Mitä ajattelet kaksi miestä tappaneesta naisesta?
Ekan tappotuomion jälkeen istuttuaan uusi tekonsa.
Kommentit (25)
No mun mielestä tuommoiset pitäisi lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:27"]No ap. helpota sen verran, että oliko tappotuomio kuten kirjoitit vaì jopa murhatuomio?
[/quote]
Epäilen että murha. Ap on joko itse Terhi T. tai sitten joku sen tuttu. Jos T on päässyt lomalle?
Luonto hoitaa. (Luin vaan otsikon, en kommentteja tässä välissä).
Sellaisen ajatuksen ainakin herättää, että toivottavasti ei tule vastaan ikinä, että itseä ei sentään tuikita hengiltä.
Jos sillä on tapana tappaa vain miehiä, niin ei mulla sitten olisi mitään hätää sen lähellä, kun olen nainen
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:16"]
Mua kiinnostaisi motiivit kovasti ja tilanteet. Ilman niitä on vaikea sanoa. Mutta kyllähän mieleen tulee, että jos on kahdella eri kerralla tappanut ihmisen toisistaan riippumattomasti, niin vaikea uskoa siihen sattumaan, että olisi kahdesti joutunut tilanteeseen, jossa oli jokin "pakko" tappaa, vaan kyse olisi pikemminkin tappajan luonteesta. Yhden kerran (jossa vaikka useampia tappoja yhtä aikaakin) uskoisi paremmin "ymmärrettäväksi". Mutta voivathan nuo erilliset tilanteet liittyä toisiinsa. Jos vaikka vankilasta vapautumisen jälkeen joutui takaisin samoihin, vaarallisiin piireihin.
[/quote]
Huonoja kokemuksia miehistä. Humalatila. Nukkuvat miehet.
Hyi hitto. Toivottavasti kukaan minulle tärkeistä miespuolisista henkilöistä ei vahingossakaam eksy kyseisen naisen kanssa samaan porukkaam
Mua kiinnostaisi motiivit kovasti ja tilanteet. Ilman niitä on vaikea sanoa. Mutta kyllähän mieleen tulee, että jos on kahdella eri kerralla tappanut ihmisen toisistaan riippumattomasti, niin vaikea uskoa siihen sattumaan, että olisi kahdesti joutunut tilanteeseen, jossa oli jokin "pakko" tappaa, vaan kyse olisi pikemminkin tappajan luonteesta. Yhden kerran (jossa vaikka useampia tappoja yhtä aikaakin) uskoisi paremmin "ymmärrettäväksi". Mutta voivathan nuo erilliset tilanteet liittyä toisiinsa. Jos vaikka vankilasta vapautumisen jälkeen joutui takaisin samoihin, vaarallisiin piireihin.
No ap. helpota sen verran, että oliko tappotuomio kuten kirjoitit vaì jopa murhatuomio?
Sitä mieltä että siihen oli varmasti hyvät syyt.
Voisin hänen kanssan iltaa istua, mutta nukkumaan en uskaltaisi käydä. M33
Löytyikö ensimmäinen uhri Hyvinkäältä kaatopaikalta? Ihan skitso akka..
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:37"]
Sitä mieltä että siihen oli varmasti hyvät syyt.
[/quote]
Ensimmäinen miesvohaaja ehti paikalle. Jos täällä kysyttäisiin että mitä mieltä olet miehestä joka on tappanut kaksi naista, niin täällä olisi 100 viestiä siitä miten miehet haluaa alistaa naisia
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:27"]
Ekan tappotuomion jälkeen istuttuaan uusi tekonsa.
[/quote]
Sosiopaatti ja ansaitsee jäädä vankilaan loppuiäksi
sekopää joka ansaitsisi päätyä hullujen huoneelle loppuelämäkseen.
Vielä toikin psyko vapautuu. Ja tappaa uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:38"]
Voisin hänen kanssan iltaa istua, mutta nukkumaan en uskaltaisi käydä. M33
[/quote]
Niinpä;-)
Ihminen siinä missä muutkin mutta tasapainottoman käytöksen vuoksi en laskis vapaaksi.