miten tästä eteenpäin?
En ihan nää miten tämä liittyy keskusteluun?
Hei olen 35 vuotias mies Ylöjärveltä! Pari kuukautta sitten tapasin puolisiskoni Kaisan miehen Artturin, heillä vaikutti menevän ihan hyvin ja aloin tulea vähän kateelliseksi. Viime kuussa he erosivat, heidän suhde ei loppunut hirveän hyvin mutta päätin ottaa yhteyttä Kaisaan. Hän alkoi kyselemään päivästäni ja eteni villiksi. Loppuen lopuksi Kaisa alkoi lähettämään minulle alaston kuviaan, viime viikolla Kaisa kävi meillä vähän kylässä ja jotenkin päädyttiin sänkyyn yhdessä. Miten ihanaa oli panna puoli siskoa 😁
Henkilökohtaisesti olen kokenut täysin saman, paitsi että kyseessä oli biologinen sisko. Emme ole puhuneet neljään vuoteen joten älä kerro❤️
Terveisin Marja